en waarom maak jij daar je knappe hoofdje druk om?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
Na secondlove.nl en victoriamilan.nl (o.i.d.) kwam er zojuist een reclame voorbij van een nieuwe "community" waarbij vreemdgaan gepromoot/gestimuleerd wordt. Voor de beeldvorming: stelletje zit op de bank, man op playstation, vrouw verveeld ernaast. Voiceover: "krijg jij ook niet genoeg aandacht in je relatie? Kijk dan op anotherlove.nl, krijg de volledige aandacht die je verdient".Als een man dus wat tijd aan zichzelf besteed word je verwaarloosd? En communiceren of de relatie verbreken is opeens geen optie meer?
Ik vraag me echt af watvoor mensen daar op zitten en hoe ze dat voor zichzelf rechtvaardigen.
![]()
Gr en een goed 2015
Dan ga je toch de kroeg in..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:55 schreef .sfinx het volgende:
niet vreemdgaanje lul wilt af en toe ook gewoon een strakker kutje
Omdat ik het sowieso kansloze promotie vind en dan al helemaal hoe dit gebracht wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef SuperFood het volgende:
[..]
en waarom maak jij daar je knappe hoofdje druk om?
Dat je dit topic bent gestart kan betekenen dat je te weinig aandacht van je vriendje krijgt of dat je geen vriendje hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef ZarB het volgende:
Na secondlove.nl en victoriamilan.nl (o.i.d.) kwam er zojuist een reclame voorbij van een nieuwe "community" waarbij vreemdgaan gepromoot/gestimuleerd wordt. Voor de beeldvorming: stelletje zit op de bank, man op playstation, vrouw verveeld ernaast. Voiceover: "krijg jij ook niet genoeg aandacht in je relatie? Kijk dan op anotherlove.nl, krijg de volledige aandacht die je verdient".Als een man dus wat tijd aan zichzelf besteed word je verwaarloosd? En communiceren of de relatie verbreken is opeens geen optie meer?
Ik vraag me echt af watvoor mensen daar op zitten en hoe ze dat voor zichzelf rechtvaardigen.
![]()
Gr en een goed 2015
ah zo. even wachten ik kom hierop terug met wat kansloze reclames die ik krijgquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat ik het sowieso kansloze promotie vind en dan al helemaal hoe dit gebracht wordt.
Nee bedankt. Ik chanteer mijn vriend met dit soort sites dus geen gebrek aan aandachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:01 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Dat je dit topic bent gestart kan betekenen dat je te weinig aandacht van je vriendje krijgt of dat je geen vriendje hebt.
Maar in beide gevallen ben ik best bereid om je 15 minuten genegenheid te tonen hoor.
Reclame was op tvquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:03 schreef SuperFood het volgende:
cliniclowns - investeer in clown maartje. en dan zie je een kindje met een slangetje in zijn neus.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik chanteer mijn vriend met dit soort sites dus geen gebrek aan aandacht
ik kijk geen tv. maar ok dan kijk je blijkbaar programma's waar veel mensen naar kijken die wel overspel zouden overwegen blijkbaar.quote:
niet iedereen wil een monogame relatie man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je dat soort sites bezoekt dan is er al iets aan je relatie niet helemaal goed naar mijn mening en kun je beter besluiten er een einde aan te maken.
Zijn er anders ook zat die 't met toestemming van de partner doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je dat soort sites bezoekt dan is er al iets aan je relatie niet helemaal goed naar mijn mening en kun je beter besluiten er een einde aan te maken.
Open relaties zie je vaak toch niet werken, dat leidt op een gegeven moment meestal tot frictie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet iedereen wil een monogame relatie man.
Wat een schoolplein relatie techniekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik chanteer mijn vriend met dit soort sites dus geen gebrek aan aandacht
leven werkt meestal ook niet op het eind ga je dood. in de tussentijd doe je wat. zolang je anderen geen schade berokkent is het verder je goed recht te doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Open relaties zie je vaak toch niet werken, dat leidt op een gegeven moment meestal tot frictie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |