ahwquote:
wat, hoequote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 443
Hier heeft het de hele dag lichtjes gesneeuwd, maar het is al sinds het eind van de middag aan`t dooien.quote:
Wat een toeval met zo'n usernamequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Stratman het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele dag lichtjes gesneeuwd, maar het is al sinds het eind van de middag aan`t dooien.
Ik heb een ebolahekel aan sneeuw, maar ok.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wat een toeval met zo'n username
Ik vind de sneeuw wel leuk, heel erg sfeervol, hou ik wel van! Maar die gladheid en die kou mogen van mij wel wegblijven.quote:
Tijdje geleden nog 2 uur iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Terrastegel komt zo weer vrij als het goed is.
leer mij haxballen plsquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar was ik ooit een van de betere spelers van europa in. Nu al tihden niet meer actief.
Ik faal altijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar was ik ooit een van de betere spelers van europa in. Nu al tihden niet meer actief.
622quote:
Ah, klote weer. Niks ernstigs?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen weer. Ik lig in bed. Moest vanochtend alweer naar de SEH dus
Ja dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister wordt nog steeds meegeteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |