en waarom maak jij daar je knappe hoofdje druk om?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
Na secondlove.nl en victoriamilan.nl (o.i.d.) kwam er zojuist een reclame voorbij van een nieuwe "community" waarbij vreemdgaan gepromoot/gestimuleerd wordt. Voor de beeldvorming: stelletje zit op de bank, man op playstation, vrouw verveeld ernaast. Voiceover: "krijg jij ook niet genoeg aandacht in je relatie? Kijk dan op anotherlove.nl, krijg de volledige aandacht die je verdient".Als een man dus wat tijd aan zichzelf besteed word je verwaarloosd? En communiceren of de relatie verbreken is opeens geen optie meer?
Ik vraag me echt af watvoor mensen daar op zitten en hoe ze dat voor zichzelf rechtvaardigen.
![]()
Gr en een goed 2015
Dan ga je toch de kroeg in..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:55 schreef .sfinx het volgende:
niet vreemdgaanje lul wilt af en toe ook gewoon een strakker kutje
Omdat ik het sowieso kansloze promotie vind en dan al helemaal hoe dit gebracht wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef SuperFood het volgende:
[..]
en waarom maak jij daar je knappe hoofdje druk om?
Dat je dit topic bent gestart kan betekenen dat je te weinig aandacht van je vriendje krijgt of dat je geen vriendje hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
Na secondlove.nl en victoriamilan.nl (o.i.d.) kwam er zojuist een reclame voorbij van een nieuwe "community" waarbij vreemdgaan gepromoot/gestimuleerd wordt. Voor de beeldvorming: stelletje zit op de bank, man op playstation, vrouw verveeld ernaast. Voiceover: "krijg jij ook niet genoeg aandacht in je relatie? Kijk dan op anotherlove.nl, krijg de volledige aandacht die je verdient".Als een man dus wat tijd aan zichzelf besteed word je verwaarloosd? En communiceren of de relatie verbreken is opeens geen optie meer?
Ik vraag me echt af watvoor mensen daar op zitten en hoe ze dat voor zichzelf rechtvaardigen.
![]()
Gr en een goed 2015
ah zo. even wachten ik kom hierop terug met wat kansloze reclames die ik krijgquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat ik het sowieso kansloze promotie vind en dan al helemaal hoe dit gebracht wordt.
Nee bedankt. Ik chanteer mijn vriend met dit soort sites dus geen gebrek aan aandachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:01 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Dat je dit topic bent gestart kan betekenen dat je te weinig aandacht van je vriendje krijgt of dat je geen vriendje hebt.
Maar in beide gevallen ben ik best bereid om je 15 minuten genegenheid te tonen hoor.
Reclame was op tvquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:03 schreef SuperFood het volgende:
cliniclowns - investeer in clown maartje. en dan zie je een kindje met een slangetje in zijn neus.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik chanteer mijn vriend met dit soort sites dus geen gebrek aan aandacht
ik kijk geen tv. maar ok dan kijk je blijkbaar programma's waar veel mensen naar kijken die wel overspel zouden overwegen blijkbaar.quote:
niet iedereen wil een monogame relatie man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je dat soort sites bezoekt dan is er al iets aan je relatie niet helemaal goed naar mijn mening en kun je beter besluiten er een einde aan te maken.
Zijn er anders ook zat die 't met toestemming van de partner doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je dat soort sites bezoekt dan is er al iets aan je relatie niet helemaal goed naar mijn mening en kun je beter besluiten er een einde aan te maken.
Open relaties zie je vaak toch niet werken, dat leidt op een gegeven moment meestal tot frictie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet iedereen wil een monogame relatie man.
Wat een schoolplein relatie techniekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik chanteer mijn vriend met dit soort sites dus geen gebrek aan aandacht
leven werkt meestal ook niet op het eind ga je dood. in de tussentijd doe je wat. zolang je anderen geen schade berokkent is het verder je goed recht te doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Open relaties zie je vaak toch niet werken, dat leidt op een gegeven moment meestal tot frictie.
Waarom heb je dan een relatie? Niet dat ik het veroordeel (de sites wel, maar als je het beide afspreekt niet).quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Het maakt verder ook niet uit, van mij moet iedereen lekker doen wat hij of zij wil, alleen ik heb mijn bedenkingen bij open relaties.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
leven werkt meestal ook niet op het eind ga je dood. in de tussentijd doe je wat. zolang je anderen geen schade berokkent is het verder je goed recht te doen wat je wilt.
relatie en seks zijn 2 afzonderlijke dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een relatie? Niet dat ik het veroordeel (de sites wel, maar als je het beide afspreekt niet).
Ik keek een documentaire over pinguins. Nota bene dieren die hun leven lang bij een pinguinpartner blijvenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik kijk geen tv. maar ok dan kijk je blijkbaar programma's waar veel mensen naar kijken die wel overspel zouden overwegen blijkbaar.
zou ik ook doen als ik op de ... ehm zuid... pool woonde. veels te koud om weer te gaan daten dit dat allesquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik keek een documentaire over pinguins. Nota bene dieren die hun leven lang bij een pinguinpartner blijven
Goede tipquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat een schoolplein relatie technieken
Zo liet ik ooit een keer een valentijns-kaartje naar mijzelf sturen door een vriendin met een vriend om mijn vriendin jaloers te maken
Het punt is ook meer dat dit zo gepromoot wordt en de manier waarop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
leven werkt meestal ook niet op het eind ga je dood. in de tussentijd doe je wat. zolang je anderen geen schade berokkent is het verder je goed recht te doen wat je wilt.
Ja oke, voor iedereen die er wederzijds zo in staat, doe je dingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef SuperFood het volgende:
[..]
relatie en seks zijn 2 afzonderlijke dingen.
als jij die partner niet bent waar maak je je dan druk om.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja oke, voor iedereen die er wederzijds zo in staat, doe je ding![]()
Maar van die mensen die dat achter de rug van hun partner om doen
Dus je mag je nergens druk om maken uit moreel? Als een kind door pedofielen wordt misbruikt -> Als het niet jouw kind is, waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:15 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als jij die partner niet bent waar maak je je dan druk om.
Inderdaad, waar bemoei je je dan mee?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus je mag je nergens druk om maken uit moreel? Als een kind door pedofielen wordt misbruikt -> Als het niet jouw kind is, waar maak je je druk om?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Inderdaad, waar bemoei je je dan mee?
Gezin is de hoeksteen van de maatschappij, velen maken er zo'n zooitje van en de kinderen zijn de dupe met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Guido weijersquote:
denk niet echt dat t de bedenkers van die sites dáár om te doen isquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vooral wat voor zieke geesten er achter zitten die voor leedvermaak relaties bashen en kapot maken
A fijn. Terechte klacht !
En een fijn 2015 TS
dat komt niet perse door vreemdgaan hoor. da's meer dat mensen gewoon niet meer weten wat belangrijk is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:27 schreef hoas het volgende:
[..]
Gezin is de hoeksteen van de maatschappij, velen maken er zo'n zooitje van en de kinderen zijn de dupe met alle gevolgen van dien.
is dat zo? Goh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Open relaties zie je vaak toch niet werken, dat leidt op een gegeven moment meestal tot frictie.
Happerdehap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk niet echt dat t de bedenkers van die sites dáár om te doen is
Er is een wereld van verschil tussen niet monogaam zijn en vreemdgaan. Zo vermoeiend, van die stakkers die dat niet kunnen of willen begrijpenquote:
Precies, want niemand die zegd dat het de bedoeling is om vreemd te gaan op die sites.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen niet monogaam zijn en vreemdgaan. Zo vermoeiend, van die stakkers die dat niet kunnen of willen begrijpen
Ooooh ik dacht dat je het anders opvattequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vond de opmerking gewoon grappig
Het is meer een verbijstering dan verbazing. De inwisselbare samenleving verbaast me allang niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Logisch uitvloeisel van het neoliberalisme, waarin werkelijk alles een product is.
Snap de verbazing niet zo... alles is te koop tegenwoordig, toch...
Wat heet... oppervlakkige klotemaatschappij is het.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het is meer een verbijstering dan verbazing. De inwisselbare samenleving verbaast me allang niet meer.
Goed idee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kom, laten we er even een topic van maken over hoe kut het leven en de maatschappij wel niet zijn!
Komt er wat oud zeer naar boven?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Confetti het volgende:
De meeste relaties in dit land stellen toch niets voor. Het kan geen kwaad om een bom te leggen onder zulke koude, oppervlakkige relaties.
Hé, als er maar een markt voor is, toch VVDer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:08 schreef VVDer het volgende:
Tja, de websites liegen er niet om. Niet echt netjes, maar als je partner er gevoellig voor is, dan zal hij / zij echt niet wachten op zo'n website. toch?
Het schijnt dat je in Polen voor nog geen 100 euro kinderen anaal kun vernederen. Dus ja, alles is te koop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Logisch uitvloeisel van het neoliberalisme, waarin werkelijk alles een product is.
Snap de verbazing niet zo... alles is te koop tegenwoordig, toch...
Mammon regeert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Het schijnt dat je in Polen voor nog geen 100 euro kinderen anaal kun vernederen. Dus ja, alles is te koop.
Terechte klacht.quote:
Gewoon brandhoutvolk dat doorgaans door jou en mij ijskoud voorbijgelopen word?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
Maar goed, zakelijk gezien is het gewoon een bedrijfsmatige evolutie, simpel gezegd, er valt geld mee te verdienen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:39 schreef doppelgänger het volgende:
Terechte klacht.Ik hoorde ook zo'n reclame op de reguliere radiozenders. Dat mensen vreemd gaan moeten ze zelf weten, maar waarom zou je dat faciliteren of aanmoedigen? Echt diep triest.op RTL4
zum kötzen
Nee, er wordt alleen d.m.v. reclames hevig op gehint.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Precies, want niemand die zegd dat het de bedoeling is om vreemd te gaan op die sites.
Wat is het verschil tussen SOA,s en geslachtsziekten?quote:Op zondag 28 december 2014 11:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Soa's en geslachtsziekten echter niet.
[ afbeelding ]
Beter dan al die 'Vrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kom, laten we er even een topic van maken over hoe kut het leven en de maatschappij wel niet zijn!
Bronquote:Belangrijk is namelijk dat u afstapt van uw ouderwetse ontrouwgedachten en die inruilt voor de frisse ideeën van het hedendaagse flirten en daten. Oubollig is het bijvoorbeeld om te denken dat u tegenover uw vaste partner open en eerlijk moet zijn. Moderner is het om stukje beleving te omheinen met piketpaaltjes waar niemand anders bij kan dan uzelf.
U bent helemaal niet verplicht om alles te delen; en al helemaal niet de informatie die leidt tot afkeuring, verontwaardiging en ruzie. U gaat toch ook niet vertellen dat u uw boterhammetjes in de prullenbak heeft gegooid en een lekker puut patat heeft gekocht? Dat leidt alleen maar tot relationeel gehakketak waar niemand beter van wordt.
Achterhaald is ook het idee dat het vreemdgaan de ander zou kwetsen. Ja, misschien als het overspel aan het licht komt. Maar, dat hoeft helemaal niet. Discreet vreemdgaan houdt uw vaste partner uit de wind. Zolang uw wederhelft niets op het spoor komt, is er ook niets om ophef over te maken. Immers, wat niet weet wat niet deert.
De schrijver kijkt zelf nogal neer op de gebruikers van de website.quote:
Zonder die sites kunnen ze het ook doen... geweldig argument. Door die redenering bestaat pedavielenclub Martijn, door die redenering loopt iedere mongool in de VS met een wapen rond.... moet ik doorgaan of wil je ook het volk harddrugs voorschrijven en van huurmoordenaars een openbare service maken?quote:Op zondag 28 december 2014 11:57 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen SOA,s en geslachtsziekten?
En nooit van condooms gehoord?
Ontopic: mensen gaan vreemd en doen het zonder die sites ook wel.
Had ik zo'n site maar opgezet, dan was het cashen nu!
Wat jij beschrijft zijn allemaal illegale zaken, misdaden, criminaliteit.quote:Op zondag 28 december 2014 12:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zonder die sites kunnen ze het ook doen... geweldig argument. Door die redenering bestaat pedavielenclub Martijn, door die redenering loopt iedere mongool in de VS met een wapen rond.... moet ik doorgaan of wil je ook het volk harddrugs voorschrijven en van huurmoordenaars een openbare service maken?
hahahahahsghahaf enzquote:Op zondag 28 december 2014 12:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Van mij mogen ze de oprichters van dergelijke websites oppakken.
En mensen die dergelijke sites bezoeken mogen aan de schandpaal genageld worden.
Dat was het vroeger wel, voor het uit het wetboek geschrapt was.quote:Op zondag 28 december 2014 12:34 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft zijn allemaal illegale zaken, misdaden, criminaliteit.
Vreemdgaan is geen misdaad, zelfs geen overtreding.
Je hoorde mij niet lachen of wel.quote:
nee, jij lachte niet, dat deed ik, omdat ik vind dat je onzin uit zit te kramen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Je hoorde mij niet lachen of wel.
----
Ben hier sowieso wel klaar mee. Heb geen zin om met mensen te praten die intentie hebben om dergelijke wanpraktijken te rechtvaardigen.
Was het wel.quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jij lachte niet, dat deed ik, omdat ik vind dat je onzin uit zit te kramen.
Vreemdgaan is niet strafbaar.
Kees van der Staaij, Goedele Liekens & Gerard Spong over vreemdgaan (24-09-2013)quote:Op zondag 28 december 2014 12:09 schreef MidnightB00m het volgende:
Terechte klacht!![]()
Kan me tijdje terug herinneren dat er een item was tijdens programma hierover (Pauw&Witteman o.i.d.) waarbij een lid van CU tegen dit soort reclames en initiatieven was. Nou die kreeg me toch iedereen over zich heen ging op een gegeven moment meer om het afzeiken van CU dan over dit onderwerp.
Nu vind ik wel dat initiatieven er mogen zijn, maar ik hoef er niet mee geconfronteerd tijdens reclames op tv&radio.
Sjeezus dit kan toch niet manquote:Op zondag 28 december 2014 12:57 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Kees van der Staaij, Goedele Liekens & Gerard Spong over vreemdgaan (24-09-2013)
Dat was Kees van der Staaij van SGP en was inderdaad een waardeloze discussie.Spong begint met "u was toch ook tegen reclame voor alcohol" en iets over kruistochten. Goedeleke Liekens heeft het over voetbal-kijken-op-tv als relatiekiller, en stammen in Afrika en de Bijbel etc. Allemaal totaal irrelevant.
Ik vind de SGP ook maar een raar clubje, maar dat wil nog niet zeggen dat ze altijd ongelijk hebben alleen maar omdat het de SGP is.
Klopt inderdaad, maar hey de CU is natuurlijk gewoon ouderwets. Mensen moeten gewoon een beetje progressief zijn en met de tijd mee gaan, dat is vast hoe men denkt. Als dat betekent dat alle geldende normen en waarden overboord moeten, nouja dan is dat zo. Liever dat dan een ouderwetse gristen zijn natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 12:09 schreef MidnightB00m het volgende:
Terechte klacht!![]()
Kan me tijdje terug herinneren dat er een item was tijdens programma hierover (Pauw&Witteman o.i.d.) waarbij een lid van CU tegen dit soort reclames en initiatieven was. Nou die kreeg me toch iedereen over zich heen ging op een gegeven moment meer om het afzeiken van CU dan over dit onderwerp.
Nu vind ik wel dat initiatieven er mogen zijn, maar ik hoef er niet mee geconfronteerd tijdens reclames op tv&radio.
Thanks! Oh, was het SGPquote:Op zondag 28 december 2014 12:57 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Kees van der Staaij, Goedele Liekens & Gerard Spong over vreemdgaan (24-09-2013)
Dat was Kees van der Staaij van SGP en was inderdaad een waardeloze discussie.Spong begint met "u was toch ook tegen reclame voor alcohol" en iets over kruistochten. Goedeleke Liekens heeft het over voetbal-kijken-op-tv als relatiekiller, en stammen in Afrika en de Bijbel etc. Allemaal totaal irrelevant.
Ik vind de SGP ook maar een raar clubje, maar dat wil nog niet zeggen dat ze altijd ongelijk hebben alleen maar omdat het de SGP is.
Nee maar wel bijzonder kansloos.quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jij lachte niet, dat deed ik, omdat ik vind dat je onzin uit zit te kramen.
Vooral het goedpraten&uitlokken inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het slechtste aan die reclames is nog die hele gedachtengang. Vrouwen krijgen zogenaamd niet genoeg aandacht van hun man, dus ze gaan vreemd. Want als vrouw verdien je gewoon het beste, zij zijn toch de prinses. Dat je zo'n situatie ook gewoon bespreekbaar kunt maken is niet aan de orde, nee breng maar wat spanning in je relatie door vreemd te gaan en laat een jonge man jou weer voelen dat je iets waard bent, want dat verdien je.
Dat wel inderdaad (Hoewel er altijd mensen zijn die denken dat de ander wel voor hen verandertquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
Ach, die mensen die op die websites zitten gaan toch wel vreemd, maar nu zijn hun intenties een stuk duidelijker. Ze maken iig niet hun date van een reguliere website wijs dat ze hun huwelijk gaan opgeven en dergelijke.
niet mee eensquote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nee maar wel bijzonder kansloos.
Als je zo stiekem bent om achter de rug van je partner met een ander te flikflooien in plaats van de relatie gewoon direct te beëindigen verdien je het ook om keihard aan de schandpaal genageld te worden.
Hey Weissnanquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n zwaktebod.. "het is niet strafbaar"quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, ik vind alleen dat er veel te krampachtig moeilijk gedaan wordt over n keer n ander neukenquote:Op zondag 28 december 2014 16:23 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n zwaktebod.. "het is niet strafbaar"Alsof alles is toegestaan zolang er niets over in het strafrecht staat.
Voorkruipen in de supermarkt is ook niet strafbaar.
Gewoon doorlopen als op straat een oud vrouwtje voor je neus neervalt is ook niet strafbaar.
De wc-bril op het damestoilet helemaal nat zeiken is ook niet strafbaar.
etc.
Herkenbaar. Voordat ik en mijn vriendin uitgaan lig ik op haar bed terwijl zij zich aan het opmaken is. Dan hoor je een stemmetje 'Krijg jij ook geen vluggertje tussendoor?'quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
Na secondlove.nl en victoriamilan.nl (o.i.d.) kwam er zojuist een reclame voorbij van een nieuwe "community" waarbij vreemdgaan gepromoot/gestimuleerd wordt. Voor de beeldvorming: stelletje zit op de bank, man op playstation, vrouw verveeld ernaast. Voiceover: "krijg jij ook niet genoeg aandacht in je relatie? Kijk dan op anotherlove.nl, krijg de volledige aandacht die je verdient".
Het gaat mij om de reclame.quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, ik vind alleen dat er veel te krampachtig moeilijk gedaan wordt over n keer n ander neuken
Inderdaad typisch Nederlands, altijd zonder inhoud op de man spelen en dan vervolgens afdwalen naar afzeiken.quote:Op zondag 28 december 2014 12:09 schreef MidnightB00m het volgende:
op een gegeven moment meer om het afzeiken van CU dan over dit onderwerp
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vooral wat voor zieke geesten er achter zitten die voor leedvermaak relaties bashen en kapot maken
A fijn. Terechte klacht !
En een fijn 2015 TS
Eigenlijk zegt dat ook meer over de maatschappij dan over die websites en de mensen er achter.quote:
Dat dus inderdaad, heb je een open relatie, prima, doe je ding.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja oke, voor iedereen die er wederzijds zo in staat, doe je ding![]()
Maar van die mensen die dat achter de rug van hun partner om doen
Eenschquote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad, heb je een open relatie, prima, doe je ding.
Vreemdgaan is gewoon laf en je kan er iemand zo verschrikkelijk mee kwetsen. Ik begrijp niet hoe je dat iemand aan kan doen en dan claimen van die persoon te houden.
seks en liefde kan inderdaad gescheiden worden, vertrouwen en liefde niet, die twee horen onlosmakelijk verbonden te zijn.
Pinguins zijn juist de ergste op dat gebiedquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik keek een documentaire over pinguins. Nota bene dieren die hun leven lang bij een pinguinpartner blijven
Fixed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan ga je toch de kroeg in..
Op het schoolplein staan.
Wat doe je vanavond?quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, ik vind alleen dat er veel te krampachtig moeilijk gedaan wordt over n keer n ander neuken
Een troost, iedereen is hier maagd, dus je bent niet alleen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]![]()
Weer een doorzichtige versierpoging mislukt.
En je hebt een volle PM box ws.quote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er wordt geadverteerd voor dingen waar vraag naar is.quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Het gaat mij om de reclame.De reclame voor secondlove zit gewoon tussen de auto- en wasmiddel- en chips-reclames alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Ik bedoel ik zou ook raar opkijken als zoiets voorbij hoor komen op de radio:
"Betaalt u ook zoveel belasting? Kom naar Kaaimaneilanden Financial Consultants"
"Ook zo benieuwd waar uw buurman toch de huur van betaalt? Vraag het Piet's Prive Detective Bureau"
"Deze week nieuw bij Escort Bureau Extacy; de 19-jarige Anasztazia. Kom snel voordat de rek eruit is!"
etc.
Dit dus. Om een of andere reden is de norm dat je trouwt en je hele leven geen ander neukt, terwijl IRL vrijwel iedereen met enige regelmaat buiten de deur snoept.quote:Op zondag 28 december 2014 16:41 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het wel een slim bedrijfsplan: Mensen gaan toch al en-masse vreemd, dus je maakt er een website voor en verdiend vervolgens bakken met geld aan het faciliteren ervan.
Al dat jaren 50 normen en waarden gedoe van hierboven slaat natuurlijk nergens op"Ik vind het niet erg dat mensen het doen maar ik wil er geen reclames over zien want boehoehoe!!!"
Niet zo janken, als je je stoort aan deze reclame moet je een dikkere huid kweken en niet zo zeuren.
Inderdaad. We staan vooraan het te veroordelen, maar doen het massaal.quote:Op maandag 29 december 2014 11:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit dus. Om een of andere reden is de norm dat je trouwt en je hele leven geen ander neukt, terwijl IRL vrijwel iedereen met enige regelmaat buiten de deur snoept.
Dus het moest 'jij vindt' zijnquote:Op maandag 29 december 2014 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, geen enkele![]()
Ik had het ook niet over mezelf trouwens.
Niet overdrijven 22-31 procent kun je moeilijk een meerderheid noemen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit dus. Om een of andere reden is de norm dat je trouwt en je hele leven geen ander neukt, terwijl IRL vrijwel iedereen met enige regelmaat buiten de deur snoept.
Geen relaties aan kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:55 schreef .sfinx het volgende:
niet vreemdgaanje lul wilt af en toe ook gewoon een strakker kutje
Ik denk niet 'iedereen', maar wel dat een groot deel het wel eens een keer gedaan heeft in zijn of haar leven.quote:Op maandag 29 december 2014 12:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet overdrijven 22-31 procent kun je moeilijk een meerderheid noemen.
Dat jij bij die 22-31 procent hoort en denkt dat dit representatief is voor de gehele honderd procent zou kunnen, maar dan is er nog steeds 69-78 procent van de bevolking die dus niet vreemd gaat.
'IRL vrijwel iedereen met enige regelmaat buiten de deur snoept.'
Ik raad je aan om beweringen als deze te verklaren of houd er rekening mee dat men niet serieus in gesprek gaat als je dergelijke oneliners rond strooit.
Hoe kom ik aan die percentages? Er wordt onderzoek naar gedaan.
Anoniem onderzoek. Zoals ze voor heel veel dingen onderzoeken. Of je moet veronderstellen dat mensen in elk anoniem onderzoek zullen gaan liegen, maar dan kun je nog maar weinig onderzoeken vertrouwen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik denk niet 'iedereen', maar wel dat een groot deel het wel eens een keer gedaan heeft in zijn of haar leven.
Vraag me ook af hoe ze aan die percentages komen. Het is niet iets waar je mee te koop loopt. Vaak komt het ook helemaal niet uit he.
Daar ben ik ook benieuwd naar, wat is daar de definitie van vreemdgaan. Want die percentages zijn wel schrikbarend hoog als het pas vreemdgaan is wanneer er seks plaatsvindt.quote:Op maandag 29 december 2014 12:33 schreef Beauke het volgende:
En wat wordt onder vreemdgaan verstaan in die anonieme enquete? Een kus, een slippertje of een affaire?
En zelfs bij anonieme enquêtes is men geneigd de zaken mooier te zien dan ze in werkelijkheid zijn.
Maar je hebt gelijk dat niet iedereen vreemd gaat.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:33 schreef Beauke het volgende:
En wat wordt onder vreemdgaan verstaan in die anonieme enquete? Een kus, een slippertje of een affaire?
En zelfs bij anonieme enquêtes is men geneigd de zaken mooier te zien dan ze in werkelijkheid zijn.
Maar je hebt gelijk dat niet iedereen vreemd gaat.
Deze definitie werd gehanteerd.quote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, wat is daar de definitie van vreemdgaan. Want die percentages zijn wel schrikbarend hoog als het pas vreemdgaan is wanneer er seks plaatsvindt.
Slippertjes en affaires vallen sowieso onder vreemdgaan of dit ook met iemand anders zoenen valt verschilt aan de hand van mensen die het onderzoek in zullen vullen.quote:Vreemdgaan is het aangaan van een seksueel georienteerd contact buiten je vaste relatie, waarvan je weet dat je partner dat niet accepteert als hij of zij op de hoogte zou zijn. Om die reden vindt vreemdgaan per definitie stiekem plaats.
Dat kan dus al een tongzoen zijn of knuffelen/strelen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[..]
Deze definitie werd gehanteerd.
[..]
Ik kan alleen 100% met zekerheid vanuit mezelf praten, ik ben nooit vreemd geweest, zelfs niet toen ik in een Klote huwelijk zat.quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik denk niet 'iedereen', maar wel dat een groot deel het wel eens een keer gedaan heeft in zijn of haar leven.
Vraag me ook af hoe ze aan die percentages komen. Het is niet iets waar je mee te koop loopt. Vaak komt het ook helemaal niet uit he.
mag niet , je moet bewijs leverenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vroeg me af he als je zou lid worden van second love terwijl je gewoon geen vriendin hebt
Op wat voor manier?quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mag niet , je moet bewijs leveren
Je weet dat dit virus erg besmettelijk is en ook op andere manieren overgebracht kan worden dan alleen seks? Seks is wel een manier waarop het erg snel overgebracht wordt, maar niet de enige.quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kan alleen 100% met zekerheid vanuit mezelf praten, ik ben nooit vreemd geweest, zelfs niet toen ik in een Klote huwelijk zat.
Het was wel vrij lullig dat ik er achter kwam dat ik het HPV virus had wat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, wat het ook heeft gedaan bij mij.
Het gekke is alleen dat ik 10 jaar daarvoor nog geen HPV had, toen ben ik daar op getest.
Dus in die 10 jaar heb ik HPV gekregen in een huwelijk waarin ik monogaam (maar blijkbaar mijn ex niet) was met als gevolg dat ik baarmoederhalskanker heb gekregen, gelukkig in een vroeg stadium, ze waren er snel genoeg bij.
Maar dat is dus het probleem met vreemdgaan,je kan letterlijk de ander in levensgevaar brengen zonder dat diegene het weet en diegene de kans heeft zichzelf te beschermen en ziek en onvruchtbaar maken.
En een condoom alleen is niet altijd voldoende.
klopt, maar na wat gesprekken is gebleken wat de oorzaak hoogstwaarschijnlijk is geweest.quote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat dit virus erg besmettelijk is en ook op andere manieren overgebracht kan worden dan alleen seks? Seks is wel een manier waarop het erg snel overgebracht wordt, maar niet de enige.
kut van je vriendin opsturenquote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Wel jammer, dacht meld me gewoon aan en ga daten met van die milfs die spanning zoeken
ha haquote:Op maandag 29 december 2014 13:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
klopt, maar na wat gesprekken is gebleken wat de oorzaak hoogstwaarschijnlijk is geweest.
nee , via de computer , is nieuw , maar maakt voor jou toch niet uit..quote:
lijkt me lastig.quote:Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee , via de computer , is nieuw , maar maakt voor jou toch niet uit..
Niks mis mee met af en toe een andere kut neuken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
![]()
Gr en een goed 2015
Niet de harten van duizenden vrouwen kaput machenquote:Op maandag 29 december 2014 12:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Geen relaties aan kunnen.Loser zijn.
Dit stoer vindenquote:Op maandag 29 december 2014 17:37 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Niet de harten van duizenden vrouwen kaput machen
Niet met vrouwen om kunnen gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 17:37 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Niet de harten van duizenden vrouwen kaput machen
Dit!!quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet met vrouwen om kunnen gaan.Dit stoer vinden.
Monomanie it is!quote:
Het gaat mij om de reclame.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:37 schreef dustbrain het volgende:
Die mensen gaan toch wel vreemd. Kun je net zo goed profiteren.
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het gaat mij om de reclame.
Zit je rustig darten te kijken, krijg je tien keer op een dag een reclame voor een dergelijke website te zien. Je krijgt toch ook geen reclame voorgeschoteld voor een coffeeshop of een escortservice in de middag? Aan die reclames zou ik mij persoonlijk nog minder storen.
Dat de sites bestaan maakt mij niet veel uit, er zijn wel extremere zaken op het internet te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |