Limoncello wordt een mens niet vrolijk van. Zoete meuk. Geef die vader - die moet hij immers te vriend houden - maar een lekkere single malt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geef haar ouders een fles Limoncello, een boeket tulpen en twee puutjes zware shag, al een teken van goede wil.
Dat spul is juist lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Limoncello wordt een mens niet vrolijk van. Zoete meuk. Geef die vader - die moet hij immers te vriend houden - maar een lekkere single malt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat spul is juist lekker![]()
Maar malibu staat op 1
Je voelt je altijd zo vreselijk oud als je dit soort dingen lees.quote:
;pquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je voelt je altijd zo vreselijk oud als je dit soort dingen lees.
Jij bent nog hartstikke jong. Jij hebt eigenlijk de perfecte leeftijd die je kunt hebben in het leven. Geen kind meer, genoeg opgedaan om over van alles mee te kunnen praten maar aftakeling ligt nog erg ver weg.quote:
Puur limoen wil je anders ook niet drinken.quote:
Oh Frank, jij weet zelfs mij altijd op te beuren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent nog hartstikke jong. Jij hebt eigenlijk de perfecte leeftijd die je kunt hebben in het leven. Geen kind meer, genoeg opgedaan om over van alles mee te kunnen praten maar aftakeling ligt nog erg ver weg.
\Ik drink liever een glaasje rode wijn of whiskey, cognac of jenever. Liever niet die zoete drankjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Puur limoen wil je anders ook niet drinken.
Helaas zal ik je moeten teleurstellen, ik ben niet in Hoogwoud geweest, ik ben sowieso wegens ziekte de afgelopen 2 weken amper de deur uit geweest..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuincentrum de Boet in Hoogwoud (West-Friesland). Is op zich niet onmogelijk. Daar komt volk van alle windstreken. Zelfs Duitsers gaan daar speciaal voor naar Nederland
Ach ja, het is op zich wel een leuk spelquote:
Net was het nog veel erger.quote:
Ja dat welquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, het is op zich wel een leuk spel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Fylax het volgende:
Ik heb al een stuk of 20x eigen goals gemaakt .
#alphaquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verloor toen m'n maagdelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |