Hoezo kan dat geen klacht zijn? Ik snap het nut er niet van. Je krijgt hier en daar wat puntjes of geld. Thats it. Ik merk geen ene fluit van de invloed van die wartable. Het is mij totaal niet duidelijk wat er gebeurd als ik iemand gestuurd zou hebben. Ik klik dus ook maar gewoon wat.quote:Op maandag 29 december 2014 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Als ik dat zo lees ligt dat voornamelijk aan jezelf. Wederom, probeer niet alles maar te zien omdat het moet. Het spel is daarvoor niet gemaakt.
Vind het een beetje oneerlijk als mensen gaan klagen over dingen die ze zichzelf aandoen. Zoals die War table niet snappen, hoe kan dat een klacht zijn?
Niks achterlijks aan. Sterker, daardoor wordt dat juist weer aangemoedigd. Ik heb in mijn eerste playthrough the Hissing Wastes bijvoorbeeld niet bezocht. Ga ik straks wel doen. En de quests zijn gevarieerd genoeg naast de standaard camps, landmarks en rifts. Die kun je ook gewoon overslaan als je wil.quote:Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik speel de game nu voor de tweede keer met een totaal tegenovergestelde world state, en alleen m.b.t. de warmap, de conversaties die je sporarisch opvangt en MQ verandert er iets. De areas blijven verder hetzelfde, de missies (grotendeels) idem. Bij zowel DA:O, DA2 als alle drie de mass effect games wordt je aangemoedigd om multiple playthroughs te doen, echter werken ze daar niet met dit achterlijke level systeem. Dus hoezo naief?
Mij maakt het an sich niet zo veel uit, hangt meer van de game af. Bij deze is het meer een antiklacht, ik spendeer graag wat tijd in een game als dit, het bevalt me gewoon goed. Juist daarom vind ik het zo jammer dat ik toch min of meer verplicht wordt (of i.i.g. een keuze moet maken die me niet bevalt) om op te schieten.quote:Op maandag 29 december 2014 14:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel. Ik heb nog lang niet genoeg tijd in de game zitten om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar in algemene zin hebben fixed levels in RPGs (i.t.t. mee-levelende enemies) sterk de voorkeur bij mij.
Het voornaamste doel is nieuwe missies openen. En influence. Met elk nieuw level influence kan je weer Perks kopen. Zoals extra tussenruimte, meer xp etcetera.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoezo kan dat geen klacht zijn? Ik snap het nut er niet van. Je krijgt hier en daar wat puntjes of geld. Thats it. Ik merk geen ene fluit van de invloed van die wartable. Het is mij totaal niet duidelijk wat er gebeurd als ik iemand gestuurd zou hebben. Ik klik dus ook maar gewoon wat.
En verder heb je wel gelijk hoor. Het is een huilverhaal van mijn kant. Moest het gewoon even kwijt
Dus volgens jouw logica wordt je in Mass effect of de vorige DA games niet aangemoedigd tot het herspelen? Apart..quote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niks achterlijks aan. Sterker, daardoor wordt dat juist weer aangemoedigd. Ik heb in mijn eerste playthrough the Hissing Wastes bijvoorbeeld niet bezocht. Ga ik straks wel doen. En de quests zijn gevarieerd genoeg naast de standaard camps, landmarks en rifts. Die kun je ook gewoon overslaan als je wil.
Dat heb je compleet verkeerd gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus volgens jouw logica wordt je in Mass effect of de vorige DA games niet aangemoedigd tot het herspelen? Apart..
Wellicht moet je dan ingaan op de genoemde punten i.p.v. mensen naief te noemen zonder onderbouwing. Just sayingquote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heb je compleet verkeerd gezien.
Laat je niet gek maken door de kleuren van items, als iets paars is dan wil dat niet gelijk zeggen dat het beter is dan een item dat je zelf maakt. Als je eenmaal de enchanter hebt (die je via de wartable moet vrijspelen) kun je items maken die veelal beter zijn dan het spul dat je vindt. Zo heb ik een dagger gemaakt inclusief 2 upgrades en een rune die nu bijna 500 dmg doet.quote:Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
- craften heeft bij mij nog geen zin gehad; alles wat ik vind is tot nu toe beter geweest.
Hoeveel companions heb je inmiddels al?quote:Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
- mijn party is sinds de komst van Blackwall niet meer veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die allemaal al vrij snel beschikbaar zijn, dus als je die niet hebt ligt het waarschijnlijk aan jezelf.Ga naar een ander gebied met tegenstanders van een hoger level of schroef de moeilijkheidsgraad omhoog/zet friendly fire aan.quote:Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
mijn party snijdt overal als een mes door boter doorheen. Uitdaging is er amper. En nee, ik ben echt geen hardcore RPG speler.Ligt aan jezelf, zo moeilijk is het niet. Er staan allemaal missies op die je kunt laten doen door je adviseurs. Je kunt kiezen welke van de 3 je de missie laat doen, bij elk van de 3 staat een beschrijving hoe ze het probleem aanpakken en hoe lang ze ervoor nodig hebben. Als de desbetreffende tijd voorbij is dan krijg je een update met als het goed is een reward. Ook staan er icoontjes voor de mainquest op de war table en voor gebieden die je kunt 'openspelen', daarvoor heb je x aantal power nodig om het gebied te unlocken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De hele War-table....ik snap er na 40 uren nog steeds de ballen van.
Ik zeg dat die level requirements juist meer helpen bij het vaker spelen. Dat zegt niets over die andere games. Vrijwel alle Bioware rpgs zijn gemaakt om meerdere keren te spelen, zo ook deze.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wellicht moet je dan ingaan op de genoemde punten i.p.v. mensen naief te noemen zonder onderbouwing. Just saying
Ah, zoiets. Ik heb op dit moment door de enorme hoeveelheid vlaggetjes e.d. op de kaart het overzicht niet meer, dat kan bij mij snel overslaan in 'ik snap er de ballen van'. Wellicht dat een nieuwe frisse blik wonderen doet.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het voornaamste doel is nieuwe missies openen. En influence. Met elk nieuw level influence kan je weer Perks kopen. Zoals extra tussenruimte, meer xp etcetera.
Uiteraard. Maar probeer in het achterhoofd te houden dat je zelf verantwoordelijk bent voor het zien als een verplichting. Als je er zelf voor zorgt dat je voor alles een te hoog leven hebt kun je daar wat aan doen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ah, zoiets. Ik heb op dit moment door de enorme hoeveelheid vlaggetjes e.d. op de kaart het overzicht niet meer, dat kan bij mij snel overslaan in 'ik snap er de ballen van'. Wellicht dat een nieuwe frisse blik wonderen doet.
Weet je, obv daarvan moet ik er gewoon even een maand o.i.d. mee stoppen. Het spel heeft bij mij op dit moment een dieptepunt qua saaiheid bereikt (die wellicht niet terecht is), wellicht dat ik dan die nieuwe frisse blik heb.
Ik denk inderdaad dat je niet met de goede mindset in het spel zit. Het is de bedoeling dat je wordt opgezogen door de wereld en de gebieden, waar je ook gewoon even stil kan staan en kan genieten van wat er om je heen gebeurt. Het zou niet moeten aanvoelen als 'werk' omdat je alles 100% wil halen bijvoorbeeld. Ik zou me niet teveel laten leiden door de quest markers, maar als je in een gebied stapt gewoon zelf een kant op lopen en ontdekken wat er dan allemaal op je pad komt. Niet dat ik je wil vertellen hoe je het spel moet spelen, maar zo heb ik er in ieder geval erg van genoten.quote:Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ah, zoiets. Ik heb op dit moment door de enorme hoeveelheid vlaggetjes e.d. op de kaart het overzicht niet meer, dat kan bij mij snel overslaan in 'ik snap er de ballen van'. Wellicht dat een nieuwe frisse blik wonderen doet.
Weet je, obv daarvan moet ik er gewoon even een maand o.i.d. mee stoppen. Het spel heeft bij mij op dit moment een dieptepunt qua saaiheid bereikt (die wellicht niet terecht is), wellicht dat ik dan die nieuwe frisse blik heb.
Dit inderdaad, in principe is alle gear die ik maak beter dan wat ik vind. Het helpt daarbij natuurlijk wel om blueprints te vinden en dus area's goed na te lopen op loot. Ook is hij nog pas in het begin van de game qua area's, en mist dus waarschijnlijk nog fatsoenlijk materiaal om hogere kwaliteit wapens te maken. Dit lost zichzelf natuurlijk op door wat verder te spelen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door de kleuren van items, als iets paars is dan wil dat niet gelijk zeggen dat het beter is dan een item dat je zelf maakt. Als je eenmaal de enchanter hebt (die je via de wartable moet vrijspelen) kun je items maken die veelal beter zijn dan het spul dat je vindt. Zo heb ik een dagger gemaakt inclusief 2 upgrades en een rune die nu bijna 500 dmg doet.
Verhelderend, thanks. Ik heb die tafel nog maar een paar keer bekeken, maar had al zo'n idee. Kunnen die missies waar je die chicks naartoe stuurt bijv. ook fout gaan dan? Het deed me een beetje denken aan de fleet campaign uit AC: Black Flag / AC: Rogue. Een soort tekstuele minigame die rewards (en vast ook backstory ofzo) oplevert.quote:Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Cikx het volgende:
Ligt aan jezelf, zo moeilijk is het niet. Er staan allemaal missies op die je kunt laten doen door je adviseurs. Je kunt kiezen welke van de 3 je de missie laat doen, bij elk van de 3 staat een beschrijving hoe ze het probleem aanpakken en hoe lang ze ervoor nodig hebben. Als de desbetreffende tijd voorbij is dan krijg je een update met als het goed is een reward. Ook staan er icoontjes voor de mainquest op de war table en voor gebieden die je kunt 'openspelen', daarvoor heb je x aantal power nodig om het gebied te unlocken.
Hangt een beetje van de defenitie af. De aanpak verschilt meestal per character, en dus kan de uitkomst ook verschillen. Of het een fout resultaat is wil ik niet direct zeggen, omdat je kiest voor een andere aanpak kan de uitkomst dus ook verschillen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verhelderend, thanks. Ik heb die tafel nog maar een paar keer bekeken, maar had al zo'n idee. Kunnen die missies waar je die chicks naartoe stuurt bijv. ook fout gaan dan? Het deed me een beetje denken aan de fleet campaign uit AC: Black Flag / AC: Rogue. Een soort tekstuele minigame die rewards (en vast ook backstory ofzo) oplevert.
Het levert inderdaad gewoon backstory en rewards op, ook verschijnen er soms berichten van personages uit de eerste 2 delen. Zoals DeeCruise inderdaad al aangeeft, het kan fout gaan in de zin van dat je een stuk tekst krijgt van we hebben zoveel man verloren oid, maar dit heeft verder geen impact op het verhaal helaas.quote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verhelderend, thanks. Ik heb die tafel nog maar een paar keer bekeken, maar had al zo'n idee. Kunnen die missies waar je die chicks naartoe stuurt bijv. ook fout gaan dan? Het deed me een beetje denken aan de fleet campaign uit AC: Black Flag / AC: Rogue. Een soort tekstuele minigame die rewards (en vast ook backstory ofzo) oplevert.
Ook eens met het laatste. Zo zit ik nu:quote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het levert inderdaad gewoon backstory en rewards op, ook verschijnen er soms berichten van personages uit de eerste 2 delen. Zoals DeeCruise inderdaad al aangeeft, het kan fout gaan in de zin van dat je een stuk tekst krijgt van we hebben zoveel man verloren oid, maar dit heeft verder geen impact op het verhaal helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
hahaquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef 2dope het volgende:
Top![]()
Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age'
quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ook eens met het laatste. Zo zit ik nu:Klopt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef 2dope het volgende:
Top![]()
Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age'![]()
Nice, enjoy!quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef 2dope het volgende:
Top![]()
Zojuist te horen gekregen dat een etentje met vrienden vanavond wordt afgeblazen, mijn eerste reactie was 'fuck yeah hele avond Dragon Age'
Vandaar dat ik er 2 heb.quote:Fire Resistance +30%
Level 20 item
Unique Belt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |