Goed genoeg om te compenseren voor de 3J's, Lange Frans, Bruno Mars en Armand?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Het beste dit uur is toch Save Tonight
Heb zo een 2 jaar geleden met Robin een feestje mogen draaien. Ik mocht Plastic Dreams van hem opzettenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar viel je tijdens z'n remixen nog bij in slaap...
Om eerlijk te zijn, ik vind het sowieso niet veel soeps meer qua personality's op de radio.
En een shirt tot op je enkels daardoor...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
Roze-groene armband uit de kast gehaald plus 50 buttons.
Stinkt-ie nog steeds zo uit zn bek?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Heb zo een 2 jaar geleden met Robin een feestje mogen draaien. Ik mocht Plastic Dreams van hem opzetten
Armand behoeft geen compensatiequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goed genoeg om te compenseren voor de 3J's, Lange Frans, Bruno Mars en Armand?
Was 'ie daar zelf ook al te lui voor?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Heb zo een 2 jaar geleden met Robin een feestje mogen draaien. Ik mocht Plastic Dreams van hem opzetten
Kan ik me niet meer herinneren, we hadden dezelfde koptelefoon. Toen ik thuis kwam was mijn exemplaar wel een stuk afgeragder.... hij gaat een comeback maken de komende maandenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Stinkt-ie nog steeds zo uit zn bek?
Hehe, dat was toen een heel gedoe op de radio met een gefrustreerde luisteraarquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:26 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, we hadden dezelfde koptelefoon. Toen ik thuis kwam was mijn exemplaar wel een stuk afgeragder.... hij gaat een comeback maken de komende maanden
Plastic Dreams is wel een bazenplaat hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |