Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
Zo. Weer een schoon nieuw topic
The hobbitquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
Draait er nog een leuke film in de bios?
Als Interstellar nog draait moet je er zeker heen gaan, vies vette filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als Interstellar nog draait moet je er zeker heen gaan, vies vette film
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als Interstellar nog draait moet je er zeker heen gaan, vies vette film
hmmquote:
Mijn buddy had hem al 2 keer gezien toen ik met hem ging, snap ik bestquote:
Goed dat je 't zegt, morgen naar Exodus..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Fylax het volgende:
Uhuuuh... Ik stop ze wel weer weg, danquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen, zo interessant zijn die vethompen toch niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuuuh... Ik stop ze wel weer weg, dan.
Ik kreeg een paar keer zichtbare emoties, dus was blij dat degenen naast mij me niet kendenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn buddy had hem al 2 keer gezien toen ik met hem ging, snap ik best
Bij Transformers kreeg je geen zichtbare emoties.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar keer zichtbare emoties, dus was blij dat degenen naast mij me niet kenden
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld?quote:
Dat kan, maar dan is 1 reactie wel genoeg lijkt mij...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze reacties roept hij overal op waar hij post.
Dat kan geen toeval meer zijn.
Had je zo graag mijn traantjes willen zien?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Transformers kreeg je geen zichtbare emoties.
Wel een gemiste kans
Ik wil het er toch op wagen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meningen daarover verdeeld?
quote:
sommige fans vinden het verhaal te opgerekt. Omdat meer films is meer ca$hquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij mag je, anderen zijn er minder blij mee denk ik..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuuuh... Ik stop ze wel weer weg, dan.
Alleen bij de animated movie uit 1986.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Transformers kreeg je geen zichtbare emoties.
Wel een gemiste kans
Behoorlijk, al schijnt hij het wel goed te doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
zoute snor dit datquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je zo graag mijn traantjes willen zien?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is 1 reactie wel genoeg lijkt mij...
Goed bondingsmoment tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je zo graag mijn traantjes willen zien?
Oke dan kijken we de volgende keer wel gewoon LotR, dan is er garantiequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Goed bondingsmoment toch
Ik ook.quote:
Het verhaal is ook te opgerekt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
sommige fans vinden het verhaal te opgerekt. Omdat meer films is meer ca$h
Aber naturlich.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij mag je, anderen zijn er minder blij mee denk ik..
Anders huil ik gewoon bij je uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Het verhaal is ook te opgerekt.
[..]
Aber naturlich.
Ja, omdat iedereen 'm wil zien...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen bij de animated movie uit 1986.
[..]
Behoorlijk, al schijnt hij het wel goed te doen.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn snor was zoet van de wijn.
Kunnen we samen janken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders huil ik gewoon bij je uit.
Niet iedereenquote:
Blij toe eigenlijk. Ze moeten eens ophouden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ach enjoy it while it lasts. Meer films gaan er niet komen als het goed is...
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke dan kijken we de volgende keer wel gewoon LotR, dan is er garantie
Silmarillion filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Bijna iedereen dan.quote:
Ik neem de tissues wel mee voor de zekerheid.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
[..]
Silmarillion film
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna iedereen dan.
[..]
Ik neem de tissues wel mee voor de zekerheid.
Ik verwacht het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik hoop het niet
.
Ik hoop zo op the children of Hurin verfilmd ooit, ik zou kapot van de traantjes uit te bios strompelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Wel te laat komen dan he.quote:
Komt die er nog dan..? Ik dacht dat de Tolkien familie dat niet meer wou..?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
[..]
Silmarillion film
Nee, ik ook niet. Is geen filmmateriaal imo.quote:
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop nog steeds op een nieuwe film of serie van Eragon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |