SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgend uur.
1200 R.E.M. Shiny Happy PeopleReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Da's met die blote mevrouw van netquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur.
1200 R.E.M. Shiny Happy PeopleWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef quinoahipster het volgende:
Blijf het raar vinden dat Limp Bizkit er niet in staat![]()
![]()
Kutnummer van een geweldige band.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur.
1200 R.E.M. Shiny Happy PeopleI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Daar is het origineel van Green Day stukken beter van.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die hebben zoveel goede nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur.
1200 R.E.M. Shiny Happy People
Maar die niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
LIBERTEEEEEEEEEE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben zoveel goede nummers gemaakt.
Maar die niet.![]()
Heb er nog steeds geen problemen mee. Ik vond Drive en The Sindwinder ergerquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kutnummer van een geweldige band.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Onzin, niemand kan zo hard scratchen als DJ Lethal!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is het origineel van Green Day stukken beter van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe depressief kan je zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kutnummer van een geweldige band.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zij zelf wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb er nog steeds geen problemen mee. Ik vond Drive en The Sindwinder ergerI love music |Ajax forever
Terre brûlée au vent
Des landes de pierre
Autour des lacs
C'est pour les vivants
Un peu d'enfer
Le Connemara
Des nuages noirs
Qui viennent du nord
Colorent la terre
Les lacs, les rivières
C'est le décor
Du Connemara
Au printemps suivant
Le ciel Irlandais
Etait en paix
Maureen a plongé
Nue dans un lac
Du Connemara
Sean Kelly s'est dit
Je suis catholique
Maureen aussi
L'église en granit
De Limerick
Maureen a dit oui
De Tipperary
Bally-Connelly
Et de Galway
Ils sont arrivés
Dans le comté
Du Connemara
Y'avait les Connor
Les O'Conolly
Les Flaherty
Du Ring of Kerry
Et de quoi boire
Trois jours et deux nuits
Là-bas au Connemara
On sait tout le prix du silence
Là-bas au Connemara
On dit que la vie
C'est une folie
Et que la folie
Ça se danse
Terre brûlée au vent
Des landes de pierre
Autour des lacs
C'est pour les vivants
Un peu d'enfer
Le Connemara
Des nuages noirs
Qui viennent du nord
Colorent la terre
Les lacs les rivières
C'est le décor
Du Connemara
On y vit encore
Au temps des Gaëls
Et de Cromwell
Au rythme des pluies
Et du soleil
Au pas des chevaux
On y croit encore
Aux monstres des lacs
Qu'on voit nager
Certains soirs d'été
Et replonger
Pour l'éternité
On y voit encore
Des hommes d'ailleurs
Venus chercher
Le repos de l'âme
Et pour le coeur
Un goût de meilleur
L'on y croit encore
Que le jour viendra
Il est tout près
Où les Irlandais
Feront la paix
Autour de la croix
Là-bas au Connemara
On sait tout le prix de la guerre
Là-bas au Connemara
On n'accepte pas
La paix des Gallois
Ni celle des rois d'AngleterreNon possumus non loqui![]()
Drive vond ik wel lekker, en The Sidewinder ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb er nog steeds geen problemen mee. Ik vond Drive en The Sindwinder erger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had er niet voor niets 6. Ik heb ze opgebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, logisch ook wel.
Ik mocht niet fietsen met muziek op. Vonden mijn ouders gevaarlijk. En als ik muziek wilde horen, ging ik op mijn slaapkamer zitten.
Ze vinden het nog steeds niet fijn dat ik met muziek op fiets. Ik kom Lennon vaak ophalen met de fiets en heb dan muziek in mijn oren.
Heb ook nog steeds zo'n 100 cassettebandjes liggen![]()
![]()
quote:Ik kan zo 30 nummers opnoemen die beter zijn..
I love music |Ajax forever
Ik kan er geen 1 opnoemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]Ik kan zo 30 nummers opnoemen die beter zijn..
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De eerste gaat maar door, de 2e heeft een onmogelijk refreinquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drive vond ik wel lekker, en The Sidewinder ook.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, kan ook niet anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er niet voor niets 6. Ik heb ze opgebruikt
Heb ook nog steeds zo'n 100 cassettebandjes liggen
Doe je daar nog wat mee? Of liggen ze gewoon te liggen?Make love, not war ☮![]()
Ik heb hier een DVD pakket liggen; REMTVquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kutnummer van een geweldige band.
Mee bekend?![]()
Ik in Ierlandquote:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Ik heb alles wat ze gemaakt hebben en weet dus wel waar ik over praat.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hier een DVD pakket liggen; REMTV
Mee bekend?
Make love, not war ☮![]()
Ook Fretless?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ze gemaakt hebben en weet dus wel waar ik over praat.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beter dan Stromea dit.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Toevallig een paar weken terug een eerste poging gedaan er een paar om te zetten naar MP3, maar bij de meeste komt er iets teveel ruis meequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, kan ook niet anders.
Doe je daar nog wat mee? Of liggen ze gewoon te liggen?![]()
![]()
Ik heb lang niet alles van ze, maar wel veelquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ze gemaakt hebben en weet dus wel waar ik over praat.![]()
Ja zo mag jij ook je mening hebben. Iedereen in Nederland mag gek genoeg een mening hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ze gemaakt hebben en weet dus wel waar ik over praat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ow dat is wel jammer... Zou wel tof zijn als het zou lukken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken terug een eerste poging gedaan er een paar om te zetten naar MP3, maar bij de meeste komt er iets teveel ruis meeMake love, not war ☮![]()
Ja volgens mij wel.quote:I love music |Ajax forever
Idd... een schande is het!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja zo mag jij ook je mening hebben. Iedereen in Nederland mag gek genoeg een mening hebben.I love music |Ajax forever
Mani heeft nog een hoop te leren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was het 3e nummer met Kate Pierson, maar dan een heel donker nummer.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bruut afgekapt. Barbaren
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Cent van Madonna[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Past ze ook beter dan die vrolijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was het 3e nummer met Kate Pierson, maar dan een heel donker nummer.I love music |Ajax forever
Zaten wel een paar leuke dames in deze clip. Jammer van de muziek.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je hoeft mij niks te leren over R.E.M.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani heeft nog een hoop te leren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik waag nog wel een keer een nieuwe pogingquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer... Zou wel tof zijn als het zou lukken.
En anders bewaar ik ze maar, want ze doen het nog steeds![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zit nog ingepakt en weet nog niet of ik 'm ga openenwaarom niet?
Het lijkt me wel tof, maar aan de andere kant: ik kijk bijna nooit muziekdvd's. Ik heb zelfs de documentaire van Bob Marley nog steeds liggen om te kijken.
Ohja, dan zaten er ook geen leuke dames in de clip..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niet dat Paul Young een leuke dame isquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, dan zaten er ook geen leuke dames in de clip..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er zou toch wel apparatuur zijn om dat te kunnen fixen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik waag nog wel een keer een nieuwe poging
En anders bewaar ik ze maar, want ze doen het nog steeds
Maar jij hebt dus ook nog een cassettespeler?Make love, not war ☮![]()
Ik kreeg 'm per ongeluk (denk ik) opgestuurd. Dus wellicht gaat ie weer terugquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]waarom niet?
Het lijkt me wel tof, maar aan de andere kant: ik kijk bijna nooit muziekdvd's. Ik heb zelfs de documentaire van Bob Marley nog steeds liggen om te kijken.![]()
![]()
Per ongeluk? Dat zijn wel leuke onverwachte cadeautjes toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm per ongeluk (denk ik) opgestuurd. Dus wellicht gaat ie weer terugMake love, not war ☮![]()
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth alquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te leren over R.E.M.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke heb je liever danquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze versie trouwens vreselijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat mag jij vinden, bijzonder hè?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth alReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb daarvoor een soort walkman (ja, nr. 7 dus eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zou toch wel apparatuur zijn om dat te kunnen fixen?
Maar jij hebt dus ook nog een cassettespeler?) die op de USB poort aangesloten kan worden met sofware die de boel opneemt
En ik heb in 1 van de auto's nog een cassettespeler![]()
![]()
Ach je kunt er zo 30 noemen, maar heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth alI love music |Ajax forever
Die met minder dialectquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
* Diaan73 Eens met Mexicano.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth al
Al vind ik Shiny Happy People wel een leuk nummer. Maar het is geen muzikaal hoogstandje.Make love, not war ☮![]()
Nouja, als ie terug 'moet' heb ik er verder weinig aanquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Per ongeluk? Dat zijn wel leuke onverwachte cadeautjes toch?![]()
![]()
D. I. S. C. O.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een soort walkman (ja, nr. 7 dus eigenlijk) die op de USB poort aangesloten kan worden met sofware die de boel opneemt
En ik heb in 1 van de auto's nog een cassettespeler![]()
Stereo, van links, naar rechtsquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef het_fokschaap het volgende:
*plop* ah...m'n rechteroor doet weer mee![]()
Mani is alleen wat recalcitrant.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* Diaan73 Eens met Mexicano.
Al vind ik Shiny Happy People wel een leuk nummer. Maar het is geen muzikaal hoogstandje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, als ie terug 'moet' heb ik er verder weinig aanMake love, not war ☮![]()
Kap eens met deze onzinnige posts muzieknazi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mani is alleen wat recalcitrant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
True. Misschien is negeren beter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mani is alleen wat recalcitrant.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzinnige posts muzieknazi.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik hoef niet altijd de snelste te zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dacht ik al, je bent wat later dan wij![]()
![]()
![]()
Dit is echt een mooi liedje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohjaaa..
toen ik Anna laCazio hoorde en zag dansen, toen wist ik dat ik hetero was
MM zal wel weer geen plaatje kunnen posten bij dit nummer
New Wave heeft natuurlijk een dancepop kant en een gothic/punk kantquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Op wikipedia rekent 'men' dit tot de New Wave[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al denk ik bij New Wave eerder aan het tweede. Dit is voor mij 'gewoon' synthpop[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze noemen ook A-ha new wavequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
New Wave heeft natuurlijk een dancepop kant en een gothic/punk kant![]()
Duran Duran. Vind ik allemaal gewoon synthpop.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komen ze uit NYC?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is ook niks new wave aan die bands hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit blijft onwijs tof
Nee, ze toerden vooral in Frankrijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als jullie beide beloven te komen treden ze wellicht op in de buurtMake love, not war ☮![]()
Dit nummer zou beter zijn met een Scooter remix.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat geldt voor elk nummer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer zou beter zijn met een Scooter remix.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guilty, het enige van Drijfzand wat ik wel kan hebben[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thanks to Barryquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guilty, het enige van Drijfzand wat ik wel kan hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zing ook zo als Barry Gibb als iemand met zijn kouwe tengels aan me zit
Maar schrijf je ook zulke mooie liedjes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zing ook zo als Barry Gibb als iemand met zijn kouwe tengels aan me zit![]()
Niet recentelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar schrijf je ook zulke mooie liedjes?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Op youtube zwerven wat demoversies van nummers die de Bee Gees/ Barry schreven voor anderen, echt cool![]()
1205 Stranger In Moscow Michael Jackson 1996
1204 Blinded By The Light Manfred Mann's Earth band 1976
1203 Ik Leef Niet Meer Voor Jou Marco Borsato 1996
1202 Mannenharten Blof & Nielson 2013
1201 I Got A Name Jim Croce 1975
1200 Shiny Happy People R.E.M. 1991
1199 A Thing Called Love Johnny Cash 1972
1198 If There's Something Roxy Music 1972
1197 Vlieg Met Me Mee Paul De Leeuw 1992
1196 The Hardest Part Coldplay 2006
1195 Leave The Light On Beth Hart 2003
1194 Sure Know Something Kiss 1979
1193 Spanish Stroll Mink DeVille 1977
1192 Calypso John Denver 1975
weer een uurtje van alle markten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij ook?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1204 Blinded By The Light Manfred Mann's Earth band 1976![]()
![]()
1202 Mannenharten Blof & Nielson 2013![]()
![]()
![]()
![]()
1201 I Got A Name Jim Croce 1975![]()
![]()
![]()
![]()
Dat duet van haar met die zwetende vetkwab wil ook maar niet dalen op de lijst.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik zie veel troep, behalve dat nummer van R.E.M, de rest ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
1204 Blinded By The Light Manfred Mann's Earth band 1976
1202 Mannenharten Blof & Nielson 2013
1201 I Got A Name Jim Croce 1975
weer een uurtje van alle marktenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat KISS met Sure Know Something begrijp ik echt niet.
Geen KISS fan die daarvoor stemt en zo'n hit was het niet...![]()
Zal daarom zijn dat ik dat hun enige echt leuke nummer vind. Nouja, You Shook Me trek ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Geen KISS fan die daarvoor stemt...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we al eerder naar elkaar bekend rond deze tijd van het jaar...
Hun 1 na grootste hitquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Geen KISS fan die daarvoor stemt en zo'n hit was het niet...
Jim?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur het 2e nummer van mijn stemlijstje dat ik ga horen![]()
Dat is ook niet echt een nummer waaraan ik denk bij KISS...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal daarom zijn dat ik dat hun enige echt leuke nummer vind. Nouja, You Shook Me trek ik ook wel een beetje.![]()
Ga je ook nog verklappen welk nummer dat is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur het 2e nummer van mijn stemlijstje dat ik ga horenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ah, dat verbaast me niksquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we al eerder naar elkaar bekend rond deze tijd van het jaar...
Alles wat zij deed was sexy eigenlijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tis laatquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een nummer waaraan ik denk bij KISS...
De kenners weten wel dat dat Paul de Leeuw isquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ook nog verklappen welk nummer dat is?![]()
Dat inderdaad....quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
best een paar leuke nummers het volgende uur, maar ook genoeg om lekker voor te gaan slapen...
Mooi moment om te gaan slapen.
*geen kenner isquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kenners weten wel dat dat Paul de Leeuw is![]()
![]()
Nee, ik ken het KISS repertoire wel dromen, heb ze heel vaak live gezien.quote:
Shock Me lijkt er qua titel op, stukken beter ook. Ace was cool...![]()
Mooi liedje is dat ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kenners weten wel dat dat Paul de Leeuw is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het goede nieuws is dat dit nummer gezakt is, maar dat is dan ook alles.
Ik schenk net nog een glaasje inquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat inderdaad....
Mooi moment om te gaan slapen.![]()
![]()
Vind je dat echt een mooi nummer? Ik vind dat hij zoveel andere mooiere nummers heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kenners weten wel dat dat Paul de Leeuw isMake love, not war ☮![]()
truste dan maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat inderdaad....
Mooi moment om te gaan slapen.![]()
![]()
Nee joh, ik kots op Paul. Ik stemde uiteraard op Jim Crocequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je dat echt een mooi nummer? Ik vind dat hij zoveel andere mooiere nummers heeft gemaakt.![]()
De band kan me echt heel weinig boeien eigenlijk. Alleen de Immortal-like gimmick kan me enigszins bekorenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ken het KISS repertoire wel dromen, heb ze heel vaak live gezien.
Shock Me lijkt er qua titel op, stukken beter ook. Ace was cool...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb een Euromast en Kopa Koopavond bjvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je dat echt een mooi nummer? Ik vind dat hij zoveel andere mooiere nummers heeft gemaakt.
En Giddy Up GoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ondervind van allebei weinig... Fun.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het andere nummer van Fun. beter. We are young was dat volgens mij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog even de moed verzamelen om onder mijn warme fleecedeken te komen en naar de koude slaapkamer te gaan.quote:
*toch kenner isquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik kots op Paul. Ik stemde uiteraard op Jim Croce![]()
![]()
Wat is er met dat moment dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
Even offtopic hoor, maar heb dit moment vorige week trouwens helemaal gemist.
[ afbeelding ]![]()
Was de B-kant van de eerste single die ik ooit kochtquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kenners weten wel dat dat Paul de Leeuw is
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Trusten....tot morgen.
1202 Mannenharten Blof & Nielson 2013.......Doe ze de groeten van Tong.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Goed besluit. Ik ga dan ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga na de Kinks richting bed, heb ik net besloten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee joh die niet. Maar jij kent ze wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb een Euromast en Kopa Koopavond bjvoorbeeld
En Giddy Up Go
Ik vind "de steen"
Leuk, die vergelijking...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De band kan me echt heel weinig boeien eigenlijk. Alleen de Immortal-like gimmick kan me enigszins bekoren
Inmiddels is het wel een enorme gimmick geworden, ik sla hun as. concert in de Ziggo Dome ook maar even over.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef tong80 het volgende:
Trusten....tot morgen.
1202 Mannenharten Blof & Nielson 2013.......Doe ze de groeten van Tong.![]()
truste!I love music |Ajax forever
Die is eruit gevallen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het andere nummer van Fun. beter. We are young was dat volgens mij.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik kots op Paul. Ik stemde uiteraard op Jim Croce![]()
Ik weet dat t hoog staat in de DELA top 50, maar ik ken 'm nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh die niet. Maar jij kent ze wel...
Ik vind "de steen"Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
DE PAN DA WEL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die cameraman pleurt omquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er met dat moment dan?
Dat is met afstand de irritantste reclame van het jaar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Diana wil die ook op haar uitvaart... maar dan ben ik er toch niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet dat t hoog staat in de DELA top 50, maar ik ken 'm nietI love music |Ajax forever
Volg jij die lijst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet dat t hoog staat in de DELA top 50, maar ik ken 'm niet
Maar ja, het is inderdaad wel een nummer die vaak bij uitvaarten wordt gedraaid. Is ook erg mooie tekst, vind ik en wil ik ook bij mijn uitvaart. Ooit. Over een hele tijd.Make love, not war ☮![]()
Ik vind 123gold nog irritanter.quote:Op zondag 28 december 2014 00:00 schreef hhh38 het volgende:
Mag ik DE PANDA WEL op de valreep nog nomineren voor irritantste radioreclame van het jaar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee....hoihoi.nlquote:Op zondag 28 december 2014 00:00 schreef hhh38 het volgende:
Mag ik DE PANDA WEL op de valreep nog nomineren voor irritantste radioreclame van het jaar?![]()
![]()
Die met die zogenaamde sollicitatie van Centraal Beheer kan ik ook niet meer horen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind de meeste reclames megairritantJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Dit vind ik een van de minder vervelende Histories.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en dan koop je een haard van Dru ?quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik flikker die Nefitketel binnenkort door een raam ergens![]()
hoyhoy.nl heeft anders best wel een leuke commercial hoor. Is vast een actief 9gag'er of reddit gebruiker wie dat heeft bedacht trouwens. Met z'n luiaardquote:
Dat is ook een walgelijk conceptquote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
Of Second Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap sws niet waarom er zo'n site moet zijn.
![]()
Al uitgereikt helaasquote:Op zondag 28 december 2014 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die award gaat al naar Ik wil van mijn auto af punt nl.
http://coenensandershow.bnn.nl/m/item/1034![]()
Niks mis met daten, wel met bewust vreemdgaan promotenquote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
Of Second Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Achjoh. Het houd niet op, niet vanzelf ben ik bang.quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
Of Second Love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is ook een walgelijk conceptMake love, not war ☮![]()
Terecht voor 123gold. De Panda Wel stond maar op 7 of 8 ofzo. Maar die kwam ook nooit op 3fm.quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al uitgereikt helaas
http://coenensandershow.bnn.nl/m/item/1034[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Precies.quote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met daten, wel met bewust vreemdgaan promotenMake love, not war ☮![]()
Die was toen al 19 jaar dood.quote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef Martinello het volgende:
Hier was The King wel over zijn hoogtepunt heen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die was vorig jaar hè?quote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Achjoh. Het houd niet op, niet vanzelf ben ik bang.Make love, not war ☮![]()
We zijn het eens!quote:
Nietes, hij zit nog daar op de zolder van Gracelandquote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toen al 19 jaar dood.![]()
Sharp!quote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toen al 19 jaar dood.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik haal 'm nog elke week bij de platenboerquote:
Doet de doctor daar ook al in, naast z'n koptelefoons?quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dan koop je een haard van Dru ?![]()
Zo, ik zit op de eipad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze missen trouwens die "LEKKER BELLEN MET LEBAAARRAA" in die lijst. Ook reclame terror.quote:Op zondag 28 december 2014 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al uitgereikt helaas
http://coenensandershow.bnn.nl/m/item/1034[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
aldat nummer met Justin Timberlake vond ik ook wel te pruimenquote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef Martinello het volgende:
Hier was The King wel over zijn hoogtepunt heen.![]()
Bestaat dat nog? Hier niet meer.quote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik haal 'm nog elke week bij de platenboer
niet bij het crematorium?quote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik haal 'm nog elke week bij de platenboerI love music |Ajax forever
Oh, de tijden dat we de Top40 gingen halenquote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik haal 'm nog elke week bij de platenboer![]()
![]()
Bij z'n ex...quote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nietes, hij zit nog daar op de zolder van Graceland![]()
Dit. Daar hoef je geen SGPer voor te zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met daten, wel met bewust vreemdgaan promoten![]()
Ik dacht eerst steeds dat ze "Lekker bellen met de VARA" zongen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze missen trouwens die "LEKKER BELLEN MET LEBAAARRAA" in die lijst. Ook reclame terror.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Nee daar haal ik mn cake. Goeie ovens daar.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee daar haal ik mn cake. Goeie ovens daar.
001. 1278 Fylax
002. 0625 Mexicanobakker
003. 0429 ChocoFan
004. 0424 Ajacied422
005. 0386 peaceman
006. 0376 Insomnia_[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[..]
Nee daar haal ik mn cake. Goeie ovens daar.
[..]
Nee daar haal ik mn cake. Goeie ovens daar.![]()
![]()
Ik dacht altijd dat het een jingle van Giel was omdat ik hem steeds in het reclameblok hoorde van 6 uur, en dan slaap ik altijd uit met m'n duffe kop.quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht eerst steeds dat ze "Lekker bellen met de VARA" zongen.
Prachtplaat dit
Wees gerust, ik heb vooral druk gepost in het dartstopic.quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
001. 1278 Fylax
002. 0625 Mexicanobakker
003. 0429 ChocoFan
004. 0424 Ajacied422
005. 0386 peaceman
006. 0376 Insomnia_
Maar die Fylax is wel een schijtvervelende user.![]()
lekker belangrijk!quote:Op zondag 28 december 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
001. 1278 Fylax
002. 0625 Mexicanobakker
003. 0429 ChocoFan
004. 0424 Ajacied422
005. 0386 peaceman
006. 0376 Insomnia_
[..]
Nee daar haal ik mn cake. Goeie ovens daar.![]()
![]()
Wrapped up like a douche
Laat die microfoon eens niet zo rondzingen kutmongool
Zo meteen een lekker rockend nummertje van Marco Borsato.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uitslapen om 6 uurquote:Op zondag 28 december 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een jingle van Giel was omdat ik hem steeds in het reclameblok hoorde van 6 uur, en dan slaap ik altijd uit met m'n duffe kop.![]()
![]()
nee joh, dat zijn je likes op instagramquote:I love music |Ajax forever
Oh ja, jullie hebben een puber in huisquote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee joh, dat zijn je likes op instagram![]()
Go-Kart MozartWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Fylax is soms echt waardeloos jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, jullie hebben een puber in huis
Wat is het record aantal fok Posts voor een user op 1 dag?
Voor duizend moet je al flink je best doen..My friends all drive horses![]()
Café ganger liep bijna tegen de webcam aan
quote:Op zondag 28 december 2014 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, jullie hebben een puber in huisLikes op Instagram zijn heel belangrijk.
Vraag het Tongquote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Voor duizend moet je al flink je best doen..[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Voor mij is dit al een record denk ik en mijn vingers zijn al helemaal verkrampt, ik snap niet hoe Mexicanobakker en Fylax dit doen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Voor duizend moet je al flink je best doen..Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Instawattes?quote:Op zondag 28 december 2014 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Likes op Instagram zijn heel belangrijk.
![]()
![]()
Als ik goed tel staat de zingende coltrui er 15 keer in. Schokkend!Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Deze vind ik niet eens zo erg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon een goed popliedje verder.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uit de glorietijd van Call TVWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
deze valt mee, maar liever niet hoor.quote:I love music |Ajax forever
Als ik hypes niet meer snap voel ik me oudquote:Op zondag 28 december 2014 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De hype onder pubers: http://instagram.com/![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik hypes niet meer snap voel ik me oudJe gaat gewoon niet mee met de tijd he?
Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |