The usualquote:
Goede zoen en daarmee haar in bed gekregen?quote:
Nee kaneel, was dat maar waar. Het was erg leuk, de tijd vloog weer voorbij maar ondanks dat we geknuffeld hebben toen we de pub uit kwamen zat een zoen er niet in. Alhoewel maandag waarschijnlijk date 2 volgtquote:Op zondag 28 december 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zoen en daarmee haar in bed gekregen?
Ik ken dat wel.
Dan kan je mooi toeslaan, toch?quote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nee kaneel, was dat maar waar. Het was erg leuk, de tijd vloog weer voorbij maar ondanks dat we geknuffeld hebben toen we de pub uit kwamen zat een zoen er niet in. Alhoewel maandag waarschijnlijk date 2 volgt
Dat gaat fantastisch, toch?quote:
Goed planquote:Op zondag 28 december 2014 06:50 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik moet vanavond echt op tijd gaan slapen![]()
.
Gewoon stoppen met allemaal lege flessen champagne in je kut te stoppenquote:Op zondag 28 december 2014 06:50 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik moet vanavond echt op tijd gaan slapen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 07:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met allemaal lege flessen champagne in je kut te stoppenHobby gaat voor slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 28 december 2014 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hobby gaat voor slaap.
MorninSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, precies daarom ook netjes de wekker gezet. Eindelijk een beetje lichtquote:Op zondag 28 december 2014 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rise & Shine. Mooie dag toch vandaag. Geen wolkje aan de lucht
Het heeft alleen wel hard gevroren. Ik kreeg mijn klapraampje in de douche niet openquote:Op zondag 28 december 2014 09:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, precies daarom ook netjes de wekker gezet. Eindelijk een beetje licht
mwah. Begin de gebroken nachten nu wel weer zat te worden eigenlijkquote:
Kort eigenlijk. net geen 6 uurtjes. Misschien straks nog wat inhalenquote:Op zondag 28 december 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah. Begin de gebroken nachten nu wel weer zat te worden eigenlijkmaar buiten dat wel aardig.
En u?
Als dat mogelijk is, ik zeg doenquote:Op zondag 28 december 2014 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kort eigenlijk. net geen 6 uurtjes. Misschien straks nog wat inhalen
Weinig tot niks op de planning vandaag. Dus dat moet goed komenquote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is, ik zeg doen
quote:Op zondag 28 december 2014 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig tot niks op de planning vandaag. Dus dat moet goed komen
Valt wel mee, vanmiddag naar de HMH en tot die tijd rustig aan.quote:Op zondag 28 december 2014 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wel een volle agenda vandaag?
Haha, de brandstof van iedere fokkerquote:Op zondag 28 december 2014 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt wel mee, vanmiddag naar de HMH en tot die tijd rustig aan.
Vooral eerst koffie
Zonder koffie geen Lolaquote:Op zondag 28 december 2014 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, de brandstof van iedere fokker![]()
Ik haalde net ook al een bakkie. Ga er zo nog maar 1 halen.
Wat valt er te doen in de HMH?
Oh ja, now i rememberquote:Op zondag 28 december 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder koffie geen Lola
Had het gister al gezegd maar wellicht net niet mee gekregen: Freek Vonk. Samen met mijn oudste zoon.
Ach, aan het weer zal het niet liggen zullen we maar zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, we gaan het zien.
Was zo fijnquote:
Ja het is echt prachtigquote:Op zondag 28 december 2014 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, aan het weer zal het niet liggen zullen we maar zeggen
Ik word altijd zo vrolijk van het zonnetjeZeker na die ellende van gisteren
Ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is echt prachtigkoud, kraakheldere lucht en een zonnetje
Ik moet een paar keer heen en weer van auto naar huis.quote:Op zondag 28 december 2014 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja echt he
Hoewel ik wel lekker binnen blijf vandaag. Ik heb het eigenlijk niet zo op de kou
Da's kut. Kijk maar uit. Want het is spekglad. Zeker op die binnenwegen die ze niet gestrooid hebben. Zag vanmorgen ook al wat auto's hier heen & weer glijdenquote:Op zondag 28 december 2014 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet een paar keer heen en weer van auto naar huis.
Verder ook niet buiten hooor.
Ik moet hier even de buurt uit. 150m verderop zit ik al op de strooiroute. En verder is het alleen maar snelweg.quote:Op zondag 28 december 2014 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's kut. Kijk maar uit. Want het is spekglad. Zeker op die binnenwegen die ze niet gestrooid hebben. Zag vanmorgen ook al wat auto's hier heen & weer glijden
Doe je goed, terwijl het zonnetje juist zo fijn kan zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja echt he
Hoewel ik wel lekker binnen blijf vandaag. Ik heb het eigenlijk niet zo op de kou
Rokjequote:Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed, terwijl het zonnetje juist zo fijn kan zijn.
Ik twijfel nog, rokje of spijkerbroek....
Mogguh JHH
Lola.quote:Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed, terwijl het zonnetje juist zo fijn kan zijn.
Ik twijfel nog, rokje of spijkerbroek....
Mogguh JHH
Geen blote beentjes hequote:
Oh ok dan maarja dan nog. Mja je hebt ze wel, rokjes zonder panty. Gekkehuizenquote:Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen blote beentjes hefijne warme panty eronder
Ik had gister ook een rokje aan. Dat was best koud
Geen broek aan?quote:Op zondag 28 december 2014 10:50 schreef onlogisch het volgende:
Geef mij in de winter maar gewoon een dikke jas een dikke trui en een dikke sjaal
Niet gezien hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ok dan maarja dan nog. Mja je hebt ze wel, rokjes zonder panty. Gekkehuizen
Haha, natuurlijk wel. Maar ik vermijd dat alles, door gewoon lekker binnen te blijven vandaag.quote:
Vertel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet gezien hoor.
Er schiet me net iets te binnen
Lekkere luie zondag.quote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk wel. Maar ik vermijd dat alles, door gewoon lekker binnen te blijven vandaag.
Ciaoquote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u heeft een dm
Ik ga even aankleden. Tot zo
Straks geen blote lola meer.quote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u heeft een dm
Ik ga even aankleden. Tot zo
Ze trekt enkel een muts over haar oren.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, jij gaat aankleden en trekt niets aan?
En terecht. Het is koudquote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze trekt enkel een muts over haar oren.
Naais.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 11:00 schreef Myraela het volgende:
Oh nu snap ik waarom twi snel zegt dat die gisteren nacht op TC zat. Het is godverdomme gewoon de TT. Anders had die het vast nooit verteld.
heb geen mutsquote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Controlfreakquote:Op zondag 28 december 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Je mag geen dingen zonder mij doen, dat weet je.
Geen waterquote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Fijne dag. Geen water. Leven is fantastisch
Leiding kapot gevroren?quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Water bevriest nu toch alleen maar...quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Ja. Geen water. Leidingen bevrorenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 11:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heel goed. Nu krijgen wij het weer warm
Sterktequote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Met nattigheid kan ik overweg :$quote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef onlogisch het volgende:
Huilen komt straks wel, als ze weer zijn ontdooid. Dan wordt het een natte boel.
Optimistquote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef xFriendx het volgende:
Zon schijnt zo lekker dat het binnen nu zelfs warmer is dan waar de thermostaat op is ingesteld. Voorjaar....kom maar op
Ik heb de zon nog maar een klein beetje in de kamer staan...quote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef xFriendx het volgende:
Zon schijnt zo lekker dat het binnen nu zelfs warmer is dan waar de thermostaat op is ingesteld. Voorjaar....kom maar op
Gewoon recht voor zn raap. Weet gewoon wat ik wilquote:
Sneeuw is wel leuk, maar ik moet geen verplichtingen hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 11:16 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso heb ik weinig met de winter eigenlijk. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaart.
Natte flamoesjesquote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon recht voor zn raap. Weet gewoon wat ik wil
Dit. Leuk als ik alle boodschappen al binnen heb, niet hoef te werken, niet weg hoef etc. Maar anders heb ik liever lente/zomer. Lekker naar buiten in het shirt, in de tuin zitten, fietsen, hardlopen. En niet te vergeten minimalistische kleding bij het andere geslacht.quote:Op zondag 28 december 2014 11:16 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso heb ik weinig met de winter eigenlijk. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaart.
Deze man weet.quote:Op zondag 28 december 2014 11:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Leuk als ik alle boodschappen al binnen heb, niet hoef te werken, niet weg hoef etc. Maar anders heb ik liever lente/zomer. Lekker naar buiten in het shirt, in de tuin zitten, fietsen, hardlopen. En niet te vergeten minimalistische kleding bij het andere geslacht.
Eens. Ik zou er voor tekenen, constant 20/23 gradenquote:Op zondag 28 december 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het maar rare mensen die van deze kou houden.
je bent zelf raarquote:Op zondag 28 december 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
En toch heeft het ook wel wat. Beter mooi weer, strakblauwe luchten en een paar graadjes vorst dan 6 graden en de hele godganse dag regen, regen, regen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ik zie liever dit dan regen natuurlijk. Maar als ik dan toch mag kiezen is het gewoon lente/zomer hoorquote:Op zondag 28 december 2014 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En toch heeft het ook wel wat. Beter mooi weer, strakblauwe luchten en een paar graadjes vorst dan 6 graden en de hele godganse dag regen, regen, regen.
quote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik zie liever dit dan regen natuurlijk. Maar als ik dan toch mag kiezen is het gewoon lente/zomer hoor
Goedemorgen. Uitgeslapen?quote:Op zondag 28 december 2014 11:40 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen boefjes en boefinnetjes
In december kan het zomaar 15 graden zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Paar maandjes. Die vliegen hopelijk voorbij. In Maart kan het zomaar weer 20 graden zijn
Ja, vorige week of zo toch? Ongekendquote:Op zondag 28 december 2014 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
In december kan het zomaar 15 graden zijn.
Waar vind ik dat eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het zo gezellig op de tc?
gewoon, tinychat. Maar de room die dan gebruikt wordt wordt meestal per DM gedeeldquote:
Ik zat gehypnotiseerd naar mijn scherm te kijken, want Straw.quote:Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het zo gezellig op de tc?
Ah begrijpelijkquote:Op zondag 28 december 2014 11:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zat gehypnotiseerd naar mijn scherm te kijken, want Straw.
Kinky hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 11:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zat gehypnotiseerd naar mijn scherm te kijken, want Straw.
Nee. Kan niet he, op TC. Voor je het weet komt guest2345567 online.quote:Op zondag 28 december 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kinky hoor.
Al camseks gehad?
Je kan toch switchen naar skypequote:Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Kan niet he, op TC. Voor je het weet komt guest2345567 online.
Dat maakt het juist spannendquote:Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Kan niet he, op TC. Voor je het weet komt guest2345567 online.
Ik mag niet lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Zo aangekleed. En koffie![]()
Alles gaat ook stuk in december.. mijn strijkijzer lekt ineens als een malle
quote:Op zondag 28 december 2014 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik bang voor voyeuristische dieren.
True that.quote:Op zondag 28 december 2014 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alhoewel met dit weer ik daar toch ook niet echt zin in zou hebben.
Jij wilt eekhoorntjes niet van inspiratie voorzien?quote:Op zondag 28 december 2014 11:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik bang voor voyeuristische dieren.
Ik vermoed dat penetratie erg ongemakkelijk is met 4 cm piemel.quote:Op zondag 28 december 2014 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alhoewel met dit weer ik daar toch ook niet echt zin in zou hebben.
Bang dat ze m'n noten te pakken krijgen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt eekhoorntjes niet van inspiratie voorzien?
Waar woon jij, dat jij beren in het bos hebt?quote:
Ah, begrijpelijk. Al kan je dat officieel dan wel als trio tellen gok ik. Kan dat ook gelijk van je lijstje afquote:Op zondag 28 december 2014 11:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bang dat ze m'n noten te pakken krijgen.
Was meer voor de woordspeling.quote:Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar woon jij, dat jij beren in het bos hebt?
[..]
Ah, begrijpelijk. Al kan je dat officieel dan wel als trio tellen gok ik. Kan dat ook gelijk van je lijstje af
Klopt. Ik probeer al tijden een extra fok!ster te regelen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ah, begrijpelijk. Al kan je dat officieel dan wel als trio tellen gok ik. Kan dat ook gelijk van je lijstje af
quote:Op zondag 28 december 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we er beiden wel een aantal weten die daarvoor openstaan.quote:Op zondag 28 december 2014 12:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Ik probeer al tijden een extra fok!ster te regelen.
Dat moet toch geen probleem zijn ?quote:Op zondag 28 december 2014 12:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Ik probeer al tijden een extra fok!ster te regelen.
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat we er beiden wel een aantal weten die daarvoor openstaan.
Dichtsbijzijnde zeestrand is anderhalf uur ongeveer.quote:
Ik denk dat ik stiekem ook wel weet met welke 2 vrouwen ik een MVV zou aandurven.quote:
Wil je mij dan een keeer de goede plekjes laten zien?quote:Op zondag 28 december 2014 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja voor jou wel
Ik ben er opgegroeid
Ik heb nog geen keuze gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem ook wel weet met welke 2 vrouwen ik een MVV zou aandurven.
beetje bijgekomen van je ellendige reis van gisteren?quote:
Misschienquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je mij dan een keeer de goede plekjes laten zien?
quote:Op zondag 28 december 2014 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje bijgekomen van je ellendige reis van gisteren?
En schijnt het zonnetje daar ook?
[..]
Misschien
Ja, gelukkig. Vanavond wel vroeg naar bed. Zon hier, jaquote:Op zondag 28 december 2014 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje bijgekomen van je ellendige reis van gisteren?
En schijnt het zonnetje daar ook?
[..]
Misschien
Ja ik ook .. zeg ik nuquote:Op zondag 28 december 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig. Vanavond wel vroeg naar bed. Zon hier, ja.
Altijd die eeuwige struggle hé. Vroeg naar bed gaan of niet. Zeggen dat je het doet als je weer eens te vroeg wakker bent, maar het weer naar de kant schuift naarmate de dag vordertquote:
Daar ben ik ook goed in.quote:Op zondag 28 december 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd die eeuwige struggle hé. Vroeg naar bed gaan of niet. Zeggen dat je het doet als je weer eens te vroeg wakker bent, maar het weer naar de kant schuift naarmate de dag vordert
Ik denk dat iedereen dat weet.quote:Op zondag 28 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem ook wel weet met welke 2 vrouwen ik een MVV zou aandurven.
Vooral als je smiddags die dip hebt en na het eten bijvoorbeeld helemaal opleeftquote:Op zondag 28 december 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd die eeuwige struggle hé. Vroeg naar bed gaan of niet. Zeggen dat je het doet als je weer eens te vroeg wakker bent, maar het weer naar de kant schuift naarmate de dag vordert
I know nothingquote:Op zondag 28 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat weet.
Yep, beetje vicieuze cirkelquote:Op zondag 28 december 2014 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooral als je smiddags die dip hebt en na het eten bijvoorbeeld helemaal opleeft
[..]
I know nothing
Ooit word het beter ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe.quote:Op zondag 28 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat valt toch nog mee?quote:
Stond niet in de planning, maar TV werd aangeslingerd.quote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt toch nog mee?
De verhuizing zit er weer op overigens.Maar Damn,wat is het koud buiten.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Allicht.
Kun je het me in DM vertellen? :$
Ik weet maar 1 naamquote:Op zondag 28 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet t niet...quote:Op zondag 28 december 2014 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt opeens zo stil héquote:Op zondag 28 december 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen druk met elkaar aan het dmen nu met speculaties![]()
We kunnen wel een poule makenquote:Op zondag 28 december 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen druk met elkaar aan het dmen nu met speculaties![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooit word het beter ...Kijk, daar heb ik geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ach,de optie hebben is al fijn.Ik kom twee vrouwen tekort daarvoorquote:Op zondag 28 december 2014 12:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog geen keuze gemaakt.
Nja je bent al op 1/3quote:Op zondag 28 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,de optie hebben is al fijn.Ik kom twee vrouwen tekort daarvoor
Viel op he?quote:
quote:
Mogguh Roycoquote:
Jij bent toch ook erg wijs?quote:Op zondag 28 december 2014 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan voel ik me even erg wijs.
Mits het klopt. Dat hoor ik zo via DM hoop ik.
quote:
Was een grapje, yatsquote:Op zondag 28 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,de optie hebben is al fijn.Ik kom twee vrouwen tekort daarvoor
Komt omdat je zo aantrekkelijk bent toch?quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik veel moeite ga hebben met het vinden van een trio. Mocht ik dat willen.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat ik veel moeite ga hebben met het vinden van een trio. Mocht ik dat willen.
Jij hebt al eens een trio gehad, toch?quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Logisch, jij bent immers samzz en dus awesomequote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Hey lolaquote:Op zondag 28 december 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Viel op he?
[..]whehehe
[..]
Mogguh Royco
Jij wel hoorquote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Niks mis mee toch.quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Wow, wat een zelfverzekerdheid.quote:
Ik denk het.quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je zo aantrekkelijk bent toch?
Ze had het wel goed.quote:Op zondag 28 december 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, wat een zelfverzekerdheid.
Ik heb een trio afgeslagen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
Moest lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je zo aantrekkelijk bent toch?
quote:Op zondag 28 december 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, wat een zelfverzekerdheidkennis.
Waarom?quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een trio afgeslagen.
I'm not a smart man.
quote:
De x is wel een mooie letterquote:Op zondag 28 december 2014 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo zielig voor de 'x' dat ie zo weinig gebruikt word.
quote:
Niet allemaal, je had tinderchickquote:Op zondag 28 december 2014 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij wel hoor
Ik doe hard mijn best, tot nu toe worden al mijn hossels genegeerd of afgewezen.
Ik ook, al heb ik er wel ooit 1 gehad jaren later in een andere samenstelling. De enige contstante factor was ikzelfquote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'm not a smart man.
Nu zijn we nieuwsgierig kaneel, welke dames zijn het?quote:
Ik had er destijds geen goed gevoel bij.quote:
Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt al eens een trio gehad, toch?
Ik laat je de gesprekken nog wel een keer lezen, het slaat nergens op, die chick is gek. Nu is ze ook bevriend met de raarste chick van mijn middelbare schooltijd, dus ik had het moeten zien aan komenquote:Op zondag 28 december 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet allemaal, je had tinderchick
[..]
Ik ook, al heb ik er wel ooit 1 gehad jaren later in een andere samenstelling. De enige contstante factor was ikzelf
[..]
Nu zijn we nieuwsgierig kaneel, welke dames zijn het?
Ik ook wel eens.quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'm not a smart man.
Als het niet goed voelt niet doen danquote:Op zondag 28 december 2014 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had er destijds geen goed gevoel bij.
Bang voor jaloezie ofzo.
Like I said, I'm not a smart man.
Komt goed. Ik dacht er gisteravond na die date nog aan om even te bellen of je in de stad was,maar ik ben toch maar naar huis gegaan.quote:Op zondag 28 december 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat je de gesprekken nog wel een keer lezen, het slaat nergens op, die chick is gek. Nu is ze ook bevriend met de raarste chick van mijn middelbare schooltijd, dus ik had het moeten zien aan komen
Nou ja, achteraf was dat helemaal niet nodig geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het niet goed voelt niet doen dan
Xander?quote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Mijn zoons naam begint met een X.
Oehquote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Mijn zoons naam begint met een X.
Dat is achteraf hequote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, achteraf was dat helemaal niet nodig geweest.
Ik lag stoned the interview te kijken, ik had toch niet opgenomenquote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed. Ik dacht er gisteravond na die date nog aan om even te bellen of je in de stad was,maar ik ben toch maar naar huis gegaan.
Xantippe.quote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh
dat is sjiek en dat zijn er niet veel
Perceptie.quote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ben eigenlijk best onnozel.
Ik ook, bedenk ik me net.quote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'm not a smart man.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lag stoned the interview te kijken, ik had toch niet opgenomen
Sommige mensen zijn hardleersquote:
Die laatste. De eerste gaan vrij moeilijk zijn ben ik bangquote:
Goed idee, Kaneel. Ik zal weer even een groepsWA aanmaken.quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trio doen met Art en Straw dan?
Dat lijkt me niet wat. No offence, he.quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trio doen met Art en Straw dan?
Xavi.quote:[img]http://i.fokz[img]http://1mphotos.com/wp-content/uploads/2014/10/Xavi-Hernandez-Barcelona-Wallpapers.jpg[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg je Xavi of Xabi?
Dus toch niet geleerd van je fout?quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik er er een paar weken terug nog 1 afgeslagen bedenk ik me net.
Werk ze!quote:
Waarom gaan die lastig zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste. De eerste gaan vrij moeilijk zijn ben ik bang.
Oh, dacht dat je ze beiden wel aantrekkelijk vond.quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet wat. No offence, he.
Ach, wat niet is kan nog komen. Of sta je daar zelf niet voor open?quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste. De eerste gaan vrij moeilijk zijn ben ik bang.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed idee, Kaneel. Ik zal weer even een groepsWA aanmaken.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet wat. No offence, he.
Jawel.quote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus toch niet geleerd van je fout?
[..]
Werk ze!
ah, begrijpelijk dan.quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel.
Dit was sowieso voor een mmv en met een v die ik niet wil doen.
Ik had trio's kunnen hebben, als ik een extra vrouw had geregeldquote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar ben wel blij dat ik het niet heb gedaan.
Ah,vandaar. Ik heb het met mijn ex meerdere keren afgeslagen omdat 'ik genoeg aan haar had op dat moment'. Zij wist wel een vrouw met interesse. Achteraf jammer natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel.
Dit was sowieso voor een mmv en met een v die ik niet wil doen.
Juist wel. Lijkt me heerlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, wat niet is kan nog komen. Of sta je daar zelf niet voor open?
Daarom, ik dacht dat je het in het Spaans als Xabi uitspreekt, vandaar.quote:Op zondag 28 december 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi.
Vernoemt naar deze held :
[ afbeelding ]
Dat moet dan toch te regelen zijn lijkt mequote:
Het lijkt me uberhaupt lastig om dat te regelen. Online, bijvoorbeeld. Het vinden lukt wel, maar daarmee ben je er niet. Ik kan iemand op foto's best aantrekkelijk vinden, of die persoon mij, maar in het echt is compleet anders. Dan moet je nog maar hopen dat het klikt. Op die manier zou ik het dus liever niet doen. Dan beter dat het onstaat, ja. Met iemand die je al kent.quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had trio's kunnen hebben, als ik een extra vrouw had geregeldMaar niet actief op zoek geweest. Zoiets is leuker als het ontstaat lijkt me. Maar misschien denk ik wel te 'romantisch'.
Stomme (voor)oordelen over dat alles zo veel makkelijker is voor vrouwen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je bent een vrouw. Zo lastig zal dat dan toch niet zijn om dat te realiseren?
Ja klopt. Maar het is gewoon Xavi zoals je het schrijftquote:Op zondag 28 december 2014 12:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom, ik dacht dat je het in het Spaans als Xabi uitspreekt, vandaar.
Valt mee. Vrouwen krijgen op seksueel gebied makkelijker dingen voor elkaar dan mannen. Dat is een feit.quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stomme (voor)oordelen over dat alles zo veel makkelijker is voor vrouwen.
Als je online een date regelt moet je eigenlijk eerst een keer afspreken om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me uberhaupt lastig om dat te regelen. Online, bijvoorbeeld. Het vinden lukt wel, maar daarmee ben je er niet. Ik kan iemand op foto's best aantrekkelijk vinden, of die persoon mij, maar in het echt is compleet anders. Dan moet je nog maar hopen dat het klikt. Op die manier zou ik het dus liever niet doen. Dan beter dat het onstaat, ja. Met iemand die je al kent.
Sowieso lijkt een trio me best ingewikkeld.Maar dat zal vast aan mij liggen.
Ah.quote:Op zondag 28 december 2014 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is gewoon Xavi zoals je het schrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |