Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
Zo. Weer een schoon nieuw topic
The hobbitquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
Draait er nog een leuke film in de bios?
Als Interstellar nog draait moet je er zeker heen gaan, vies vette filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als Interstellar nog draait moet je er zeker heen gaan, vies vette film
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als Interstellar nog draait moet je er zeker heen gaan, vies vette film
hmmquote:
Mijn buddy had hem al 2 keer gezien toen ik met hem ging, snap ik bestquote:
Goed dat je 't zegt, morgen naar Exodus..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
Uhuuuh... Ik stop ze wel weer weg, danquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen, zo interessant zijn die vethompen toch niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuuuh... Ik stop ze wel weer weg, dan.
Ik kreeg een paar keer zichtbare emoties, dus was blij dat degenen naast mij me niet kendenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn buddy had hem al 2 keer gezien toen ik met hem ging, snap ik best
Bij Transformers kreeg je geen zichtbare emoties.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar keer zichtbare emoties, dus was blij dat degenen naast mij me niet kenden
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld?quote:
Dat kan, maar dan is 1 reactie wel genoeg lijkt mij...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze reacties roept hij overal op waar hij post.
Dat kan geen toeval meer zijn.
Had je zo graag mijn traantjes willen zien?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Transformers kreeg je geen zichtbare emoties.
Wel een gemiste kans
Ik wil het er toch op wagen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld?
quote:
sommige fans vinden het verhaal te opgerekt. Omdat meer films is meer ca$hquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mag je, anderen zijn er minder blij mee denk ik..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuuuh... Ik stop ze wel weer weg, dan.
Alleen bij de animated movie uit 1986.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Transformers kreeg je geen zichtbare emoties.
Wel een gemiste kans
Behoorlijk, al schijnt hij het wel goed te doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
zoute snor dit datquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je zo graag mijn traantjes willen zien?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is 1 reactie wel genoeg lijkt mij...
Goed bondingsmoment tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je zo graag mijn traantjes willen zien?
Oke dan kijken we de volgende keer wel gewoon LotR, dan is er garantiequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Goed bondingsmoment toch
Ik ook.quote:
Het verhaal is ook te opgerekt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
sommige fans vinden het verhaal te opgerekt. Omdat meer films is meer ca$h
Aber naturlich.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij mag je, anderen zijn er minder blij mee denk ik..
Anders huil ik gewoon bij je uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Het verhaal is ook te opgerekt.
[..]
Aber naturlich.
Ja, omdat iedereen 'm wil zien...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen bij de animated movie uit 1986.
[..]
Behoorlijk, al schijnt hij het wel goed te doen.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn snor was zoet van de wijn.
Kunnen we samen janken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders huil ik gewoon bij je uit.
Niet iedereenquote:
Blij toe eigenlijk. Ze moeten eens ophouden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ach enjoy it while it lasts. Meer films gaan er niet komen als het goed is...
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke dan kijken we de volgende keer wel gewoon LotR, dan is er garantie
Silmarillion filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Bijna iedereen dan.quote:
Ik neem de tissues wel mee voor de zekerheid.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
[..]
Silmarillion film
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna iedereen dan.
[..]
Ik neem de tissues wel mee voor de zekerheid.
Ik verwacht het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik hoop het niet
.
Ik hoop zo op the children of Hurin verfilmd ooit, ik zou kapot van de traantjes uit te bios strompelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Wel te laat komen dan he.quote:
Komt die er nog dan..? Ik dacht dat de Tolkien familie dat niet meer wou..?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
[..]
Silmarillion film
Nee, ik ook niet. Is geen filmmateriaal imo.quote:
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop nog steeds op een nieuwe film of serie van Eragon.
Leuke jongen die het presenteert welquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef artelligence het volgende:
Wat een nerds zijn jullie. Ik voel me een outcast
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:08 schreef Fylax het volgende:
Zijn bioscopen altijd op donderdag dicht?
De boekenserie is episch. Maar de eerste film was echt een dramaquote:
Omdat anders de uitkomst niet zo leuk is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom draait het teken in de laatste omzetting?
Ja de film was echt slecht ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boekenserie is episch. Maar de eerste film was echt een drama. Net als de Dungeons and Dragons film.
Oud en Nieuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan nergens donderdag&vrijdag aanklikken?
Wow daar had ik niet naar gekekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom draait het teken in de laatste omzetting?
Misschien is de film waar jij naar toe wilt, uitverkocht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan nergens donderdag&vrijdag aanklikken?
Blijkbaar bestaan ze niet meer in 2015.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:09 schreef Fylax het volgende:
Hier.. Nergens Donderdag
https://www.jt.nl/films/film/hunger-games-mockingjay-part-1
Welterusten Samzzquote:
het is bij elke film...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien is de film waar jij naar toe wilt, uitverkocht?
Ik dacht al dat ik niet nerd genoeg wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow daar had ik niet naar gekeken
Mijn ouders gaan zowaar maandag sinds decennia voor het eerst weer eens.quote:
Ik ben niet nuchter genoeg voor dit soort nerdheid misschien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik niet nerd genoeg was
Bioscoopagenda's lopen van Woensdag tot Woensdag. Je kan maandag pas films voor die dagen reserveren ofzo.quote:
Oh serieus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bioscoopagenda's lopen van Woensdag tot Woensdag. Je kan maandag pas films voor die dagen reserveren ofzo.
Ik heb 2 bonnen gekregen van het oppasgezin dus ik ga wellicht binnenkort ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan zowaar maandag sinds decennia voor het eerst weer eens.
A fool for lovequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter genoeg voor dit soort nerdheid misschien.
Ik ga met de oudste naar Freek Vonkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er te doen in de Bierbak?
wie of wat is daar te zien?quote:
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 bonnen gekregen van het oppasgezin dus ik ga wellicht binnenkort ook.
Die gifshow?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga met de oudste naar Freek Vonk!!!
Naar dit?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga met de oudste naar Freek Vonk!!!
Weet ik het?quote:
Ja datquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar dit?
http://www.freekvonklive.nl/
Die houdt alleen van slakkenquote:
Ow het is omdat ze van allebei negatief naar allebei positief gaan, dan keert het teken.quote:
Is een ex-klasgenoot van hem. En een naast zijn schoenen lopende teringmongool. Op TV kwijlt hij ook nog net niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die houdt alleen van slakken
Jointproost?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter genoeg voor dit soort nerdheid misschien.
En op tv is het de ideale schoon zoonquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Is een ex-klasgenoot van hem. En een naast zijn schoenen lopende teringmongool. Op TV kwijlt hij ook nog net niet.
Ow dus hoe ik hem zie is ook gewoon de waarheid?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Is een ex-klasgenoot van hem. En een naast zijn schoenen lopende teringmongool. Op TV kwijlt hij ook nog net niet.
Ik ben hier niet meer goed in, zo blijkt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ow het is omdat ze van allebei negatief naar allebei positief gaan, dan keert het teken.
Duurde wel even voor het kwartje viel
Ik word verwacht hier goed in te zijn maar blijkbaar valt dat tegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier niet meer goed in, zo blijkt.
Vind je? Je hebt mensen die tegen kinderen hetzelfde praten als tegen volwassenen. Hij praat net zo tegen volwassenen als dat hij tegen kinderen praat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En op tv is het de ideale schoon zoon
Is goedquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten, ik moet vannacht goed slapen om weer fit te worden
Nooit echt opgevallenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Je hebt mensen die tegen kinderen hetzelfde praten als tegen volwassenen. Hij praat net zo tegen volwassenen als dat hij tegen kinderen praat.
Bij Sexcetera zeker?quote:
Ik doelde op de jointquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo alweer, laatste keer was wel drie dagen geleden ofzo
Daarna alleen wijn toch.
Valt ook niet op bij kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit echt opgevallen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Je hebt mensen die tegen kinderen hetzelfde praten als tegen volwassenen. Hij praat net zo tegen volwassenen als dat hij tegen kinderen praat.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Sexcetera zeker?
[..]
Ik doelde op de joint
Die is nog niet gerold, dus waarschijnlijk komt hij nu toch niet meerquote:
Ik heb hier net een hele fijne gedraaid tsjokvol hasjquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is nog niet gerold, dus waarschijnlijk komt hij nu toch niet meer
Tenzij iemand me komt brengen
Is toch al langer..? Kun je aan-/uitzetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe youtube ineens ondertiteling heeft.
Kan je uitzetten toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom hier daarmeequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb hier net een hele fijne gedraaid tsjokvol hasj
Ben je lang niet op youtube geweest?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil zeker nog een jointje met je roken, maar dat gaat nu niet meer lukkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is nog niet gerold, dus waarschijnlijk komt hij nu toch niet meer
Tenzij iemand me komt brengen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Is toch al langer..? Kun je aan-/uitzetten.
Ik zie het pas sinds vandaag.quote:
Ik wil nog wel psychedelica doen, maar weet niet zeker of ik daar stabiel genoeg voor benquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef twi het volgende:
Ik ben als nieuwbakken junk alweer aan het bedenken wanneer de volgende lading truffeltjes worden gesmikkeld.
Meestal naast het instellingen knopje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het pas sinds vandaag.
Even zoeken dan.
Witte hokje met twee zwarte lijntjes erin rechtsonder in de video, toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het pas sinds vandaag.
Even zoeken dan.
Laat je Loka lekker sitten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nog wel psychedelica doen, maar weet niet zeker of ik daar stabiel genoeg voor ben
Spacecakemeet zou wel duffe boel worden denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik plaag je maarbinnenkort wel weer eens tjappen. Of cakejes
Ik denk dat die blonde wel een goede zou zijnquote:
Hahaha ja? Niet met een hele groep hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spacecakemeet zou wel duffe boel worden denk ik
Ik heb het ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Witte hokje met twee zwarte lijntjes erin rechtsonder in de video, toch?
Did that. 3 uur lang stil top gear zitten kijken, wel een goede avondquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spacecakemeet zou wel duffe boel worden denk ik
Hoeft ook nog niet, je bent 19. Achteraf zou ik het misschien wel later hebben gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nog wel psychedelica doen, maar weet niet zeker of ik daar stabiel genoeg voor ben
Hoeft niet, heb ook paar keer gehad dat hij ineens aanstond. Geen idee hoezo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het ja.
Zal wel eens in mijn slaap dat ding hebben aangetikt ofzo.
Ik heb een connectie at the momentquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef twi het volgende:
Pillen zijn trouwens leuker hoor. Alleen zo moeilijk om aan te komen voor noobs zoals ik.
Ik heb geen pillen meer gedaan sinds mijn ontdekking van psychedelicaquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef twi het volgende:
Pillen zijn trouwens leuker hoor. Alleen zo moeilijk om aan te komen voor noobs zoals ik.
I can arrange that for you.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef twi het volgende:
Dealbait wel dit trouwens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:32 schreef twi het volgende:
Snap ik! Nee eerst ga ik aan de meth, dan aan de hero. Uiteindelijk kan ik dat niet betalen en dan ga ik pas aan de krokodil.quote:
Handen in de zij en luidkeels jezelf afvragen "het zou leuk zijn als ik nu pillen zou kunnen kopen, nietwaar?"quote:
Je kunt dat grondspul voor krokodil hier niet met roebels in een apotheek kopen hequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik! Nee eerst ga ik aan de meth, dan aan de hero. Uiteindelijk kan ik dat niet betalen en dan ga ik pas aan de krokodil.
Echt niet? Op DM doen ze het wel denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeerde het een keer in UVT. Maar daar hapte niemand.
Kunnen de mods daar heeeeeel moeilijk over doen, moet je mee oppassenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeerde het een keer in UVT. Maar daar hapte niemand.
Ik wacht nog steeds op jou en onze huisneger. Poeh, ik heb hem zo lang niet gesproken dat ik gewoon nerveus word om hem zo te noemen zonder Faye in de buurt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een connectie at the moment
Ach, ik heb huisgenoten. Dat werkt ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
Ik zou via via wel aan pillen kunnen komen. 10 jaar geleden kende ik gasten die dealden. Coke, pep, pillen
Oh ja shitquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt dat grondspul voor krokodil hier niet met roebels in een apotheek kopen he
I can arrange that for youquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn als er iemand was waarmee ik kon knuffelen en lieve woordjes in haar oor fluisteren
datebait
Je geest niet verruimenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je geest niet verruimen
junkantwoord
Neem een kat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn als er iemand was waarmee ik kon knuffelen en lieve woordjes in haar oor fluisteren
datebait
Wil Ara dat niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
datebait
Ik heb een kamer van 17m2 gaan we niet doenquote:
Ik zat even mobiel en wist niet hoe snel ik je moest DMen. Sorry nog daarvoor, zag man-icoontjes nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
datebait
Ik heb minder en ook een katquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van 17m2 gaan we niet doen
Mag hij ook buiten je kamer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb minder en ook een kat
Hopelijk volgend jaar iets groters.
Katten, bah. Haren en blijven stofzuigenquote:
Tuurlijk man, ik loop maar een beetje te fucken. Zat dope gebruikt vroeger. Ben nu die leeftijd een beetje ontgroeidquote:
En dan zoeken we je op met een doos toffees in de afkickkliniek.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik! Nee eerst ga ik aan de meth, dan aan de hero. Uiteindelijk kan ik dat niet betalen en dan ga ik pas aan de krokodil.
Je kent mij, haar en onze vriendschap dan nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan zoeken we je op met een doos toffees in de afkickkliniek.
Het hoeft dan toch ook niet direct romantisch te zijn? :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent mij, haar en onze vriendschap dan niet
Misschien 60 hier en 3 katten. En een keukenprinsesje. Met veel potjes en pannetjes. Heul veul...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
Ik heb 65m2 en geen kat. Ga kleiner wonen...
Ja dat wel. Maar hij wil bijna nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag hij ook buiten je kamer?
Hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien 60 hier en 3 katten. En een keukenprinsesje. Met veel potjes en pannetjes. Heul veul...
Ik ben er te vaak een dag niet en hij kan hier niet echt naar buiten hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar hij wil bijna nooit
Je hebt de skill om ze te gebruiken, dus boeiehquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:45 schreef Myraela het volgende:
Niet haten op mijn potjes en pannentjes.
Ja bij mij wel, maar hij vindt het te koudquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er te vaak een dag niet en hij kan hier niet echt naar buiten hier
Ik zou hem Fritzl noemen en alleen in de kelder houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een kat had, noemde ik hem Fritz.
coole naam!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou hem Fritzl noemen en alleen in de kelder houden.
[..]
Neequote:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet wel iemand.quote:
Je bent de eerste die het snapt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou niet bij hem in de buurt durven komen vanwege die naam.
Zeefje?quote:
Ja die film is niet mainstream gelukkigquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het snapt.
Hier ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik hier heb
Eensgezinswoning![]()
Incl 2 katten
Je weet niet hoe groot je woning is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik hier heb
Eensgezinswoning![]()
Incl 2 katten
op je bolle ogen jaquote:
Nee ik heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot je woning is?
Huur of koop? Huur kan ik me nog voorstellen, maar koop moet je weten hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op je bolle ogen ja
[..]
Nee ik heb echt geen flauw idee
Dat is ook niet lief Lola.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op je bolle ogen ja
[..]
huurquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huur of koop? Huur kan ik me nog voorstellen, maar koop moet je weten hoor
Ja jemig kan niet altijd lief zijn hoorquote:
Ik heb heul geen bolle ogenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op je bolle ogen ja
[..]
Meh, randstadquote:Op zondag 28 december 2014 00:01 schreef twi het volgende:
Ik zou Faxie's huisje wel willen hebben. Maar dan in de Randstad, natuurlijk.
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huur
[..]
Ja jemig kan niet altijd lief zijn hoor
Nog niet nee, als ik Lola zo hoorquote:
Like sweaty old socks.quote:
Temperatuur was goed te doen. Vol in de wind staan, en niet koud. Da's mooi om te weten, want dit is het eerste jaar zonder droogpak en met een dikker wetsuit. Nu weet ik tot welke temperatuur ik kan gaanquote:Op zondag 28 december 2014 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Needat is waar
Hoe was het vandaag? Niet koud?
Dat 2e jaquote:Op zondag 28 december 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom ben je zo in de middle of nowhere gaan wonen? Of ben je er opgegroeid?
Klinkt goed Fax!quote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Temperatuur was goed te doen. Vol in de wind staan, en niet koud. Da's mooi om te weten, want dit is het eerste jaar zonder droogpak en met een dikker wetsuit. Nu weet ik tot welke temperatuur ik kan gaan![]()
Wel koude handen af en toe, maar da's een kwestie van met de armen zwaaien om het bloed in de vingers te krijgen.
Maar de wind was echt retevlagerig, niet fijn![]()
Veel zeehondjes gespot
Zou me echt niet voor kunnen stellen hoe het is om buiten de Randstad te wonen. En dan ben ik een huismus. Vaak niks open op zondag, en alles een takke eind rijden in plaats van veel keuze om de hoek. Rotterdam is een kut stad, maar wel een heerlijk makkelijke kut stad.quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef twi het volgende:
Ik lig in bed met een iPad 1, ik kan niet fappenoplokje.
Ohja, ze waren naaktslapers.quote:Op zondag 28 december 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra ligt naast hem.\Zou vreemd zijn.
Tja dat is wel zo. Alles binnen handbereik. Zeker kwa concerten enzo, daar baal ik wel eens van.quote:Op zondag 28 december 2014 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zou me echt niet voor kunnen stellen hoe het is om buiten de Randstad te wonen. En dan ben ik een huismus. Vaak niks open op zondag, en alles een takke eind rijden in plaats van veel keuze om de hoek. Rotterdam is een kut stad, maar wel een heerlijk makkelijke kut stad.
geen Fas meer?quote:Op zondag 28 december 2014 00:17 schreef twi het volgende:
Ik lig in bed met een iPad 1, ik kan niet fappenoplokje.
Sweet dreams Lolaquote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
douchen en daarna slapentruste allemaal
Kijk eens aan! Met of zonder kaas?quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
WeeTee!
Ik ga in januari een kapsalon eten.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
WeeTee!
Ik ga in januari een kapsalon eten.
zonder kaas?quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Met of zonder kaas?
Is het een kapsalon zonder kaas?quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Met of zonder kaas?
quote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
douchen en daarna slapentruste allemaal
Omdat ik veilig thuis ben ondanks die kutsneeuw.quote:
Hoeraquote:Op zondag 28 december 2014 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat ik veilig thuis ben ondanks die kutsneeuw.
Lekker gegeten?quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Thuis.Koud, tonnetje rond en aangeschoten.
toppie dusquote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Thuis.Koud, tonnetje rond en aangeschoten.
Datesquote:Op zondag 28 december 2014 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoera
Ik dacht misschien: die heeft een geslaagde date gehad.
Zelfs voor jou is er een perfect persoon.quote:
Omdat ze nog geen goede heeft gehad.quote:Op zondag 28 december 2014 00:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend over dates?
Poor her.quote:Op zondag 28 december 2014 00:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze nog geen goede heeft gehad.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs voor jou is er een perfect persoon.
Al was ik natuurlijk hier thuis dus die kans was klein dat dat het was
Tinychatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |