Niet zulke lastige vragen stellen, hij is 12.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan jij Tong ooit inhalen met een lager gemiddelde per dag?
Hier ben ik pok wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan jij Tong ooit inhalen met een lager gemiddelde per dag? Waar is je richtingscoëfficiënt op gebaseerd?
TVP.. ja? Anno 2014?quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hier ben ik pok wel benieuwd naar.
Oftewel, schaamteloze TVP.
Ja, dat zie je toch?quote:
het gaat mij er om om tong in te halenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef GGMM het volgende:
Je bent vergeten Ajacied422 in je tabel te zetten.
het aantal posts dit jaar gepost.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan jij Tong ooit inhalen met een lager gemiddelde per dag? Waar is je richtingscoëfficiënt op gebaseerd?
Nou, lekker representatief dan, data van één jaar.quote:
Kijk deze man jaloers zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, lekker representatief dan, data van één jaar.
Wees er maar niet trots opquote:
Kijk deze man eens statistiek geen verstand van statistiek hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man jaloers zijn.
Het is gewoon zielig.
Kijk deze man Nederlandse zinnen formuleren alsof hij net de basisschool heeft afgerond.quote:Op zondag 28 december 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
Kijk deze man eens statistiek geen verstand van statistiek hebben.
Ja, bier, sorry.quote:Op zondag 28 december 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man Nederlandse zinnen formuleren alsof hij net de basisschool heeft afgerond.
Het is gewoon zielig.
Da's één man te veel, vraag maar aan Pax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |