quote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Poeh, nou moet je weer helemaal Origins opnieuw spelen de Keep opnieuw instellen.En Inquisition spelen tot het punt met de Wardens. Kost sowieso veel tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Als hij het perse nu met die details wil spelen, ja, dan heeft 'ie pech. Maar daar had ik 't niet over.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:42 schreef Rezania het volgende:
En Inquisition spelen tot het punt met de Wardens. Kost sowieso veel tijd.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Poeh, nou moet je weer helemaal Origins opnieuw spelen de Keep opnieuw instellen.Iets voor mijn volgende playtrough inderdaad, Alistair is bij king dus verwacht hem niet in een donkere grotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet perse maar had het wel toffer gevonden.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als hij het perse nu met die details wil spelen, ja, dan heeft 'ie pech. Maar daar had ik 't niet over.
Het is in Inquisition hetzelfde als in DA2: Anora = queen/Logain geexecuteerd/Alistair bij de Wardens gebleven, dan had je tijdens de Qunari-aanval Alistair als leider van de Wardens. Had je Logain veroordeeld tot de joining, was Alistair een dronkenlap in de Hanged Man, en had je tijdens die Qunari-aanval Stroud als leider van de Wardens.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:09 schreef Drankster het volgende:
Iets voor mijn volgende playtrough inderdaad, Alistair is bij king dus verwacht hem niet in een donkere grot
Jongen, knalpaars gaat niet samen met donkerblauw met stippen en zacht roze.quote:
Als jij het zegtquote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, knalpaars gaat niet samen met donkerblauw met stippen en zacht roze.
Print screen werkt bij jou dus wel? Als ik print screen dan krijg ik een zwarte scherm in paint/paint.netquote:
Ik heb hem op borderless windowed staan, waarschijnlijk is dat het.quote:Op donderdag 25 december 2014 00:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Print screen werkt bij jou dus wel? Als ik print screen dan krijg ik een zwarte scherm in paint/paint.net
Windowed is sowieso beter, geen screen tearing.quote:Op donderdag 25 december 2014 10:47 schreef DeeCruise het volgende:
Inderdaad, Origin heeft geen printscreen functie (), dus moet je even op Windowed zetten en dan vanuit Windows een printscreen trekken.
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 25 december 2014 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Windowed is sowieso beter, geen screen tearing.
Ja, ik heb vsync ook uitgezet. Dan gebruikt hij de vsync van Windows Aero of zo, dat begreep ik ervan.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Thanks voor de tip
Heb nu borderless windowed zonder vsync en om een of andere reden iets meer fps dan met full screen en vsync aan (vsync uit bij full screen = tearing).
Ben redelijk nieuw op het gebied van PC gaming dus dit soort dingen zijn altijd fijn om te weten.
Nee, slechtste spel ooit. Deze hele reeks is ook volgeluld met geklaag. Absoluut niet kopen!!!!quote:Op donderdag 25 december 2014 15:11 schreef DjinN het volgende:
Kan nu Dragon Age Inquisition in de Origin store kopen voor 40¤Is het iets ??
Beste game voor de PS4 tot nu toequote:Op donderdag 25 december 2014 15:11 schreef DjinN het volgende:
Kan nu Dragon Age Inquisition in de Origin store kopen voor 40¤Is het iets ??
He wat jammer nou! Dan laat ik hem lekker liggenquote:Op donderdag 25 december 2014 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, slechtste spel ooit. Deze hele reeks is ook volgeluld met geklaag. Absoluut niet kopen!!!!
Top! Daar zal mijn PC blij mee zijnquote:
Ok erg goed maar TLOU valt onder de PS3 games voor mij.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Samen met The Last of Us voor mij
Zowieso geen last van screen tearing hier, fullscreen en alles vol open. Gewoon Vsync gebruiken, nul issuesquote:Op donderdag 25 december 2014 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Windowed is sowieso beter, geen screen tearing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Cikx het volgende:
Main quests uitgespeeld na 105 uur (nog steeds niet 100% uitgespeeld, moet wat dat betreft nog een hoop doen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |