jupquote:Op zondag 28 december 2014 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dat is te verwaarlozen.
Eigenlijk is je aantal posts per dag dus ongeveer het dubbele.
Jij begint, niet ik.quote:Op zondag 28 december 2014 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom?
Jij bent degene die constant op mij zit te vitten en niet andersom. Godsklere man, je lijkt wel een wijf.
Hahaha mad.quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, je kan de vinkentering krijgen met je gevit en je TR's de hele tijd. Vuile NSB-er. Je moeder zal wel trots op je zijn of niet?
Je staat vanaf nu op mn ignore list in elk geval. De groeten, ik ben er klaar mee. Lulhannes.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, je kan de vinkentering krijgen met je gevit en je TR's de hele tijd. Vuile NSB-er. Je moeder zal wel trots op je zijn of niet?
Je staat vanaf nu op mn ignore list in elk geval. De groeten, ik ben er klaar mee. Lulhannes.
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.quote:
Nee, ik ben niet zijn moederquote:Op zondag 28 december 2014 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat? Digitaal pesten is niet iets om zomaar weg te wuiven hoor. Ik wil ook gewoon in ONZ kunnen posten zonder dat die enge vent de hele tijd op m'n lip zit.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben jij die lul zn moeder? Postnatale abortus kan nog altijd. Protip. Geen dank.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
Denken dat ik deze shit serieus ga nemen.Ik ben niet gek.
Komkom, hier worden geen bans voor uitgedeeld voor deze flauwekulquote:
vosss is met dubbel squote:
Wat jij zegt is wel erg.quote:Op zondag 28 december 2014 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Komkom, hier worden geen bans voor uitgedeeld voor deze flauwekul
Die radio wat jij maakt. Dát is erg.quote:
Ik kan die knop niet vindenquote:
Haten op mijn radioshows.quote:Op zondag 28 december 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die radio wat jij maakt. Dát is erg.![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |