The usualquote:
Goede zoen en daarmee haar in bed gekregen?quote:
Nee kaneel, was dat maar waar. Het was erg leuk, de tijd vloog weer voorbij maar ondanks dat we geknuffeld hebben toen we de pub uit kwamen zat een zoen er niet in. Alhoewel maandag waarschijnlijk date 2 volgtquote:Op zondag 28 december 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zoen en daarmee haar in bed gekregen?
Ik ken dat wel.
Dan kan je mooi toeslaan, toch?quote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nee kaneel, was dat maar waar. Het was erg leuk, de tijd vloog weer voorbij maar ondanks dat we geknuffeld hebben toen we de pub uit kwamen zat een zoen er niet in. Alhoewel maandag waarschijnlijk date 2 volgt
Dat gaat fantastisch, toch?quote:
Goed planquote:Op zondag 28 december 2014 06:50 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik moet vanavond echt op tijd gaan slapen![]()
.
Gewoon stoppen met allemaal lege flessen champagne in je kut te stoppenquote:Op zondag 28 december 2014 06:50 schreef Samzz het volgende:
Boooh... Ik moet vanavond echt op tijd gaan slapen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 07:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met allemaal lege flessen champagne in je kut te stoppenHobby gaat voor slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 28 december 2014 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hobby gaat voor slaap.
MorninSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, precies daarom ook netjes de wekker gezet. Eindelijk een beetje lichtquote:Op zondag 28 december 2014 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rise & Shine. Mooie dag toch vandaag. Geen wolkje aan de lucht
Het heeft alleen wel hard gevroren. Ik kreeg mijn klapraampje in de douche niet openquote:Op zondag 28 december 2014 09:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, precies daarom ook netjes de wekker gezet. Eindelijk een beetje licht
mwah. Begin de gebroken nachten nu wel weer zat te worden eigenlijkquote:
Kort eigenlijk. net geen 6 uurtjes. Misschien straks nog wat inhalenquote:Op zondag 28 december 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah. Begin de gebroken nachten nu wel weer zat te worden eigenlijkmaar buiten dat wel aardig.
En u?
Als dat mogelijk is, ik zeg doenquote:Op zondag 28 december 2014 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kort eigenlijk. net geen 6 uurtjes. Misschien straks nog wat inhalen
Weinig tot niks op de planning vandaag. Dus dat moet goed komenquote:Op zondag 28 december 2014 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als dat mogelijk is, ik zeg doen
quote:Op zondag 28 december 2014 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig tot niks op de planning vandaag. Dus dat moet goed komen
Valt wel mee, vanmiddag naar de HMH en tot die tijd rustig aan.quote:Op zondag 28 december 2014 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wel een volle agenda vandaag?
Haha, de brandstof van iedere fokkerquote:Op zondag 28 december 2014 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt wel mee, vanmiddag naar de HMH en tot die tijd rustig aan.
Vooral eerst koffie
Zonder koffie geen Lolaquote:Op zondag 28 december 2014 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, de brandstof van iedere fokker![]()
Ik haalde net ook al een bakkie. Ga er zo nog maar 1 halen.
Wat valt er te doen in de HMH?
Oh ja, now i rememberquote:Op zondag 28 december 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder koffie geen Lola
Had het gister al gezegd maar wellicht net niet mee gekregen: Freek Vonk. Samen met mijn oudste zoon.
Ach, aan het weer zal het niet liggen zullen we maar zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, we gaan het zien.
Was zo fijnquote:
Ja het is echt prachtigquote:Op zondag 28 december 2014 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, aan het weer zal het niet liggen zullen we maar zeggen
Ik word altijd zo vrolijk van het zonnetjeZeker na die ellende van gisteren
Ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is echt prachtigkoud, kraakheldere lucht en een zonnetje
Ik moet een paar keer heen en weer van auto naar huis.quote:Op zondag 28 december 2014 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja echt he
Hoewel ik wel lekker binnen blijf vandaag. Ik heb het eigenlijk niet zo op de kou
Da's kut. Kijk maar uit. Want het is spekglad. Zeker op die binnenwegen die ze niet gestrooid hebben. Zag vanmorgen ook al wat auto's hier heen & weer glijdenquote:Op zondag 28 december 2014 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet een paar keer heen en weer van auto naar huis.
Verder ook niet buiten hooor.
Ik moet hier even de buurt uit. 150m verderop zit ik al op de strooiroute. En verder is het alleen maar snelweg.quote:Op zondag 28 december 2014 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's kut. Kijk maar uit. Want het is spekglad. Zeker op die binnenwegen die ze niet gestrooid hebben. Zag vanmorgen ook al wat auto's hier heen & weer glijden
Doe je goed, terwijl het zonnetje juist zo fijn kan zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja echt he
Hoewel ik wel lekker binnen blijf vandaag. Ik heb het eigenlijk niet zo op de kou
Rokjequote:Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed, terwijl het zonnetje juist zo fijn kan zijn.
Ik twijfel nog, rokje of spijkerbroek....
Mogguh JHH
Lola.quote:Op zondag 28 december 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed, terwijl het zonnetje juist zo fijn kan zijn.
Ik twijfel nog, rokje of spijkerbroek....
Mogguh JHH
Geen blote beentjes hequote:
Oh ok dan maarja dan nog. Mja je hebt ze wel, rokjes zonder panty. Gekkehuizenquote:Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen blote beentjes hefijne warme panty eronder
Ik had gister ook een rokje aan. Dat was best koud
Geen broek aan?quote:Op zondag 28 december 2014 10:50 schreef onlogisch het volgende:
Geef mij in de winter maar gewoon een dikke jas een dikke trui en een dikke sjaal
Niet gezien hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ok dan maarja dan nog. Mja je hebt ze wel, rokjes zonder panty. Gekkehuizen
Haha, natuurlijk wel. Maar ik vermijd dat alles, door gewoon lekker binnen te blijven vandaag.quote:
Vertel.quote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet gezien hoor.
Er schiet me net iets te binnen
Lekkere luie zondag.quote:Op zondag 28 december 2014 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk wel. Maar ik vermijd dat alles, door gewoon lekker binnen te blijven vandaag.
Ciaoquote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u heeft een dm
Ik ga even aankleden. Tot zo
Straks geen blote lola meer.quote:Op zondag 28 december 2014 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u heeft een dm
Ik ga even aankleden. Tot zo
Ze trekt enkel een muts over haar oren.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, jij gaat aankleden en trekt niets aan?
En terecht. Het is koudquote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze trekt enkel een muts over haar oren.
Naais.quote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 11:00 schreef Myraela het volgende:
Oh nu snap ik waarom twi snel zegt dat die gisteren nacht op TC zat. Het is godverdomme gewoon de TT. Anders had die het vast nooit verteld.
heb geen mutsquote:Op zondag 28 december 2014 10:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Controlfreakquote:Op zondag 28 december 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Je mag geen dingen zonder mij doen, dat weet je.
Geen waterquote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Fijne dag. Geen water. Leven is fantastisch
Leiding kapot gevroren?quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Water bevriest nu toch alleen maar...quote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Ja. Geen water. Leidingen bevrorenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 11:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heel goed. Nu krijgen wij het weer warm
Sterktequote:Op zondag 28 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
Met nattigheid kan ik overweg :$quote:Op zondag 28 december 2014 11:12 schreef onlogisch het volgende:
Huilen komt straks wel, als ze weer zijn ontdooid. Dan wordt het een natte boel.
Optimistquote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef xFriendx het volgende:
Zon schijnt zo lekker dat het binnen nu zelfs warmer is dan waar de thermostaat op is ingesteld. Voorjaar....kom maar op
Ik heb de zon nog maar een klein beetje in de kamer staan...quote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef xFriendx het volgende:
Zon schijnt zo lekker dat het binnen nu zelfs warmer is dan waar de thermostaat op is ingesteld. Voorjaar....kom maar op
Gewoon recht voor zn raap. Weet gewoon wat ik wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |