abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2014 @ 00:25:30 #1
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148033033

quote:
Dragon Age is a high fantasy role-playing video game series created by BioWare. The first game, Dragon Age: Origins, was released in 2009. Dragon Age II, a sequel to Origins, was released in March 2011. Dragon Age: Inquisition is set to be released Fall 2014. The series' fantasy setting has also been used by a variety of other media, including books and tabletop games, and the two main games have been joined by a variety of downloadable content (DLC) add-ons.
Games in de serie:
Dragon Age: Origins
Dragon Age II
Dragon Age: Inquisition

En dan is er natuurlijk nog de Keep. :)
quote:
Dragon Age Keep is a free online application that allows players to tailor decisions made in Dragon Age: Origins and Dragon Age II and import them into a new game of Dragon Age: Inquisition. The Keep can be accessed on a variety of devices (including tablets and smartphones) through an Origin account.

Deze guide is ook beschikbaar in tekstvorm.
Poll: Welk ras ga jij spelen in DA:I?
Qunari
Dwarf
Elf
Human
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: En welke class?
Mage
Warrior
Rogue
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 28 december 2014 @ 00:28:01 #2
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148033168
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Cikx het volgende:
Main quests uitgespeeld na 105 uur (nog steeds niet 100% uitgespeeld, moet wat dat betreft nog een hoop doen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets. :P

repost
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 28 december 2014 @ 00:51:10 #3
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148034225
Degene die ik eigenlijk nog het meest mis in Inquisition...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_148036544
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets. :P

repost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148036926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:11 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zowieso geen last van screen tearing hier, fullscreen en alles vol open. Gewoon Vsync gebruiken, nul issues
Nvidia?

Ik ga de GTX 970 kopen. Heb nu een R9 270X en daarvoor 2x HD5570 crossfire maar alleen maar gezeur met drivers etc. ben er helemaal klaar mee. AMD cpu's ben ik overigens zeer tevreden mee.
pi_148041253
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2014 04:06 schreef Drankster het volgende:

[..]

Nvidia?

Ik ga de GTX 970 kopen. Heb nu een R9 270X en daarvoor 2x HD5570 crossfire maar alleen maar gezeur met drivers etc. ben er helemaal klaar mee. AMD cpu's ben ik overigens zeer tevreden mee.
GTX 970 _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148083488
Ik wil mijn backlog wegwerken, dus wat doe je? Je begint aan Dragon Age en naast eten, slapen en schijten doe je niets anders meer :')

Misschien zie ik trouwens nog een optie over het hoofd, maar kun je je party iets snuggerder maken? Meneer Dorian vind het leuk om up close and personal dicht bij vijanden te staan, idem voor Varric. Gezien ze juist ranged zouden moeten zijn snap ik dat niet, maar ik zie ook nergens opties om ze wat aan te passen. Alleen 'defend' of 'follow', maar dat schiet letterlijk niet op.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_148083832
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 06:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wil mijn backlog wegwerken, dus wat doe je? Je begint aan Dragon Age en naast eten, slapen en schijten doe je niets anders meer :')

Misschien zie ik trouwens nog een optie over het hoofd, maar kun je je party iets snuggerder maken? Meneer Dorian vind het leuk om up close and personal dicht bij vijanden te staan, idem voor Varric. Gezien ze juist ranged zouden moeten zijn snap ik dat niet, maar ik zie ook nergens opties om ze wat aan te passen. Alleen 'defend' of 'follow', maar dat schiet letterlijk niet op.
Nee, maar bij mij houden ze wel degelijk afstand. Zet bij follow overigens hun eigen naam neer. Op die manier kies je in het begin van de assault wie ze aanvallen, en switchen ze dan pas tot die dood is. Standard staat het op follow controller, wat inhoudt dat ze altijd degene aanvallen waar jij mee bezig bent, gruwelijk irritant.

quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 02:46 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo wel heel sterk zijn als het random bepaald werd, ik lees juist dat het gaat om wie je als laatste backed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2014 04:06 schreef Drankster het volgende:

[..]

Nvidia?

Ik ga de GTX 970 kopen. Heb nu een R9 270X en daarvoor 2x HD5570 crossfire maar alleen maar gezeur met drivers etc. ben er helemaal klaar mee. AMD cpu's ben ik overigens zeer tevreden mee.
Jup, de gtx690 (dual gpu). Ben zelf ook van Ati afgestapt omdat ik het gelazer met de drivers helemaal zat was, evenals de waardeloze referencefans die ze al jaren gebruiken. Met deze geen problemen.

Al moet ik zeggen dat ik nu (tweede playthrough en stuk of 3 patches verder) ineens iets vreemds merk. In de Hissing Wastes draait de gpu gemiddeld rond de 58 graden (zeer laag tegenover een gemiddelde van 79-82 in andere area's) wat inhoudt dat deze weinig doet. Logisch gezien het feit dat er weinig te laden valt in die area, het gros is leeg en vol met zand. Toch merk ik flink wat framedrops in alleen dat gebied, iemand dit toevallig ook tegen gekomen?

[ Bericht 27% gewijzigd door DeeCruise op 29-12-2014 08:17:24 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_148083872
-dubbel-
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 10:32:52 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148086064
Topgame. Eergister begonnen, nu net met een level 8-ventje geland in die desert. Ziet er allemaal awesome uit en voelt lekker vertrouwd aan O+ . Moet nog wel ff wennen aan enkele nieuwe elementen zoals die War Table/Council.

Per ongeluk die draak 'bezoeken' met level 3 characters :D Overigens valt het me op dat de moeilijkheid van de verschillende rifts in bijv. The Hinterlands of die moerasachtige omgeving behoorlijk verschillen. Drie van de vier wals ik zonder problemen overheen, terwijl bij nummer vier één of andere shade spawnt die met een ijs-laser meteen twee van m'n mannetjes aan gort schiet :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148087816
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 10:32 schreef 2dope het volgende:
Topgame. Eergister begonnen, nu net met een level 8-ventje geland in die desert. Ziet er allemaal awesome uit en voelt lekker vertrouwd aan O+ . Moet nog wel ff wennen aan enkele nieuwe elementen zoals die War Table/Council.

Per ongeluk die draak 'bezoeken' met level 3 characters :D Overigens valt het me op dat de moeilijkheid van de verschillende rifts in bijv. The Hinterlands of die moerasachtige omgeving behoorlijk verschillen. Drie van de vier wals ik zonder problemen overheen, terwijl bij nummer vier één of andere shade spawnt die met een ijs-laser meteen twee van m'n mannetjes aan gort schiet :')
Elke area heeft een level-indeling waardoor sommige delen geschikt zijn voor bijv level 13, andere weer voor level 16. Een goede index vindt je hier, waar je dus ook de verschillen per area ziet:

http://www.gamefaqs.com/b(...)inquisition/70647711

Is deze link niet wat voor in de OP? Aangezien ik deze zelf vrij veel gebruik bij een nieuwe playthrough, en het in-game nergens wordt aangegeven wat de level req per area is.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 11:37:29 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148087923
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Elke area heeft een level-indeling waardoor sommige delen geschikt zijn voor bijv level 13, andere weer voor level 16. Een goede index vindt je hier, waar je dus ook de verschillen per area ziet:

http://www.gamefaqs.com/b(...)inquisition/70647711

Is deze link niet wat voor in de OP? Aangezien ik deze zelf vrij veel gebruik bij een nieuwe playthrough, en het in-game nergens wordt aangegeven wat de level req per area is.
Ah, wtf. Dat verklaard wel e.e.a., thanks :)

Ik moet zeggen dat ik mezelf in het diepe heb geflikkerd, nog niet echt tutorials of wiki's geraadpleegd. Ik wist alleen dat je in tactical view het level van bad guys kunt zien alleen kijk ik daar 9/10 keer niet naar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148088003
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah, wtf. Dat verklaard wel e.e.a., thanks :)

Ik moet zeggen dat ik mezelf in het diepe heb geflikkerd, nog niet echt tutorials of wiki's geraadpleegd. Ik wist alleen dat je in tactical view het level van bad guys kunt zien alleen kijk ik daar 9/10 keer niet naar.
Ik gebruik de tactical view (pc) totaal niet, erger me er alleen maar aan. In het begin van combat gewoon op pauze rammen, als je dan een enemy aanklikt dan zie je vanzelf welk level hij heeft. In het geval van rifts vrij makkelijk omdat de enemies spawnen als je in de buurt komt, echter ben je dan niet dichtbij genoeg om ze al meteen te laten aanvallen. Level te hoog? -> gtfo
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 11:50:23 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148088347
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:40 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik gebruik de tactical view (pc) totaal niet, erger me er alleen maar aan. In het begin van combat gewoon op pauze rammen, als je dan een enemy aanklikt dan zie je vanzelf welk level hij heeft. In het geval van rifts vrij makkelijk omdat de enemies spawnen als je in de buurt komt, echter ben je dan niet dichtbij genoeg om ze al meteen te laten aanvallen. Level te hoog? -> gtfo
Eh? Op pauze rammen? Is er een pauzeknop? :') Ik speel op Xbone, maar pauzeren komt dan toch op hetzelfde neer? Als je tac. view activeert pauzeert de game en tilt de camera iets omhoog.

Ik vind 't prima werken eigenlijk, qua battlefield controle. Ik gebruik het vooral om te zorgen dat m'n ranged ventjes goed gepositioneerd staan en melee ventjes de juiste vijanden aanvallen. Ook zie ik nu al hoe belangrijk het gaat worden om de juiste elemental damage in te zetten tegen specifieke enemies.

Maar hoef jij nooit je strategie mid-battle te herzien dan?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148088709
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 11:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Eh? Op pauze rammen? Is er een pauzeknop? :') Ik speel op Xbone, maar pauzeren komt dan toch op hetzelfde neer? Als je tac. view activeert pauzeert de game en tilt de camera iets omhoog.

Ik vind 't prima werken eigenlijk, qua battlefield controle. Ik gebruik het vooral om te zorgen dat m'n ranged ventjes goed gepositioneerd staan en melee ventjes de juiste vijanden aanvallen. Ook zie ik nu al hoe belangrijk het gaat worden om de juiste elemental damage in te zetten tegen specifieke enemies.

Maar hoef jij nooit je strategie mid-battle te herzien dan?
Jawel, maar de tactical view is qua overzicht een ramp. Als je de eerste DA gespeeld hebt dan weet je wat ik bedoel ;). En de pauze-knop (ctrl op pc) heeft hetzelfde effect als bij de tactical view, maar dan zonder de waardeloze top-down cam. En dus zie ik in normal view de mogelijkheden om aanpassingen te doen.

Het probleem ermee is dat het overzicht veel te klein is, de area zou veel groter zijn (ergo, de camera hoger). Nu zie je alsnog delen van de battlefield niet waardoor je ook nog eens met je muis moet slepen, wat een gevolg is van het ontwikkelen voor console en last-minute kansloos aanpassen naar pc controlls. Anyway, daar is al genoeg over geschreven in deze reeks ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 12:25:07 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148089649
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:59 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jawel, maar de tactical view is qua overzicht een ramp. Als je de eerste DA gespeeld hebt dan weet je wat ik bedoel ;). En de pauze-knop (ctrl op pc) heeft hetzelfde effect als bij de tactical view, maar dan zonder de waardeloze top-down cam. En dus zie ik in normal view de mogelijkheden om aanpassingen te doen.

Het probleem ermee is dat het overzicht veel te klein is, de area zou veel groter zijn (ergo, de camera hoger). Nu zie je alsnog delen van de battlefield niet waardoor je ook nog eens met je muis moet slepen, wat een gevolg is van het ontwikkelen voor console en last-minute kansloos aanpassen naar pc controlls. Anyway, daar is al genoeg over geschreven in deze reeks ;)
Eerste DA kapotgespeeld, maar was op console (daar had je geen isometric view).
De top-down cam laat soms wel te wensen over qua overzichtelijkheid inderdaad. Toch vind ik het wel een uitkomst, ook die 'voorspoel'-functie kan handig zijn.

Ik probeerde trouwens een paar keer om een party member een andere downed member te laten reviven via de tac. view, maar dat lijkt vooralsnog niet echt lekker te werken. De aangewezen character doet enkele stappen in de richting maar gaat daarna vrolijk verder met knokken. Als dit gewoon geautomaiseerd kan scheelt dat nogal omdat je dan niet actief een knop in hoeft te houden voor het reviven.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148089733
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Eerste DA kapotgespeeld, maar was op console (daar had je geen isometric view).
De top-down cam laat soms wel te wensen over qua overzichtelijkheid inderdaad. Toch vind ik het wel een uitkomst, ook die 'voorspoel'-functie kan handig zijn.

Ik probeerde trouwens een paar keer om een party member een andere downed member te laten reviven via de tac. view, maar dat lijkt vooralsnog niet echt lekker te werken. De aangewezen character doet enkele stappen in de richting maar gaat daarna vrolijk verder met knokken. Als dit gewoon geautomaiseerd kan scheelt dat nogal omdat je dan niet actief een knop in hoeft te houden voor het reviven.
Sjah, zo zijn er wel meer dingen die jammer zijn, maar die wegen niet op tegen het algeheel positieve beeld van de game. Ben zelf nu op driekwart van mijn tweede playthrough, dus mag verder niet klagen. Veel plezier nog i.i.g. en als ik je 1 tip mag geven: let op de level requirements. Als je 3 of meer levels hoger bent dan je enemy krijg je geen XP meer, en door het grinden in areas ben je al snel te hoog qua level en mis je dus xp in je volgende area of main quest.

Kortom: hou je level in de gaten en vergelijk die met de lijst en de MQ requirements!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 12:50:01 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148090537
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Sjah, zo zijn er wel meer dingen die jammer zijn, maar die wegen niet op tegen het algeheel positieve beeld van de game. Ben zelf nu op driekwart van mijn tweede playthrough, dus mag verder niet klagen. Veel plezier nog i.i.g. en als ik je 1 tip mag geven: let op de level requirements. Als je 3 of meer levels hoger bent dan je enemy krijg je geen XP meer, en door het grinden in areas ben je al snel te hoog qua level en mis je dus xp in je volgende area of main quest.

Kortom: hou je level in de gaten en vergelijk die met de lijst en de MQ requirements!
Cheers man :) Zal ook proberen een beetje actief blijven in dit topic, altijd wel leuk om ervaringen te lezen/uit te wisselen.
Ik ben ook zeer te spreken over de game met acht uurtjes in, zowel grafisch als gameplaytechnisch als (uiteraard) verhaaltechnisch.

Maar nog even over die XP-kwestie; de XP die je mist in een volgende area of MQ boeit niet zoveel toch? 'k bedoel, die XP heb je al dus hooguit is e.e.a. wat eenvoudiger. Of is het zo dat je de (grote hoeveelheid) XP voor het voltooien van een quest dan ook volledig misloopt? Wat je hiermee in feite zegt is toch dat grinden eigenlijk zinloos is omdat je dezelfde hoeveelheid XP ook zou hebben gekregen als je eerder aan een serieuze quest was begonnen?

Ik had het idee dat dit puur een mechanisme is om overmatig grinden tegen te gaan. Dus op een gegeven moment krijg je geen XP meer voor grinden (want te hoog level t.o.v. enemies), waardoor je wel verder móet in de storyline. Het mag m.i. niet zo zijn dat de main quest eenvoudig wordt omdat je daarvoor 10 uur lang geiten kapot hebt staan hakken in een veldje.

Overigens probeer ik zo min mogelijk voorbereid te zijn, dat maakt 't imho wat interessanter en spannender (ook de reden dat ik Dark Souls altijd eerst in offline mode speel). Ik vind het juist wel tof om een gebied binnen te lopen waar je binnen enkele seconden aan flarden wordt gehakt, om enige uren later terug te keren met een buffed up outfit en de rollen om te draaien.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148091713
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 08:11 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zo wel heel sterk zijn als het random bepaald werd, ik lees juist dat het gaat om wie je als laatste backed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het op Reddit gelezen, dus niet heel betrouwbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148093668
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Cheers man :) Zal ook proberen een beetje actief blijven in dit topic, altijd wel leuk om ervaringen te lezen/uit te wisselen.
Ik ben ook zeer te spreken over de game met acht uurtjes in, zowel grafisch als gameplaytechnisch als (uiteraard) verhaaltechnisch.

Maar nog even over die XP-kwestie; de XP die je mist in een volgende area of MQ boeit niet zoveel toch? 'k bedoel, die XP heb je al dus hooguit is e.e.a. wat eenvoudiger. Of is het zo dat je de (grote hoeveelheid) XP voor het voltooien van een quest dan ook volledig misloopt? Wat je hiermee in feite zegt is toch dat grinden eigenlijk zinloos is omdat je dezelfde hoeveelheid XP ook zou hebben gekregen als je eerder aan een serieuze quest was begonnen?

Ik had het idee dat dit puur een mechanisme is om overmatig grinden tegen te gaan. Dus op een gegeven moment krijg je geen XP meer voor grinden (want te hoog level t.o.v. enemies), waardoor je wel verder móet in de storyline. Het mag m.i. niet zo zijn dat de main quest eenvoudig wordt omdat je daarvoor 10 uur lang geiten kapot hebt staan hakken in een veldje.

Overigens probeer ik zo min mogelijk voorbereid te zijn, dat maakt 't imho wat interessanter en spannender (ook de reden dat ik Dark Souls altijd eerst in offline mode speel). Ik vind het juist wel tof om een gebied binnen te lopen waar je binnen enkele seconden aan flarden wordt gehakt, om enige uren later terug te keren met een buffed up outfit en de rollen om te draaien.
Mijn probleem hiermee is dat ik sommige area's half of slechts voor eenderde voltooid/ontdekt weer moet verlaten omdat ik anders een hoop XP misloop in de volgende area. Er is niks zo waardeloos dan door een area heen gaan en gewoon geen XP te krijgen.

Mijn eerste playthrough had ik dat probleem in crestwood. Ik had hem er gewoon niet bij zien komen op de warmap waardoor ik de hele area gedaan heb zonder dat het ook maar 1 xp punt opleverde. Mijn zin was op dat punt ver over.

Het zou fijner zijn als de area's wat verder uit elkaar lagen qua level. Je zit nu met bijv. The Western Approach en The Exalted Plains die precies dezelfde level req. hebben. Dit houdt in dat ik effectief moet kiezen tussen welke missies ik daar ga doen, wil het voltooien van de missies nog iets opleveren. Vervolgens moet ik alweer verder met de MQ omdat ik anders daar weer te hoog level voor ben, met als resultaat dat ik daarna de 2 eerder genoemde areas alweer kan vergeten omdat ik naar de Emerald Graves moet.

Als je dan toch een game maakt die een area een fixxed level geeft, dan zorg ervoor dat deze wat verder uit elkaar liggen. Ik wordt nu geforceerd om verder te gaan met het verhaal, of alles te doen zonder dat ik er XP voor krijg. In een "open wereld" moet ik alles in mijn tempo kunnen doen, en hier zit ik vast aan de level-verplichting, iets wat me dus absoluut niet bevalt.

Kleine vergelijking: mijn eerste playthrough was een completionist playthrough, hier heb ik rond de 98 uur over gedaan maar was zo OP dat de eindmissie een anticlimax van jewelste was. Nu bij de tweede playthrough zit ik ongeveer op 80% (en hou me dus aan de level req. van de area's en MQ) en zit ik op slechts 43 uur.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 29 december 2014 @ 14:13:45 #21
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148093871
De game is dan ook voornamelijk bedoeld om meerdere keren te spelen. Dat zie je alleen al aan de keuzes, de verschillende world states etc. Denken dat het de bedoeling is dat je alles in een playthrough doet vind ik behoorlijk naïef.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148094171
Ik heb nu ongeveer 40 uur in het spel zitten en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Het spel spelen begint nu steeds meer als een verplichting te voelen en dat is niet goed voor een game.

Een maand geleden heb ik het spel gekocht. Geinstalleerd en gelijk gespeeld, het begon goed! Lekker sfeervol, leuk intro, etc. Het voelde weer een beetje als DA:O. Goed, de besturing was wat wennen en de skills leken beperkt, maar dat mocht de pret niet drukken!

Uiteraard zoals iedereen direct de Hinterlands ingegaan. Wauw! Mooi groot gebied, lekker veel te doen en interessante quests! Daarnaast draaide bij mij alles op maximum en bleef soepel spelen. Tot nu toe (en daarmee ik bedoel ik: vandaag, 29-12) nog géén technische problemen gehad, geen FPS-drops, geen-CTD's. Niks, noppes, nada.

Met veel interesse het verhaal gevolgd, alles in me opgenomen en elk hoekje van de omgeving bezocht, op zoek naar loot zoals ik bij elke RPG doe. Dungeons bezocht en mensen geholpen. Zeer zorgvuldig mijn party samengesteld om maar de juiste samenstelling te hebben.

Quest na quest na quest....de Hinterlands bleven boeien. Op een gegeven moment zelfs een draak tegengekomen maar die was nog te lastig voor met mijn level 10. Die kon ik later wel kapotmaken.

Na de Hinterlands ging ik met goede moed op naar het volgende gebied: Storm Coast. Het zag er leuk uit en qua levels leek het gebied goed geschikt voor mij, wellicht iets te goed geschikt. Level 7-11 voor een level 10 party is wellicht wat aan de makkelijke kant.

Echter toen ik Storm Coast ging verkennen, viel het me al vrij snel op: goh, dit zijn zo'n beetje dezelfde quests als in de Hinterlands: rifts sluiten, landmarks zoeken, shards zoeken, camps opzetten, etc. Het was allemaal meer van hetzelfde. Desondanks nog wel het complete gebied afgemaakt: het was immer in de Hinterlands goed, dus waarom hier niet meer?!

Zo na de Storm Coast nog een aantal gebieden doorkruist en afgerond; allemaal hetzelfde...

Maar goed denk je dan, dan heb je alsnog het main verhaal nog! Dat klopt, die was nog interessant. Maar hoe verder ik kwam in het spel, hoe minder het mainverhaal mij ook begint te interesseren.

Ik zit nu op het punt dat ik Skyhold
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar het interesseert mij geen bal meer. Het gros van het spel is langdradig en repetitief geworden, waardoor de kleine pareltjes mij niet meer opvallen.

Wat daarentegen wél meer gaat opvallen, zijn de kleine irritatiepuntjes:
- craften heeft bij mij nog geen zin gehad; alles wat ik vind is tot nu toe beter geweest.
- ik kan eigenschappen als strength, agility, etc. niet instellen? Echt, WTF?
- mijn party is sinds de komst van Blackwall niet meer veranderd.
- mijn party snijdt overal als een mes door boter doorheen. Uitdaging is er amper. En nee, ik ben echt geen hardcore RPG speler.
- De Tactical View zie ik alleen als ik per ongeluk op CTRL klik.
- De regels instellen voor een party zijn wel erg beperkt.
- De hele War-table....ik snap er na 40 uren nog steeds de ballen van.

En zo zijn er nog wel meer.

Misschien ben ik wel een enorme huilie, maar bovenstaande geeft wel aan waarom ik steeds minder zin heb om Dragon Age weer te gaan spelen. Ik zal het vast ooit nog wel afspelen, maar voorlopig: nee, helaas. Het wordt nu gewoon echt te saai.
  maandag 29 december 2014 @ 14:23:28 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148094317
Als ik dat zo lees ligt dat voornamelijk aan jezelf. Wederom, probeer niet alles maar te zien omdat het moet. Het spel is daarvoor niet gemaakt.

Vind het een beetje oneerlijk als mensen gaan klagen over dingen die ze zichzelf aandoen. Zoals die War table niet snappen, hoe kan dat een klacht zijn?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148094384
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
De game is dan ook voornamelijk bedoeld om meerdere keren te spelen. Dat zie je alleen al aan de keuzes, de verschillende world states etc. Denken dat het de bedoeling is dat je alles in een playthrough doet vind ik behoorlijk naïef.
Ik speel de game nu voor de tweede keer met een totaal tegenovergestelde world state, en alleen m.b.t. de warmap, de conversaties die je sporarisch opvangt en MQ verandert er iets. De areas blijven verder hetzelfde, de missies (grotendeels) idem. Bij zowel DA:O, DA2 als alle drie de mass effect games wordt je aangemoedigd om multiple playthroughs te doen, echter werken ze daar niet met dit achterlijke level systeem. Dus hoezo naief?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 14:26:59 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148094447
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mijn probleem hiermee is dat ik sommige area's half of slechts voor eenderde voltooid/ontdekt weer moet verlaten omdat ik anders een hoop XP misloop in de volgende area. Er is niks zo waardeloos dan door een area heen gaan en gewoon geen XP te krijgen.

Mijn eerste playthrough had ik dat probleem in crestwood. Ik had hem er gewoon niet bij zien komen op de warmap waardoor ik de hele area gedaan heb zonder dat het ook maar 1 xp punt opleverde. Mijn zin was op dat punt ver over.

Het zou fijner zijn als de area's wat verder uit elkaar lagen qua level. Je zit nu met bijv. The Western Approach en The Exalted Plains die precies dezelfde level req. hebben. Dit houdt in dat ik effectief moet kiezen tussen welke missies ik daar ga doen, wil het voltooien van de missies nog iets opleveren. Vervolgens moet ik alweer verder met de MQ omdat ik anders daar weer te hoog level voor ben, met als resultaat dat ik daarna de 2 eerder genoemde areas alweer kan vergeten omdat ik naar de Emerald Graves moet.

Als je dan toch een game maakt die een area een fixxed level geeft, dan zorg ervoor dat deze wat verder uit elkaar liggen. Ik wordt nu geforceerd om verder te gaan met het verhaal, of alles te doen zonder dat ik er XP voor krijg. In een "open wereld" moet ik alles in mijn tempo kunnen doen, en hier zit ik vast aan de level-verplichting, iets wat me dus absoluut niet bevalt.

Kleine vergelijking: mijn eerste playthrough was een completionist playthrough, hier heb ik rond de 98 uur over gedaan maar was zo OP dat de eindmissie een anticlimax van jewelste was. Nu bij de tweede playthrough zit ik ongeveer op 80% (en hou me dus aan de level req. van de area's en MQ) en zit ik op slechts 43 uur.
Ik snap je punt wel. Ik heb nog lang niet genoeg tijd in de game zitten om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar in algemene zin hebben fixed levels in RPGs (i.t.t. mee-levelende enemies) sterk de voorkeur bij mij.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148094499
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Als ik dat zo lees ligt dat voornamelijk aan jezelf. Wederom, probeer niet alles maar te zien omdat het moet. Het spel is daarvoor niet gemaakt.

Vind het een beetje oneerlijk als mensen gaan klagen over dingen die ze zichzelf aandoen. Zoals die War table niet snappen, hoe kan dat een klacht zijn?
Hoezo kan dat geen klacht zijn? Ik snap het nut er niet van. Je krijgt hier en daar wat puntjes of geld. Thats it. Ik merk geen ene fluit van de invloed van die wartable. Het is mij totaal niet duidelijk wat er gebeurd als ik iemand gestuurd zou hebben. Ik klik dus ook maar gewoon wat.

En verder heb je wel gelijk hoor. Het is een huilverhaal van mijn kant. Moest het gewoon even kwijt :)
pi_148094508


[ Bericht 100% gewijzigd door Mutsaers__78 op 29-12-2014 14:28:31 (-dubbel-) ]
  maandag 29 december 2014 @ 14:29:44 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148094574
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik speel de game nu voor de tweede keer met een totaal tegenovergestelde world state, en alleen m.b.t. de warmap, de conversaties die je sporarisch opvangt en MQ verandert er iets. De areas blijven verder hetzelfde, de missies (grotendeels) idem. Bij zowel DA:O, DA2 als alle drie de mass effect games wordt je aangemoedigd om multiple playthroughs te doen, echter werken ze daar niet met dit achterlijke level systeem. Dus hoezo naief?
Niks achterlijks aan. Sterker, daardoor wordt dat juist weer aangemoedigd. Ik heb in mijn eerste playthrough the Hissing Wastes bijvoorbeeld niet bezocht. Ga ik straks wel doen. En de quests zijn gevarieerd genoeg naast de standaard camps, landmarks en rifts. Die kun je ook gewoon overslaan als je wil.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148094616
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 14:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel. Ik heb nog lang niet genoeg tijd in de game zitten om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar in algemene zin hebben fixed levels in RPGs (i.t.t. mee-levelende enemies) sterk de voorkeur bij mij.
Mij maakt het an sich niet zo veel uit, hangt meer van de game af. Bij deze is het meer een antiklacht, ik spendeer graag wat tijd in een game als dit, het bevalt me gewoon goed. Juist daarom vind ik het zo jammer dat ik toch min of meer verplicht wordt (of i.i.g. een keuze moet maken die me niet bevalt) om op te schieten.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 29 december 2014 @ 14:31:19 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148094650
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hoezo kan dat geen klacht zijn? Ik snap het nut er niet van. Je krijgt hier en daar wat puntjes of geld. Thats it. Ik merk geen ene fluit van de invloed van die wartable. Het is mij totaal niet duidelijk wat er gebeurd als ik iemand gestuurd zou hebben. Ik klik dus ook maar gewoon wat.

En verder heb je wel gelijk hoor. Het is een huilverhaal van mijn kant. Moest het gewoon even kwijt :)
Het voornaamste doel is nieuwe missies openen. En influence. Met elk nieuw level influence kan je weer Perks kopen. Zoals extra tussenruimte, meer xp etcetera.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148094660
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niks achterlijks aan. Sterker, daardoor wordt dat juist weer aangemoedigd. Ik heb in mijn eerste playthrough the Hissing Wastes bijvoorbeeld niet bezocht. Ga ik straks wel doen. En de quests zijn gevarieerd genoeg naast de standaard camps, landmarks en rifts. Die kun je ook gewoon overslaan als je wil.
Dus volgens jouw logica wordt je in Mass effect of de vorige DA games niet aangemoedigd tot het herspelen? Apart..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 29 december 2014 @ 14:32:02 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148094686
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dus volgens jouw logica wordt je in Mass effect of de vorige DA games niet aangemoedigd tot het herspelen? Apart..
Dat heb je compleet verkeerd gezien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148094825
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat heb je compleet verkeerd gezien.
Wellicht moet je dan ingaan op de genoemde punten i.p.v. mensen naief te noemen zonder onderbouwing. Just saying ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_148094884
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

- craften heeft bij mij nog geen zin gehad; alles wat ik vind is tot nu toe beter geweest.

Laat je niet gek maken door de kleuren van items, als iets paars is dan wil dat niet gelijk zeggen dat het beter is dan een item dat je zelf maakt. Als je eenmaal de enchanter hebt (die je via de wartable moet vrijspelen) kun je items maken die veelal beter zijn dan het spul dat je vindt. Zo heb ik een dagger gemaakt inclusief 2 upgrades en een rune die nu bijna 500 dmg doet.

quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

- mijn party is sinds de komst van Blackwall niet meer veranderd.

Hoeveel companions heb je inmiddels al?
Er zijn er in totaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die allemaal al vrij snel beschikbaar zijn, dus als je die niet hebt ligt het waarschijnlijk aan jezelf.

quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

mijn party snijdt overal als een mes door boter doorheen. Uitdaging is er amper. En nee, ik ben echt geen hardcore RPG speler.

Ga naar een ander gebied met tegenstanders van een hoger level of schroef de moeilijkheidsgraad omhoog/zet friendly fire aan.

quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

De hele War-table....ik snap er na 40 uren nog steeds de ballen van.

Ligt aan jezelf, zo moeilijk is het niet. Er staan allemaal missies op die je kunt laten doen door je adviseurs. Je kunt kiezen welke van de 3 je de missie laat doen, bij elk van de 3 staat een beschrijving hoe ze het probleem aanpakken en hoe lang ze ervoor nodig hebben. Als de desbetreffende tijd voorbij is dan krijg je een update met als het goed is een reward. Ook staan er icoontjes voor de mainquest op de war table en voor gebieden die je kunt 'openspelen', daarvoor heb je x aantal power nodig om het gebied te unlocken.
  maandag 29 december 2014 @ 14:37:29 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148094927
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wellicht moet je dan ingaan op de genoemde punten i.p.v. mensen naief te noemen zonder onderbouwing. Just saying ;)
Ik zeg dat die level requirements juist meer helpen bij het vaker spelen. Dat zegt niets over die andere games. Vrijwel alle Bioware rpgs zijn gemaakt om meerdere keren te spelen, zo ook deze.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148095030
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het voornaamste doel is nieuwe missies openen. En influence. Met elk nieuw level influence kan je weer Perks kopen. Zoals extra tussenruimte, meer xp etcetera.
Ah, zoiets. Ik heb op dit moment door de enorme hoeveelheid vlaggetjes e.d. op de kaart het overzicht niet meer, dat kan bij mij snel overslaan in 'ik snap er de ballen van'. Wellicht dat een nieuwe frisse blik wonderen doet.

Weet je, obv daarvan moet ik er gewoon even een maand o.i.d. mee stoppen. Het spel heeft bij mij op dit moment een dieptepunt qua saaiheid bereikt (die wellicht niet terecht is), wellicht dat ik dan die nieuwe frisse blik heb.
  maandag 29 december 2014 @ 14:43:49 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148095226
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ah, zoiets. Ik heb op dit moment door de enorme hoeveelheid vlaggetjes e.d. op de kaart het overzicht niet meer, dat kan bij mij snel overslaan in 'ik snap er de ballen van'. Wellicht dat een nieuwe frisse blik wonderen doet.

Weet je, obv daarvan moet ik er gewoon even een maand o.i.d. mee stoppen. Het spel heeft bij mij op dit moment een dieptepunt qua saaiheid bereikt (die wellicht niet terecht is), wellicht dat ik dan die nieuwe frisse blik heb.
Uiteraard. Maar probeer in het achterhoofd te houden dat je zelf verantwoordelijk bent voor het zien als een verplichting. Als je er zelf voor zorgt dat je voor alles een te hoog leven hebt kun je daar wat aan doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148095258
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ah, zoiets. Ik heb op dit moment door de enorme hoeveelheid vlaggetjes e.d. op de kaart het overzicht niet meer, dat kan bij mij snel overslaan in 'ik snap er de ballen van'. Wellicht dat een nieuwe frisse blik wonderen doet.

Weet je, obv daarvan moet ik er gewoon even een maand o.i.d. mee stoppen. Het spel heeft bij mij op dit moment een dieptepunt qua saaiheid bereikt (die wellicht niet terecht is), wellicht dat ik dan die nieuwe frisse blik heb.
Ik denk inderdaad dat je niet met de goede mindset in het spel zit. Het is de bedoeling dat je wordt opgezogen door de wereld en de gebieden, waar je ook gewoon even stil kan staan en kan genieten van wat er om je heen gebeurt. Het zou niet moeten aanvoelen als 'werk' omdat je alles 100% wil halen bijvoorbeeld. Ik zou me niet teveel laten leiden door de quest markers, maar als je in een gebied stapt gewoon zelf een kant op lopen en ontdekken wat er dan allemaal op je pad komt. Niet dat ik je wil vertellen hoe je het spel moet spelen, maar zo heb ik er in ieder geval erg van genoten.
  maandag 29 december 2014 @ 14:45:51 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148095333
Dit zie je trouwens wel vaker in spellen met een redelijk open wereld. Dan is er vaak ook een mogelijkheid om het 'verkeerd' te doen en dat leidt dus tot frustratie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148095920
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Cikx het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken door de kleuren van items, als iets paars is dan wil dat niet gelijk zeggen dat het beter is dan een item dat je zelf maakt. Als je eenmaal de enchanter hebt (die je via de wartable moet vrijspelen) kun je items maken die veelal beter zijn dan het spul dat je vindt. Zo heb ik een dagger gemaakt inclusief 2 upgrades en een rune die nu bijna 500 dmg doet.

Dit inderdaad, in principe is alle gear die ik maak beter dan wat ik vind. Het helpt daarbij natuurlijk wel om blueprints te vinden en dus area's goed na te lopen op loot. Ook is hij nog pas in het begin van de game qua area's, en mist dus waarschijnlijk nog fatsoenlijk materiaal om hogere kwaliteit wapens te maken. Dit lost zichzelf natuurlijk op door wat verder te spelen.

Ook moet ik persoonlijk zeggen dat het verhaal pas echt op gang komt na skyhold. De missies zijn w.m.b. wat memorabeler in ieder geval, al moet ik zeggen dat ik de mage-kant nog altijd vetter vindt dat de templar-kant die ik nu aan het doen ben. Na deze playthrough maar eens een mage maken en weer de mage kant op gaan.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 15:01:49 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148096011
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Cikx het volgende:
Ligt aan jezelf, zo moeilijk is het niet. Er staan allemaal missies op die je kunt laten doen door je adviseurs. Je kunt kiezen welke van de 3 je de missie laat doen, bij elk van de 3 staat een beschrijving hoe ze het probleem aanpakken en hoe lang ze ervoor nodig hebben. Als de desbetreffende tijd voorbij is dan krijg je een update met als het goed is een reward. Ook staan er icoontjes voor de mainquest op de war table en voor gebieden die je kunt 'openspelen', daarvoor heb je x aantal power nodig om het gebied te unlocken.
Verhelderend, thanks. Ik heb die tafel nog maar een paar keer bekeken, maar had al zo'n idee. Kunnen die missies waar je die chicks naartoe stuurt bijv. ook fout gaan dan? Het deed me een beetje denken aan de fleet campaign uit AC: Black Flag / AC: Rogue. Een soort tekstuele minigame die rewards (en vast ook backstory ofzo) oplevert.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148096238
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verhelderend, thanks. Ik heb die tafel nog maar een paar keer bekeken, maar had al zo'n idee. Kunnen die missies waar je die chicks naartoe stuurt bijv. ook fout gaan dan? Het deed me een beetje denken aan de fleet campaign uit AC: Black Flag / AC: Rogue. Een soort tekstuele minigame die rewards (en vast ook backstory ofzo) oplevert.
Hangt een beetje van de defenitie af. De aanpak verschilt meestal per character, en dus kan de uitkomst ook verschillen. Of het een fout resultaat is wil ik niet direct zeggen, omdat je kiest voor een andere aanpak kan de uitkomst dus ook verschillen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_148096414
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verhelderend, thanks. Ik heb die tafel nog maar een paar keer bekeken, maar had al zo'n idee. Kunnen die missies waar je die chicks naartoe stuurt bijv. ook fout gaan dan? Het deed me een beetje denken aan de fleet campaign uit AC: Black Flag / AC: Rogue. Een soort tekstuele minigame die rewards (en vast ook backstory ofzo) oplevert.
Het levert inderdaad gewoon backstory en rewards op, ook verschijnen er soms berichten van personages uit de eerste 2 delen. Zoals DeeCruise inderdaad al aangeeft, het kan fout gaan in de zin van dat je een stuk tekst krijgt van we hebben zoveel man verloren oid, maar dit heeft verder geen impact op het verhaal helaas.
pi_148096688
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het levert inderdaad gewoon backstory en rewards op, ook verschijnen er soms berichten van personages uit de eerste 2 delen. Zoals DeeCruise inderdaad al aangeeft, het kan fout gaan in de zin van dat je een stuk tekst krijgt van we hebben zoveel man verloren oid, maar dit heeft verder geen impact op het verhaal helaas.
Ook eens met het laatste. Zo zit ik nu:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games maandag 29 december 2014 @ 15:17:55 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148096801
Top ^O^

Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age' :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148097110
quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef 2dope het volgende:
Top ^O^

Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age' :')
haha :D
pi_148097386
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ook eens met het laatste. Zo zit ik nu:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt inderdaad.

quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef 2dope het volgende:
Top ^O^

Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age' :')
_O_
pi_148097687
quote:
6s.gif Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef 2dope het volgende:
Top ^O^

Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age' :')
Nice, enjoy!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_148097889
Ik heb er nu 40 uur inzitten en wil alles vinden , doen etc. met dertig uur in Hinterlands en Storm Coast heb ik wel elk steentje omgedraaid. Om daarna te merken dat er alsnog quests daarbij komen (zit nu in Skyhold). Ik merk idd dat het xp iets te snel gaat (of de vijanden juist niet snel genoeg mee 'levelen'). Maar dat mag de pret niet drukken. Ik geniet van de wereld. En als ik geen XP meer krijg: dan had ik het toch al. Ik mag nu specialiseren en zit nu alweer te tobben tussen de drie mogelijkheden :')

Maar goed, uiteindelijk gewoon iets kiezen wat bij mijn speelstijl past, het werkt allemaal toch uiteindelijk, anders zaten die klassen er niet in.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 29 december 2014 @ 15:50:01 #50
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148098388
SUPERB BELT OF FIRE RESISTANCE
quote:
Fire Resistance +30%
Level 20 item
Unique Belt

Vandaar dat ik er 2 heb.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_148126459
The Inquisitor hat; ik verwachte iets heel tof, een helm oid maar in plaats van dat kreeg ik dit:

  Eindredactie Games dinsdag 30 december 2014 @ 14:55:31 #52
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148140390
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:33 schreef Drankster het volgende:
The Inquisitor hat; ik verwachte iets heel tof, een helm oid maar in plaats van dat kreeg ik dit:

[ afbeelding ]
Ja, pauperding :') Mijn Solas ziet er ook uit als een gay Robin Hood :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 30 december 2014 @ 14:56:34 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148140436
Snap niet dat mensen die helmets niet gewoon uitzetten, doe ik standaard in elk spel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148140704
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Snap niet dat mensen die helmets niet gewoon uitzetten, doe ik standaard in elk spel.
Had ik ook totdat ik zag dat Vivienne kaal is
  Eindredactie Games dinsdag 30 december 2014 @ 15:03:31 #55
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148140754
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Snap niet dat mensen die helmets niet gewoon uitzetten, doe ik standaard in elk spel.
Nee, zag die optie wel staan. Tijdens eckte conversaties wel natuurlijk, maar veel helmets zien er gruweljk uit.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148141143
Vooral die Orlesian masks zien er niet uit. :') Alsof je een verlepte koksmuts op je hoofd hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:14:14 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148141273
Wel de laatste keer dat ik eens een Mage probeer, je hebt toch minder gevoel bij het matten, als gaat dat wel weer weg met Knight Enchanter gelukkig.

Ik doe al vanaf mijn eerste RPG gewoon human Warrioir (oid) en dat ligt me toch beter, lekker hakken en armor sprokkelen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_148141492
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef Rezania het volgende:
Vooral die Orlesian masks zien er niet uit. :') Alsof je een verlepte koksmuts op je hoofd hebt.
Vind Duke's Mane wel tof. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 december 2014 @ 15:20:20 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148141507
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:02 schreef Drankster het volgende:

[..]

Had ik ook totdat ik zag dat Vivienne kaal is
Vond ik wel vet eigenlijk :D. Past wel bij die maffe Orlais cultuur.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Games dinsdag 30 december 2014 @ 15:21:32 #60
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_148141562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vind Duke's Mane wel tof. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet.. Ik vind sowieso die maskerachtige helmets vaak wel leip. Past goed bij een samurai-ish armor set met een 2h sword O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_148141570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vind Duke's Mane wel tof. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die ziet er wel tof uit, maar dat is dan ook meer een helm eigenlijk. Ik heb nu Mask of Gaspard of zo, met twee van die cilinders aan de zijkant, ziet er niet uit. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148154998
Zo, net aangekomen bij Skyhold. Not gonna lie, ik had wel wat kippenvelmomentjes :)
Ik heb er nu 27u opzitten. Heerlijk spel :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_148214404
Ah, heerlijk brak gamen op 1e januari. Allemaal de beste wensen nog en een jaar vol excellent-games gewenst!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:47:14 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148214711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:35 schreef DeeCruise het volgende:
Ah, heerlijk brak gamen op 1e januari. Allemaal de beste wensen nog en een jaar vol excellent-games gewenst!
Insgelijks, ik ga zo ook even verder, ben van plan een draak af te maken om mijn armor te kunnen craften :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148216522
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Insgelijks, ik ga zo ook even verder, ben van plan een draak af te maken om mijn armor te kunnen craften :9.
Beste wensen inderdaad.
Met welke draak kan ik het beste beginnen? Ik heb de draak in de Hinterlands geprobeerd (ben lvl 12 nu) maar ik ben utterly en volledig anaal misbruikt door dat ding.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_148216855
quote:
3s.gif Op donderdag 1 januari 2015 15:00 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Beste wensen inderdaad.
Met welke draak kan ik het beste beginnen? Ik heb de draak in de Hinterlands geprobeerd (ben lvl 12 nu) maar ik ben utterly en volledig anaal misbruikt door dat ding.
Volgens mij is die wel het makkelijkst. :P

Gelukkig nieuwjaar trouwens allen!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:15:10 #67
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148239871
Tweede playthrough ook klaar. Hmm, nog een derde of toch maar iets anders gaan doen...

Wat me overigens opviel:

NB: alleen klikken als je de game uitgespeeld hebt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_148288321
Even een week rust gekomen van dit spel en nu weer begonnen, maar het blijft toch echt wel een heerlijke game hoor _O_ Ben pas bij Skyhold en volgens mij begint de game dan pas. Holy shit hoeveel missies kan je krijgen zeg :D
pi_148289447
Inmiddels op 35 uur en wat een game. De locaties zijn echt prachtig, vol met kleine details
Built for Speed
  maandag 5 januari 2015 @ 11:43:51 #70
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_148350177
Hoe zijn de gear drops in Inquisition? Ik vond dat 1 van de weinige dingen wat tegenvalt aan Origins. Vind het toch altijd wel leuk om steeds betere gear te verzamelen.
pi_148351641
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:43 schreef KaiN het volgende:
Hoe zijn de gear drops in Inquisition? Ik vond dat 1 van de weinige dingen wat tegenvalt aan Origins. Vind het toch altijd wel leuk om steeds betere gear te verzamelen.
Bagger. Je kan zo'n beetje altijd wel betere spullen craften dan looten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:29:19 #72
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148351646
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:43 schreef KaiN het volgende:
Hoe zijn de gear drops in Inquisition? Ik vond dat 1 van de weinige dingen wat tegenvalt aan Origins. Vind het toch altijd wel leuk om steeds betere gear te verzamelen.
Zitten wel leuke dingen tussen af en toe. Hangt er een beetje vanaf of je niet met een te hoog level naar een bepaald gebied gaat. Anders krijg je alleen gear die al veel zwakker is dan je al hebt.

Ik zou als ik jou was meer gebruik maken van het crafting systeem. Daar zijn veel betere dingen mee te maken, naarmate je sterkere schematics en resources krijgt/vindt/koopt. Je hebt geen speciale sets, a la Juggernaut Armor, in Inquisition. Klinkt misschien in eerste instantie jammer, maar de specs zijn naar hartenlust aan te passen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 5 januari 2015 @ 13:08:07 #73
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_148352849
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bagger. Je kan zo'n beetje altijd wel betere spullen craften dan looten.
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zitten wel leuke dingen tussen af en toe. Hangt er een beetje vanaf of je niet met een te hoog level naar een bepaald gebied gaat. Anders krijg je alleen gear die al veel zwakker is dan je al hebt.

Ik zou als ik jou was meer gebruik maken van het crafting systeem. Daar zijn veel betere dingen mee te maken, naarmate je sterkere schematics en resources krijgt/vindt/koopt. Je hebt geen speciale sets, a la Juggernaut Armor, in Inquisition. Klinkt misschien in eerste instantie jammer, maar de specs zijn naar hartenlust aan te passen.
thnx, crafting it is. Ik moet alleen nog even wachten tot de prijs van de game zakt :(
pi_148353640
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:08 schreef KaiN het volgende:

[..]


[..]

thnx, crafting it is. Ik moet alleen nog even wachten tot de prijs van de game zakt :(
www.budgetgaming.nl
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148354222
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:08 schreef KaiN het volgende:

[..]

[..]

thnx, crafting it is. Ik moet alleen nog even wachten tot de prijs van de game zakt :(
welk platform?
  maandag 5 januari 2015 @ 14:11:38 #76
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_148354843
quote:
Die hou ik altijd goed in de gaten!

quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:

[..]

welk platform?
PS4
pi_148365970
Nu toch maar gehaald voor de pc (40eu bij origin is redelijk te doen).
Begin eraan en hou rekening met tegenvallen na alle niet zo lovende recensies, dus hoop dat ie meevalt. Al herken ik er nog maar iets in van DA:O
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_148366044
Niet lovende recenties? Dan vraag ik ne af wat ze verwachten. De game is fantastisch
Built for Speed
pi_148366903
Nouja, ik las overal dat als je DA1 verwacht, je van een koude kermis thuiskomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Augustus_Thijs op 05-01-2015 20:34:01 ]
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 5 januari 2015 @ 20:31:24 #80
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148367894
Het is meer een mix van Origins en DA2. Veelal op een positieve manier, maar ook met dingen die toch tegenstaan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_148377971
Scout Harding romance DLC. Nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148379293
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:21 schreef Drankster het volgende:
Scout Harding romance DLC. Nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vreemd dat je haar niet kan romancen inderdaad en ook die anderen waar je alleen maar mee kan flirten. :N Gemiste kans.
pi_148380518
Het romancen gaat me niet goed af. Blackwall kan ik nu alleen in de stallen zoenen of 'never minden' :')
Geen optie om het uit te maken, dus blijkbaar is het of glitched of moet er nog wat gebeuren, maar ik merk het wel. Ik heb iig geen inner circle-quests meer van hem.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:09:37 #84
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148381301
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:21 schreef Drankster het volgende:
Scout Harding romance DLC. Nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agreed!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:14:11 #85
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148381354
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:11 schreef Rezania het volgende:
Vooral die Orlesian masks zien er niet uit. :') Alsof je een verlepte koksmuts op je hoofd hebt.
Waar krijg je daar dan de recipes voor? Sowieso, wanneer krijg ik meer tier3 recipes :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:15:19 #86
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148381376
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:46 schreef Pheno het volgende:
Het romancen gaat me niet goed af. Blackwall kan ik nu alleen in de stallen zoenen of 'never minden' :')
Geen optie om het uit te maken, dus blijkbaar is het of glitched of moet er nog wat gebeuren, maar ik merk het wel. Ik heb iig geen inner circle-quests meer van hem.
Hmm bij Josephine heb ik gewoon de optie er de stekker uit te trekken bij het stukje "we need to talk" Dan kan je prive gaan, gewoon niets doen of er een eind aan maken.

MIsschien ben je zo ver dat het niet meer kan? Dat het "locked in" is of zo? Zo werkte het iig bij mass effect, ook van bioware.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148381435
Dan had ik iig de romance-trophy verwacht, maar die is er ook nog niet :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:21:02 #88
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148381455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Waar krijg je daar dan de recipes voor? Sowieso, wanneer krijg ik meer tier3 recipes :P
MQ verder volgen of merchant zoeken in Hissing waistes en grof geld neerleggen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:38:44 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148381719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

MQ verder volgen of merchant zoeken in Hissing waistes en grof geld neerleggen.
Grof geld heb ik al (sort of) 50K en geen idee wat ik er mee moet :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:05:47 #90
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148382228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:38 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Grof geld heb ik al (sort of) 50K en geen idee wat ik er mee moet :P
Nou jah, bij deze dus. Hissing wastes in en merchant zoeken.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:16:48 #91
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148382482
Of Influence kopen als je die ene merchant aangetrokken hebt via de wartable.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:32:03 #92
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148382750
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:16 schreef The_Substitute het volgende:
Of Influence kopen als je die ene merchant aangetrokken hebt via de wartable.
Hoe heet die? ik heb alles bij mijn wartable nu gedaan maar die heb ik volgensmij niet.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:36:36 #93
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148382854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe heet die? ik heb alles bij mijn wartable nu gedaan maar die heb ik volgensmij niet.
Geen idee. Je kreeg 'm volgens mij bij de operation Power for a Price. Hij staat tegenover die andere 2 merchants in de Skyhold courtyard. In het hoekje bij de trap naar de kantelen, bij de toren waar Cullen op een gegeven moment steeds zit.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:37:44 #94
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148382872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:36 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Geen idee. Je kreeg 'm volgens mij bij de operation Power for a Price. Hij staat tegenover die andere 2 merchants in de Skyhold courtyard. In het hoekje bij de trap naar de kantelen, bij de toren waar Cullen op een gegeven moment steeds zit.
ik zal eens gaan kijken :) is dat een beetje te betalen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:38:49 #95
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148382890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
ik zal eens gaan kijken :) is dat een beetje te betalen?
Hangt er vanaf. Je hebt verschillende soorten. Voor de duurste betaal je zo'n 6 tot 7 duizend gold.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 6 januari 2015 @ 10:53:43 #96
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148383154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:38 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Je hebt verschillende soorten. Voor de duurste betaal je zo'n 6 tot 7 duizend gold.
Volgens mij is het ook level afhankelijk, ik heb bijv. 8500 betaald voor duurste tier 3 armor
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:00:11 #97
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148383294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:53 schreef DeeCruise het volgende:
Volgens mij is het ook level afhankelijk, ik heb bijv. 8500 betaald voor duurste tier 3 armor
Bij schematics wel dacht ik, ja. Bij die merchant die ik bedoel is volgens mij alles al gelijk te koop.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:28:33 #98
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_148383823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Bij schematics wel dacht ik, ja. Bij die merchant die ik bedoel is volgens mij alles al gelijk te koop.
My bad, gedeelte over influence-merchant over de kop gezien ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:11:17 #99
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148384902
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:28 schreef DeeCruise het volgende:
My bad, gedeelte over influence-merchant over de kop gezien ;)
Nu we het toch over gold hebben, ik bedenk me net ineens dat het in Inquisition nu gewoon Gold is, terwijl het in Origins en DA2 nog bits/silvers/sovereigns waren. Raar dat ze dat er uit gegooid hebben.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_148385114
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Pheno het volgende:
Dan had ik iig de romance-trophy verwacht, maar die is er ook nog niet :+
Ik denk dat je eerst zijn persoonlijke quest moet doen of wat later in het verhaal moet zitten. Als je een stuk van de mainquest speelt dan openen vaak weer nieuwe gesprekken. Ook kun je Blackwall alleen als female romancen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')