Niet zulke lastige vragen stellen, hij is 12.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan jij Tong ooit inhalen met een lager gemiddelde per dag?
Hier ben ik pok wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan jij Tong ooit inhalen met een lager gemiddelde per dag? Waar is je richtingscoëfficiënt op gebaseerd?
TVP.. ja? Anno 2014?quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hier ben ik pok wel benieuwd naar.
Oftewel, schaamteloze TVP.
Ja, dat zie je toch?quote:
het gaat mij er om om tong in te halenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef GGMM het volgende:
Je bent vergeten Ajacied422 in je tabel te zetten.
het aantal posts dit jaar gepost.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan jij Tong ooit inhalen met een lager gemiddelde per dag? Waar is je richtingscoëfficiënt op gebaseerd?
Nou, lekker representatief dan, data van één jaar.quote:
Kijk deze man jaloers zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, lekker representatief dan, data van één jaar.
Wees er maar niet trots opquote:
Kijk deze man eens statistiek geen verstand van statistiek hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man jaloers zijn.
Het is gewoon zielig.
Kijk deze man Nederlandse zinnen formuleren alsof hij net de basisschool heeft afgerond.quote:Op zondag 28 december 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
Kijk deze man eens statistiek geen verstand van statistiek hebben.
Ja, bier, sorry.quote:Op zondag 28 december 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man Nederlandse zinnen formuleren alsof hij net de basisschool heeft afgerond.
Het is gewoon zielig.
Da's één man te veel, vraag maar aan Pax.quote:
Hahahahaquote:
Je hebt me niet voor lul gezet idiootquote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef GGMM het volgende:
Haha vossss is nog een beetje gepikeerd omdat ik hem weer voor lul heb gezet
De arme man.
Mooi verwoordquote:Op zondag 28 december 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Al die noobs die denken tong80 ooit in te halen.. zucht.. je kunt misschien dit jaar meer gepost hebben maar tong80 trekt geen sprintjes, tong80 loopt marathons, die loopt al meer dan 10 jaar op hoog postniveau mee en heeft al vele spammers zien komen en gaan.
Goh je ontkent het.quote:Op zondag 28 december 2014 00:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hebt me niet voor lul gezet idioot
Godsklere man
Ik had eigenlijk verwacht gehoopt dat jij die trein al gekopt had.quote:Op zondag 28 december 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh je ontkent het.
Dat had ik nou echt niet verwacht.
Gedaan.quote:Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Maak je weer even een TR GGMM?
Domme jankbak dat je er bent
Jij bent degene die daar de laatste tijd telkens mee begint he, ik niet.quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedaan.
Jammer dat je me weer persoonlijk moet aanvallen.
Ik heb ondanks mijn gezworen vijandschap met GGMM eveneens een TR gezet.quote:Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Ja wat een naar mannetje heh..quote:Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Pardon? jij start hier toch echtquote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij bent degene die daar de laatste tijd telkens mee begint he, ik niet.
Poeh. ALs hij zou moeten kiezen dan zou hij voor Nicki en Jessica gaan denk ik.quote:
Neem het anders even extreem serieus.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
Wel triest als je tussen je 15de en je 25ste de intentie hebt de postcount van Tong te evenaren en voorbijstreven....
- "Opa, hoe was het in jouw jeugd, dat studeren?"
- "College en snel weer naar huis om op FOK! te posten, ik moest namelijk de postcount van iemand die al 12 jaar langer op FOK! zat inhalen".
- "Dus geen bier, studentenfeestjes, spontane tripjes Parijs, opa?"
- "Nee, FOK!ken".
Oh wacht, bovenstaand kleinkind gaat helemaal niet geboren worden als je de komende 10 jaar gaat besteden aan het inhalen van Tong.
Alsof je geen leven kan hebben voor 42k posts per jaarquote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
Wel triest als je tussen je 15de en je 25ste de intentie hebt de postcount van Tong te evenaren en voorbijstreven....
- "College en snel weer naar huis om op FOK! te posten, ik moest namelijk de postcount van iemand die al 12 jaar langer op FOK! zat inhalen".
- "Nee, FOK!ken".
Oh wacht, bovenstaand kleinkind gaat helemaal niet geboren worden als je de komende 10 jaar gaat besteden aan het inhalen van Tong.
Jij lijkt mij een hele leuke sympathieke vent in de omgang.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh. ALs hij zou moeten kiezen dan zou hij voor Nicki en Jessica gaan denk ik.
Trek het je niet aan.
[..]
Neem het anders even extreem serieus.
Dom wijf.
Bedankt.quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een hele leuke sympathieke vent in de omgang.
Ja hier begin ik ja. Wie de bal kaatst kan hem verwachten. Ik mocht ook wel eens een keertje beginnen, want eigenlijk was ik 15x geleden al aan de beurt om eens te beginnen ipv dat jij het elke keer bent die begint.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? jij start hier toch echt
Man man man. Op dit niveau ga ik ook niet verder discussiëren. Het is gewoon té zielig.
Pas op Trebo.quote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Mocht je ooit in Amersfoort zijn dan gaan we samen ijsjes eten.
Dus met een plastic wijf en... die ander heb ik niks over. Geil hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh. ALs hij zou moeten kiezen dan zou hij voor Nicki en Jessica gaan denk ik.
Trek het je niet aan.
[..]
Neem het anders even extreem serieus.
Dom wijf.
Zo'n type lijkt het me ook wel. Had rijk kunnen worden vroeger..quote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op Trebo.
Dit probeert GGMM vaker. Je zult stranden, alleen en gedesillusioneerd, op het station van Amersfoort.
Ben je al er al uit? Over je rekensommetje?quote:
*sterfquote:
Omdat ik in 2013 niet eens 100 posts heb geplaatst.quote:Op zondag 28 december 2014 00:28 schreef Leandra het volgende:
Overigens vind ik het wel opvallend dat je je totale postcount aan 2014 hebt toebedeeld, terwijl je account al van januari 2013 is, dus een deel van je postcount is ook van 2013, hoewel het in jouw geval maar een heel klein deel is, dat dan wel weer.
In dat geval heb ik vast wel koffiequote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op Trebo.
Dit probeert GGMM vaker. Je zult stranden, alleen en gedesillusioneerd, op het station van Amersfoort.
Dit ja. (Over een paar weken)quote:Op zondag 28 december 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we het gaan bespreken achter de schermen.
Ja wat? Digitaal pesten is niet iets om zomaar weg te wuiven hoor. Ik wil ook gewoon in ONZ kunnen posten zonder dat die enge vent de hele tijd op m'n lip zit.quote:
Okay, dat is te verwaarlozen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik in 2013 niet eens 100 posts heb geplaatst.
Lekker.quote:Op zondag 28 december 2014 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval heb ik vast wel koffie
Ben je echt zo dom?quote:Op zondag 28 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat? Digitaal pesten is niet iets om zomaar weg te wuiven hoor. Ik wil ook gewoon in ONZ kunnen posten zonder dat die enge vent de hele tijd op m'n lip zit.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
- "Nee, FOK!ken".
jupquote:Op zondag 28 december 2014 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dat is te verwaarlozen.
Eigenlijk is je aantal posts per dag dus ongeveer het dubbele.
Jij begint, niet ik.quote:Op zondag 28 december 2014 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom?
Jij bent degene die constant op mij zit te vitten en niet andersom. Godsklere man, je lijkt wel een wijf.
Hahaha mad.quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, je kan de vinkentering krijgen met je gevit en je TR's de hele tijd. Vuile NSB-er. Je moeder zal wel trots op je zijn of niet?
Je staat vanaf nu op mn ignore list in elk geval. De groeten, ik ben er klaar mee. Lulhannes.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, je kan de vinkentering krijgen met je gevit en je TR's de hele tijd. Vuile NSB-er. Je moeder zal wel trots op je zijn of niet?
Je staat vanaf nu op mn ignore list in elk geval. De groeten, ik ben er klaar mee. Lulhannes.
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.quote:
Nee, ik ben niet zijn moederquote:Op zondag 28 december 2014 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat? Digitaal pesten is niet iets om zomaar weg te wuiven hoor. Ik wil ook gewoon in ONZ kunnen posten zonder dat die enge vent de hele tijd op m'n lip zit.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
Denken dat ik deze shit serieus ga nemen.Ik ben niet gek.
Komkom, hier worden geen bans voor uitgedeeld voor deze flauwekulquote:
vosss is met dubbel squote:
Wat jij zegt is wel erg.quote:Op zondag 28 december 2014 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Komkom, hier worden geen bans voor uitgedeeld voor deze flauwekul
Die radio wat jij maakt. Dát is erg.quote:
Ik kan die knop niet vindenquote:
Haten op mijn radioshows.quote:Op zondag 28 december 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die radio wat jij maakt. Dát is erg.![]()
quote:
quote:
Het staat je gewoon vrij om een nieuwe te maken hoor.quote:
Menig topic wordt door hem verpest.quote:
Alles was goed totdat hij postte.quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Menig topic wordt door hem verpest.
Niemand zit op zijn toevoegingen te wachten en toch gaat hij er maar mee door.
Wat ben jij een jankbak. Vroeger veel gepest zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alles was goed totdat ik radio ging maken.
Is er toch nog iets dat hij zelf typt (hopelijk).quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit nog in de lokale snackbar .... Komt wel weer een CUL verslag van
Je blijft er maar serieus op in gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbak. Vroeger veel gepest zeker.
Combo di Conjo slechte muziek noemenquote:Op zondag 28 december 2014 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
sukkel
dit zeg je alleen omdat ik jouw slechte muzieksmaak niet wilde draaien
Gezelligquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
zometeen komt yvonne weer omdat ze niet kan slapen
wedden
DM mag je dr altijd ...quote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
zometeen komt yvonne weer omdat ze niet kan slapen
wedden
dat mag jij alleenquote:
Wie komt dit topic verneukenquote:Op zondag 28 december 2014 00:29 schreef Geralt het volgende:
God god god wat ben je toch ook een idioot. Jij bent degene die mij telkens lastig valt en niet andersom.
Heb ook altijd dezelfde negatievelingen die me volgen. Triest.quote:Op zondag 28 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
Holy shit. Het wordt steeds triester.quote:Op zondag 28 december 2014 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog zo'n topic verpester. Komt als een strontvlieg altijd als je 'm niet kunt gebruiken.quote:
Oe. Hij gaat stoer doen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
Denken dat ik deze shit serieus ga nemen.Ik ben niet gek.
Hé just me. Long time no see.quote:
Zal proberen hem te redden.quote:
Dit. Net als Rezania. Begrijp niet waar ze hun FOK!-plezier vandaan halen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Je kent het topic niet eens. Je kent mij niet eens en je kent mijn postgedrag niet.quote:Op zondag 28 december 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er toch nog iets dat hij zelf typt (hopelijk).
Ben jij die dame in die Spaanse bar die lullen zuigt? En dat is dan een wilde jeugd.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:
- "Nee, FOK!ken".
Het gaat al de goede kant op met het topic.quote:
Hoe oud is Fylax ?quote:Op zondag 28 december 2014 01:30 schreef Scuidward het volgende:
Hiermee suggereer je dat je geen leven gaat hebben? Toen tong80 zo oud was had hij het veel te druk met baas zijn.
Ik heb de filmrechten al verkocht.quote:
Ik heb de hele dag in bed gelegen. Ben al een paar dagen grieperig. Overdag lig ik in bed en 's nachts kan ik niet slapen. Ga nu even koffiezetten en douchen. In bed gaan liggen heeft geen zin. Heb ik al gebrobeerd.quote:
Topic officieel gered.quote:Op zondag 28 december 2014 02:57 schreef tong80 het volgende:
Op m'n 15de speelde ik in het eerste van NIVO SPARTA. Nadat we met de B-1 ongeslagen kampioen waren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |