SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter
16:45 Ian White v Kim Huybrechts
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Van Gerwen/Stein v Terry Jenkins
23:15 Chisnall/Van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Hamilton/K Anderson
15:15 G Anderson/Klaasen v Reyes/Painter
16:45 D Webster/Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Taylor/M Webster v White/K Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton/K. Anderson v G. Anderson/Klaasen/Reyes/Painter
22:00 Van Gerwen/Stein/Jenkins v Chisnall/Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/M. Webster/White/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
Zingen ze nou feed the world omdat die Stein zo viesdun is?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
> Maurice Steijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn > Stein > Stijn StijnenChildren of the night. What music they make.![]()
ik welquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie een handtekening vragen aan Stein?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Ik zou hem een cracker geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie een handtekening vragen aan Stein?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou hem uitlachenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zouden jullie een handtekening vragen aan Stein?![]()
Vooral die dalen moeten uit zijn spel. Hij staat in menig leg prima te gooien, maar er zitten nog te veel legs tussen waar hij behoorlijk door de ondergrens zakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Tegen Jenkins moet het een stuk beter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zag ik het toch goedquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zoals Ajaxquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral die dalen moeten uit zijn spel. Hij staat in menig leg prima te gooien, maar er zitten nog te veel legs tussen waar hij behoorlijk door de ondergrens zakt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zo te zijn blijven er weinig restjes over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Die duitser is natuurlijk laatste in de pdc kantine. Die moet de restjes van de borden likken.![]()
Hij moet gewoon altijd 9-darters gooien, dan wint ie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral die dalen moeten uit zijn spel. Hij staat in menig leg prima te gooien, maar er zitten nog te veel legs tussen waar hij behoorlijk door de ondergrens zakt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Heb trouwens helaas Benito gemistHoe was die partij? Had niet verwacht dat ie deze zou gaan winnen
Zonder wrijving geen glans![]()
Benito gooide als een eindbaasquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb trouwens helaas Benito gemistHoe was die partij? Had niet verwacht dat ie deze zou gaan winnen
![]()
Best aardig! Hij kwam goed terug zelfs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij moet gewoon altijd 9-darters gooien, dan wint ie.![]()
Ik zag 2x op achterstandquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Best aardig! Hij kwam goed terug zelfs.
eh ja, dat was het grapje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo te zijn blijven er weinig restjes over.![]()
MMaar hij klapte een kapsalon als kerstdiner waardoor hij wonquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag 2x op achterstand![]()
Wat een baas hé!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
M
[..]
Maar hij klapte een kapsalon als kerstdiner waardoor hij won
DWDD Dartscollege met Michael van Gerwen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dartscollege van de almachtige Michael.![]()
Met extra sambal of knoflooksaus?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
M
[..]
Maar hij klapte een kapsalon als kerstdiner waardoor hij won![]()
![]()
De uitzending met Freek Vonk was wel tof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
DWDD Dartscollege met Michael van Gerwen.![]()
Wat is die Stein als ie een 1 gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Jij hebt dat plaatje dat hij zijn hemd staat te strijken ook gezien dus je weet dat dat best mee valt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Co Stompé ook vrij mager is?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef BB-King het volgende:
Wat is die Stein als ie een 1 gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8/10Zonder wrijving geen glans![]()
Die extra koolhydraten zorgden wel dat hij genoeg energie had tot het einde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
M
[..]
Maar hij klapte een kapsalon als kerstdiner waardoor hij won![]()
Wat is die Stein als ie een 1 gooit?Doe dit maar gewoon niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Beide gok ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met extra sambal of knoflooksaus?![]()
Wat is die Stein als ie een 1 gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
55
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jawohlquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef AchJa het volgende:
"Flink wie Windhunde, zäh wie Leder und hart wie Kruppstahl“![]()
Is Zweinstein nog niet voorbij gekomen dan...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is humor voor mensen met een kaasfondue tijdens kerst._!
![]()
Ik heb Chinees gegeten, nog steeds vond ik de grap kankel glappigquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is humor voor mensen met een kaasfondue tijdens kerst.
Telt gourmetten ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is humor voor mensen met een kaasfondue tijdens kerst.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
T14 D16 hoppa|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik dacht dat hij viesvet wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Co Stompé ook vrij mager is?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Nee, teleurstellend van Johannes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is Zweinstein nog niet voorbij gekomen dan..._!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Avada kedavra!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, teleurstellend van Johannes.![]()
Van gourmetten wordt je viesdikquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb echt heerlijk gegourmet gisteren.Zonder wrijving geen glans![]()
8 al weer
Hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gourmetters verenigt u!
I'm in![]()
Wat is Stein zonder groeihormonen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is Zweinstein nog niet voorbij gekomen dan..._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.![]()
Iedereen die niet gegourmetGod heeft deze dagen doet gewoon niet meer mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gourmetters verenigt u!
I'm inReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
en nu afmaken
pics van zijn zoonquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Standaard.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gourmetters verenigt u!
I'm inIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen die niet gemourmetGod heeft deze dagen doet gewoon niet meer mee.![]()
Dat is echt een hel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Dit jaar gefondue'd..doe mij maar gourmette.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
er winnen anders weinig duitsers darts tournooien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten is een simpel spel; 2 mannen gooien pijltjes in een bord en uiteindelijk winnen de DuitsersBeatus vir qui suffert tentationem.
quote:
Nu krijgen we het hoogtepunt, ik heb echt een goed gevoel bij Jelle voor deze pot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beetje arrogant van Van Gerwen om net te doen alsof die mof best aardig heeft gespeeld
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jelle is dezer dagen tot grootse dingen in staat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jelle K wordt expres zo laat uitgezonden, zodat al die jonge tienermeisjes niet hoeven te kijken naar deze pedo...Zonder wrijving geen glans![]()
Zoals ze bij Louis zeggen dat hij een gouden pik heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Jelle is dezer dagen tot grootse dingen in staat.![]()
34quote:
Aardig wat dubbeltjes mis bij Mikey ook nog.quote:
Beetje een worsteling dit, maar nou ja, volgende ronde maar eens zien hoe hij er echt uitziet.
Jack does it in real time...![]()
Stokjes in de knoop.. Vleesjes die eraf vallen..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Stein stond bij het podium oplopen al met 1 set achter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stein was vanaf seconde één kansloos![]()
Lekkerder wijf dan zijn moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin:
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chocoladefonduequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog nooit gefondued.
Ik wil vlees, geen kaas.
Children of the night. What music they make.![]()
Ajoh, dit zijn van die potjes waarin hij niet echt hoeft..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Stein aardig gespeeld, Van Gerwen moet echt beter.Zonder wrijving geen glans![]()
Fondue is niet hetzelfde als kaasfondue. Je kunt ook vleesfonduen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog nooit gefondued.
Ik wil vlees, geen kaas.'And I called your name,
Ik heb hier echt zin in, moeilijk hoog tempo en 100+ gemiddeldes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Torpedo en Gary 'ik heb geen smaak' Anderson gaat echte knalwerk worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Polen ook een jaar of 75 geleden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stein stond bij het podium oplopen al met 1 set achter.![]()
Uhu, en dat doe je in?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fondue is niet hetzelfde als kaasfondue. Je kunt ook vleesfonduen.![]()
Olie..quote:'And I called your name,
Die speelde voor zijn doen behoorlijk goed. Qua gemiddelde was het niet geweldig, maar hij stond prima te finishen en was redelijk constant qua scores.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
Beetje arrogant van Van Gerwen om net te doen alsof die mof best aardig heeft gespeeldVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nog nooit gedaan, kaasfondue wel eens. Wel lekker maar niet mijn favoriet. Geef mij maar gourmetgodquote:![]()
Dat sowieso, fondue is kut. Gourmet is godtier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, kaasfondue wel eens. Wel lekker maar niet mijn favoriet. Geef mij maar gourmetgod'And I called your name,
Wanneer Hitler 40 kilo zwaarder isquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:28 schreef AchJa het volgende:
Wanneer zou deze verbouwd worden tot: "Ik wil godverdomme darten!"![]()
Komt dit filmpje ook op je legendarische Youtube kanaal?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alle dubbels onder de achttien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef DeeBee het volgende:
Dubbel 1, de favoriete dubbel van Jelle K.![]()
![]()
Al een tijdje lichte botten...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer Hitler 40 kilo zwaarder is![]()
![]()
Ik eis een linkje naar een video!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe dichter bij de 0....quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef DeeBee het volgende:
Dubbel 1, de favoriete dubbel van Jelle K.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef DeeBee het volgende:
Dubbel 1, de favoriete dubbel van Jelle K.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Na de lakeside waren er wat minderjarige fans begreep ikquote:'And I called your name,
Met hoeveel darts?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou de presentatrice van SkySports raken![]()
Jelle is wel op een topdartersdieet gegaan.'And I called your name,
picsquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou de presentatrice van SkySports raken![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je deze zelf gemaakt Wim?
Ik vind 'm erg geslaagd.
Dat raakt me wel.![]()
![]()
Taylor vs Hitchcockquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef polderturk het volgende:
Wat een baas zeg die Hitchcock. Die zou nu ook een topper zijn.
'And I called your name,
Jelle Klaassen. Kankerbolle. Ik herkende hem niet meer joh.Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.![]()
Sets: 24 [9x 3-0, 10x 3-1, 5x 3-2]
Legs: 92
100+: 237
140+: 126
180: 45
Most maximums: 8, Michael van Gerwen
Fewest maximums: 1, Laurence Ryder
Most legs played: 24, Dave Chisnall v Benito van de Pas
Fewest legs played: 12, Terry Jenkins v Laurence Ryder
Highest finish: 164, Terry Jenkins
Lowest highest finish in a match: 40, Robert Thornton
Highest average: 99.87, Michael van Gerwen
Lowest average: 84.48, Ronnie Baxter
Highest check out percentage: 46.43% (13/28), Peter Wright
Lowest check out percentage: 0% (0/6), Laurence Ryder![]()
Die manier van werpen van Co.quote:
Ik kan er niet naar kijken. Doet pijn aan de ogen en m'n maag draait om.![]()
Wat een ebola opkomstnummer. Afrojack
klaassen is viesdikEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Davy Klaassen
Sky, liever Wayne, John en Eric dan die malloten bij RTL.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
He got fans:quote:
Children of the night. What music they make.![]()
jump aroundEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Jump around
'And I called your name,
Wat zit Co nou te lachen? Wat zit hij nou te lachen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja.
Dat raakt me wel.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik eis een linkje naar een video!![]()
![]()
Is onvermijdelijk als je de top wilt bedrijven.quote:
Zorgt nou eenmaal voor stabiliteit bij het werpen.![]()
juichen.rarquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Roger, hier ook Sky.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sky, liever Wayne, John en Eric dan die malloten bij RTL.![]()
![]()
Ziek snel afgelopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat een zieke partij worden.![]()
Heb jij nou gewoon een heel Co archief?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Denk het niet, de internetverbinding is hier waardeloos en als ik dan een room maak gaat het fout.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
Doen we ook nog haxball dadelijk?![]()
Dit wordt 4-3, voor wie weet ik niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is die Klaassen wel toevertrouwd he...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op een wedstrijd die tot het gaatje gaat.![]()
Surequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
Doen we ook nog haxball dadelijk?![]()
Zal wel krap worden voor Jelle dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij nou gewoon een heel Co archief?![]()
![]()
Jelle gaat liever naar andere gaatjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op een wedstrijd die tot het gaatje gaat.Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.![]()
Koos
Primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet jij even hosten dan doe ik wel mee.![]()
Klaassen begint aardige manboobs te ontwikkelen. Je ziet dat hij zijn 'sport' eindelijk serieus aan het nemen is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja ritmedarter hequote:'And I called your name,
Ik kan ook wel hosten als je wil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het niet, de internetverbinding is hier waardeloos en als ik dan een room maak gaat het fout.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Hij gaat al richting de 100 kilo, en je ziet hem ook gewoon steeds beter worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Klaassen begint aardige manboobs te ontwikkelen. Je ziet dat hij zijn 'sport' eindelijk serieus aan het nemen is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook, doe maar linkje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet jij even hosten dan doe ik wel mee.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Meer pics van Stompe bitte<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Die worp van Klaasensta eens stil man. Bij die laatste pijl begint hij al met lopen tijdens de worp.
'And I called your name,
Je ziet bij Klaasen elke keer dat die pijlen of maar net blijven hangen of er gewoon uit gaan bouncenZonder wrijving geen glans![]()
Top. Ik doe mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal het hier wel posten na wedstrijdUI Made bij VanilleKwark.![]()
Geen wonder dat die dubbels ook alle kanten op gaan, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Die worp van Klaasensta eens stil man. Bij die laatste pijl begint hij al met lopen tijdens de worp.
Mr. Coat moet ook echt asap naar de PDC, zulks een fenomeen.
Haha, deze dubbels, kom op Klaassen...Jack does it in real time...![]()
De dubbels zitten er ook kilometers vanaf.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inderdaad, Double Dekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef DeeBee het volgende:
Mr. Coat moet ook echt asap naar de PDC, zulks een fenomeen.
Haha, deze dubbels, kom op Klaassen...![]()
![]()
Als je de scores van Klaasen kon combineren met de dubbels van The Coat, had je de ideale dartspeler.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
#stompe<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Misschien gaat de dubbel 1 wel lukken. Jelle houdt veel van lage en jonge getallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle is is niet geil voor de dubbelBier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.![]()
Deze set had voor Jelle moeten zijn. Verdomme man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
whitewashjeIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Grifte are you watching???quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen enkel probleem voor de Gar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die wil straks als hij thuis komt zo snel mogelijk jouw VI compilaties bekijken pik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Oliver23 het volgende:
Klassen neemt totaal geen tijd voor de dubbels. Alsof hij haast heeft... ..,![]()
Klaassen moet wat aanvallender gaan darten dan komt het wel goed.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als je ziet hoe ver die pijlen ook van de dubbels af zitten slaat het nergens op. Lachwekkend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Oliver23 het volgende:
Klassen neemt totaal geen tijd voor de dubbels. Alsof hij haast heeft... ..,Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft ie ook, skypen met zn meisjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Oliver23 het volgende:
Klassen neemt totaal geen tijd voor de dubbels. Alsof hij haast heeft... ..,Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn, het beste is eruit.![]()
Dit dus. Het oude liedje bij Jelle L aka Cobra.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ver die pijlen ook van de dubbels af zitten slaat het nergens op. Lachwekkend.![]()
Jelle had moeten stoppen op zijn hoogtepunt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ver die pijlen ook van de dubbels af zitten slaat het nergens op. Lachwekkend.![]()
Hij had nooit moeten beginnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jelle had moeten stoppen op zijn hoogtepunt.![]()
Inb4 pedograppenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jelle had moeten stoppen op zijn hoogtepunt.'And I called your name,
Hahahaha, zou het? Darts wordt bij VI nooit serieus genomenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wil straks als hij thuis komt zo snel mogelijk jouw VI compilaties bekijken pik.![]()
Van Gerwen liep ook weer te hoesten en blaffen als een idioot, zag er niet al te fit uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is een stukje van de kies afgebroken bij ons aller MVG.
Het zou geen pien doen.
Het is wel het toernooi van de ongemakken, King, Anderson, Van Gerwen, darters en blessures, je verwacht het niet...Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: