SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ja duurde veel te lang manquote:
hoe lang duurt de vliegreis?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgen om 9:15 in het vliegtuig ;$
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt mijn ragequit niet lezen
NY?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heen 8uur45min terug 7uur35min.
wow, dat is best langquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heen 8uur45min terug 7uur35min.
Je had niet eens lapoquote:
jaquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgen om 9:15 in het vliegtuig ;$
True that chilling with my nigga's in Harlemquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:48 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, daarna ben je wel in NY dus het is het ook wel waard op zich
Ach ja, je rookt in ieder geval niet. Dan zou het al helemaal een hel zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaBeetje slapen, kan films kijken.. muziek luisteren... tijdschriffie lezen. Meer kan ik niet bedenken.
hahahquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, je rookt in ieder geval niet. Dan zou het al helemaal een hel zijn.
Ja ik vond het wel mooi geweest allemaal.quote:
toto is nerdjequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt mijn ragequit niet lezen
fylaxquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
toto is nerdje
FACK DEZE SHIT
of zo
echt nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
toto is nerdje
FACK DEZE SHIT
of zo
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
ey der_mann zullen wij samen tegen toto dan wij pwnen hem
daar kun je toch van die auto's cheaten die nooit stukgaan ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie speelt hier Age of Empires HD edition?
knife onlyquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
ok ik ga CS:GO doen
als je me op steam wilt:
http://steamcommunity.com/id/Fylax
jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar kun je toch van die auto's cheaten die nooit stukgaan ofzo?
Dat is AOE 1.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar kun je toch van die auto's cheaten die nooit stukgaan ofzo?
Was genietenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vroeger kapot veel gespeeld jonge
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:53 schreef Remqo het volgende:
Ik zit weer thuis, dus kan paint wel weer aanslingeren
Ah ja die auto'squote:
Ik vond het toch jammer dat ik vanmiddag mobiel zat, terwijl iedereen aan het painten was.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het toch jammer dat ik vanmiddag mobiel zat, terwijl iedereen aan het painten was.
dat spelquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
mensen hier die geen 1000+ uur hebben in team fortress 2
Ik maak het straks helemaal goedquote:
Moet je maar geen drakendildo's bestellen, smeerpijp.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik haat het wanneer je online alleen meet een creditcard kunt betalen
ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef housesoftheholy het volgende:
wat heb ik nietquote:
Je kan toch zo'n prepaid creditcard kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Nopequote:
Gewoon met ideal een prepaid CC kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Cool!quote:
Ik koop mijn dildo's gewoon in de winkel met cash.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je maar geen drakendildo's bestellen, smeerpijp.
Wat moet je hebben ik koop wel ffquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat is wel dapper.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik koop mijn dildo's gewoon in de winkel met cash.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan toch zo'n prepaid creditcard kopen.
ik vertrouw dat allemaal nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Gewoon met ideal een prepaid CC kopen.
https://rosettaaudiovisual.vhx.tv/buy/rosetta-audio-visualquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat moet je hebben ik koop wel ff
Jup sorry. Beetje zo'n een die niet wil accepteren dat ze ouder wordt zeg maar, dat ken je vast wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik tegen de 40 was?
Hij doet het ook met paypal, blinde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
https://rosettaaudiovisual.vhx.tv/buy/rosetta-audio-visual
Wel counterstrike, maar geen counterstrike go.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn de enige spellen die ik op steam heb
O MIJN GODquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij doet het ook met paypal, blinde.
Prepaid cc is wel goedquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik vertrouw dat allemaal niet
#Schaamrood #Awkward.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
O MIJN GOD
Ik heb ook helemaal op die Facebookpagina een reactie geplaatst
Die kreeg ik erbij toen ik het serienummer van day of defeat invulde geloof ik, net als half lifequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel counterstrike, maar geen counterstrike go.
nu weet ik ook wie jij bentquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O MIJN GOD
Ja, dat was bij Uxmal, Mexicoquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind hem best lijkenherken je de foto?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn de enige spellen die ik op steam heb
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O MIJN GOD
Wat zit je allemaal te ijlen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van dat pijp nummer ja. Die ja. Treffend.
Onee, dat mens heet alleen Katinka.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat zit je allemaal te ijlen?
Weet ook niet wat hij heeft hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat zit je allemaal te ijlen?
CS GO is 6,99 nu. 50% korting voor schrapertjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kreeg ik erbij toen ik het serienummer van day of defeat invulde geloof ik, net als half life
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat hij heeft hoor
quote:
Heb 'm gekocht in de sale.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
CS GO is 6,99 nu. 50% korting voor schrapertjes.
Nog steeds te duur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hihiquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is Katinka serieus een naam?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Onee, dat mens heet alleen Katinka.
Een vrij normale naam zelfs.quote:
Wat is datquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:34 schreef eend112 het volgende:
Het is echt hangen met mensen skirro hier.
hahahquote:
Wil je dinnetje niet chillen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef Fylax het volgende:
Blijkbaar blijf ik maandag ook nog een dagje binnen
haha gedisstquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Had al afgesproken om te logeren bij vriendinnen''
Uh, oke.
Kan toch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Had al afgesproken om te logeren bij vriendinnen''
Uh, oke.
Oh. Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft, anders heb je zo'n stage 5 clinger.quote:
Een leven. Oke.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft
niks mis met een clinger zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh. Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft, anders heb je zo'n stage 5 clinger.
hee ga je vanavond nog naar de jimmy wooquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh. Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft, anders heb je zo'n stage 5 clinger.
Doe dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ga weer effe op inburgeringscursus samen met mijn zoontjes Åke en Måns.
Wat is 'niet zo vaak'?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een leven. Oke.
Maar ze heeft echt elke dag wat te doen.![]()
Achja, moet er maar overheen stappen dat we niet zo vaak kunnen afspreken.
cling maar aan mij bbyquote:
Nee heb het voorlopig te druk om te gaan stappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
hee ga je vanavond nog naar de jimmy woo
In het bed van je moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk die cursus gevolgd?
Bij het UWV, zat bij de uitkeringsaanvraag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk die cursus gevolgd?
Aha dus jij bent dat ventje met die 5 centimeter...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het bed van je moeder.
Zij lijkt me nogal ambitieus. Wat ik zelf een goede eigenschap vind. Maar waarom moet jij niet hard leren dan, jij wilde toch hoge cijfers gaan halen om de overstap naar de havo oid te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:42 schreef Fylax het volgende:
Het probleem is dat zij 4 dagen in de week bezig is met sport, 1x in de week muziek, en verder nog leren voor de havo.
Ik heb de hele week niets, leer bijna niet voor mijn vmbo omdat dat niet nodig is, zit niet op sport.
Dat is een beetje waarin wij verschillen, maar dat moet geen problemen opleveren lijkt mij,
Ik denk hoogstens een halve centimeter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aha dus jij bent dat ventje met die 5 centimeter...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk hoogstens een halve centimeter.
Misschien hoeft hij niet hard te leren om hoge cijfers te halen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zij lijkt me nogal ambitieus. Wat ik zelf een goede eigenschap vind. Maar waarom moet jij niet hard leren dan, jij wilde toch hoge cijfers gaan halen om de overstap naar de havo oid te maken?
Aan de ene kant is het wel leuk dat ze zoveel doet ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Zij lijkt me nogal ambitieus. Wat ik zelf een goede eigenschap vind.
Omdat ik met deze cijfers door mag naar de havo, en ik geen fuck heb gedaan voor deze cijfers. Dus ik haal dit jaar makkelijk zonder er iets voor te doen EN ik kan naar de havo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar waarom moet jij niet hard leren dan, jij wilde toch hoge cijfers gaan halen om de overstap naar de havo oid te maken?
Dit ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij niet hard te leren om hoge cijfers te halen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij niet hard te leren om hoge cijfers te halen.
Ik weet zelf niet precies hoe het allemaal zit hoor, kan me alleen een topic van hem herinneren waarin hij zelf aangaf dat hij zich veel harder moest gaan inzetten op school.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Sowieso hoef je daar toch niet per se hoge cijfers voor te hebben? Volgens mij kun je gewoon naar de havo als je een vmbo-t diploma hebt.
Ah ok. Prima. Mijn fout danquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel leuk dat ze zoveel doet ja.
[..]
Omdat ik met deze cijfers door mag naar de havo, en ik geen fuck heb gedaan voor deze cijfers. Dus ik haal dit jaar makkelijk zonder er iets voor te doen EN ik kan naar de havo.
[..]
Dit ja.
Nee, je moet een goede beoordeling hebben van de leraren/leiders + een gemiddelde van alle vakken in totaal. Dit is bij elke school verschillend, bij ons is dat een 6.8. Daar zit ik nu boven met nog een 4.6 van Ak die ik moet ophalen. Als ik van Ak een voldoende maak sta ik sowieso 7.1/7.2 gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Sowieso hoef je daar toch niet per se hoge cijfers voor te hebben? Volgens mij kun je gewoon naar de havo als je een vmbo-t diploma hebt.
Is niet erg hoor!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ah ok. Prima. Mijn fout dan
Ah oké.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, je moet een goede beoordeling hebben van de leraren/leiders + een gemiddelde van alle vakken in totaal. Dit is bij elke school verschillend, bij ons is dat een 6.8. Daar zit ik nu boven met nog een 4.6 van Ak die ik moet ophalen. Als ik van Ak een voldoende maak sta ik sowieso 7.1/7.2 gemiddeld denk ik.
hahahquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
Ondertussen bij Slaap_Zak in de kelder...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
HELDquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw wat een doorzettingsvermogen, hou dit er inquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik fok alleen wanneer ik niet keihard aan het studeren ben.
[ afbeelding ]
Je bent weer heel wat van planquote:
[ afbeelding ]
jij bent mijn rotsquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wauw wat een doorzettingsvermogen, hou dit er in
Willow en jij natuurlijkquote:
Ik blijf maar gewoon spectator, is voor iedereen beter.quote:
hilversum. hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef HPLC het volgende:
ff een serieuze vraag. Waar woont Braddie eigenlijk?
Hilversum. Bloemenbuurt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef HPLC het volgende:
ff een serieuze vraag. Waar woont Braddie eigenlijk?
je bent geband omdat je zo slecht speeldequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
wrm kan ik niet meer chatten bij die haxball shit
Ik wilde niet eens meespelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent geband omdat je zo slecht speelde
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HZAW die de bal tegenhield van GGMM
WOARquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:37 schreef HPLC het volgende:
ik meende hem vandaag namelijk in levende lijve te hebben gezien. Hij leek er in ieder geval heel erg veel op.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde gewoon spectaten, moet ik de hele tijd meedoen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slechte verliezer, die deadprez![]()
Tuincentrum de Boet in Hoogwoud (West-Friesland). Is op zich niet onmogelijk. Daar komt volk van alle windstreken. Zelfs Duitsers gaan daar speciaal voor naar Nederlandquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuincentrum de Boet in Hoogwoud (West-Friesland). Is op zich niet onmogelijk. Daar komt volk van alle windstreken. Zelfs Duitsers gaan daar speciaal voor naar Nederland
neequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
kun je dat spel niet tegen bots spelen ofzo zodat ik kan oefenenæ
lamequote:
Jeejquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]als je hem écht hebt gezien wil ik je aanraken (en misschien verkrachten
)
gvd nouquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeej
Ja, ik zal het nooit helemaal zeker weten natuurlijk. Maar hij had alles wat Braddie ook heeft. Zelfde kapsel, postuur, gezicht, uitdrukking.
ga 1 vs 1 tegen hermann, goed voor 't zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
kun je dat spel niet tegen bots spelen ofzo zodat ik kan oefenenæ
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeej
Ja, ik zal het nooit helemaal zeker weten natuurlijk. Maar hij had alles wat Braddie ook heeft. Zelfde kapsel, postuur, gezicht, uitdrukking.
heee babyboo, liep jij vandaag in West-Friesland?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:51 schreef Stratman het volgende:
Het hoort mij niets te boeien maar het knaagt nog wel, want ondanks dat we geen relatie hadden en puur wat aan het daten/rotzooien waren ontwikkelde ik wel gevoelens voor haar en in het begin had ze ook sterke gevoelens voor mij, na de vakantie werd ik gefriendzoned en wilde ze vrienden blijven, dat wilde ik niet, en nu wilde ik het wel weer gewoon proberen qua vriendschap, dat wilde ze in eerste instantie niet, maar ze kwam er later op terug al had ze nog geen behoefte aan "intensief contact", prima.. Ik stuurde haar 1x per 3 weken een berichtje.. Bij het laatste berichtje reageerde ze nog al arrogant en kortaf (iets wat ik absoluut niet van haar gewend was) Dus ik heb haar 1 maandje genegeerd en daarna een lang chat bericht gestuurd op facebook.
Heb daarin gevraagd om uitleg en wat er nou precies aan de hand was waardoor ze zo kortaf was, naja.. Lang verhaal kort, toen kreeg ik terug dat ze zich niet kon openstellen voor een vriendschap met mij en dat ze het nog niet verwerkt had, nouja.. Heb ik wel begrip voor, maar ze typte 1 alinea later "Oh en heb je al gehoord via facebook of van die en die dat ik een relatie heb? " Toen had ik zoiets van, waarom moet je mij dit melden?... En vervolgens heeft ze mij gestuurd dat mocht ze zichzelf ooit kunnen openstellen voor een vriendschap dat ik het dan wel zou horen en als ze dan haar kans zou hebben verkeken dan zou ze dat jammer vinden.
Vervolgens stuurde ik haar dat ik hoopte dat die kans op vriendschap er nog wel in zou zitten omdat ondanks dat we wat liepen te daten ik nou niet echt het idee kreeg dat er zo veel was gebeurd dat we ook maar meteen geen vrienden konden zijn(Er is wel wįt intiem contact geweest) Toen wenste ze mij nog een fijn leven en "Misschien hoor ik jullie liedje ooit nog op de radio, groetjes" En toen werd ik geblokkeerd.
Nou zit ik met dubbele gevoelens, want ik ben aan de ene kant echt heel erg blij dat het contact verbroken is, mede doordat het de laatste tijd ook weer terug kwam dat ze constant op me liep te zeuren, op het laatst werd op alles wat ik zei gereageerd met "miep" of "-.-" of ze begon er over heen te praten.
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer, want mijn intentie was helemaal niet om überhaupt met haar te daten, ik wilde puur vriendschap met haar, maar de klik/vonk was zo heftig dat het nou eenmaal zo gelopen is, maar daar staat nu wel tegen over dat het helemaal voorbij is, en dat zit me nog dwars.
Iemand tips? Zou fijn zijn, want wat ik al zei, het hoort mij totaal niet meer te boeien, maar toch zit het mij een klein beetje dwars nog..
Alsof ik van hem wel kan winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga 1 vs 1 tegen hermann, goed voor 't zelfvertrouwen
hey dushiquote:
ik was niet de slechtstequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga 1 vs 1 tegen hermann, goed voor 't zelfvertrouwen
monopoly onlinequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef eend112 het volgende:
Welk spel ik neuk jullie allen de moeder
Terrastegel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Die ene die bij mij in het een na laatste potje zat en nog scoorde was het minst slecht. Ben zn naam kwijt
hetzalallemaalwel tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
Die ene die bij mij in het een na laatste potje zat en nog scoorde was het minst slecht. Ben zn naam kwijt
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef madeliefff het volgende:
wat is dit , is dit een gametopic geworden ?
Goh begin ff te janken omdat het 2 minuten niet om jouw draait.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef madeliefff het volgende:
Is voor de eckte auti'squote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef madeliefff het volgende:
Om haar wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh begin ff te janken omdat het 2 minuten niet om jouw draait.
Aandachtsmuts.
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent beter in taal dan in haxball.
leuker dan jouw posts lezenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
als iets saai is is het wle gamen
Met jou uit eten gaan is nog saaier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef madeliefff het volgende:
als iets saai is is het wle gamen
ja ga het lekker stimulerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
Welke vidya gaem hebben jullie het over?
quote:
jij krijgt mijn stem alvast nietquote:
jij kreeg hem sws al nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met jou uit eten gaan is nog saaier.
het runescape genre vind ik fantastisch. daarin zit runescape classic, en runescape 2.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Crip het volgende:
Dus welke genres games vinden jullie allemaal lauw?
Shoutout naar Madelieff.
twitter:HeetGeenHermann twitterde op maandag 22-12-2014 om 02:14:29haha zie die poephoofd biggie doen dat hij geen leven heeft http://t.co/sOqBL5PJnb reageer retweet
/carequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij krijgt mijn stem alvast niet
[..]
jij kreeg hem sws al nooit
alleen league of legends rest boeit me geen kkquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Crip het volgende:
Dus welke genres games vinden jullie allemaal lauw?
Shoutout naar Madelieff.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het runescape genre vind ik fantastisch. daarin zit runescape classic, en runescape 2.
geen oude koeien uit de sloot halenquote:
Runescape was vroeger leuk als je dat nu speelt ben je gewoon een klapjosti.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het runescape genre vind ik fantastisch. daarin zit runescape classic, en runescape 2.
moet koos stompe ook spelen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
ik ga zo dartsen kijken
misschien nog live-betje doen
kan gewoon
LoL is wel leuk, speel het alleen de laatste tijd niet echt meer beetje op uit gekeken. Ben weer terug op de fighting tour.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
alleen league of legends rest boeit me geen kk
tekkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
LoL is wel leuk, speel het alleen de laatste tijd niet echt meer beetje op uit gekeken. Ben weer terug op de fighting tour.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
unable to connect to host zemmel
Speelde je ranked?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
LoL is wel leuk, speel het alleen de laatste tijd niet echt meer beetje op uit gekeken. Ben weer terug op de fighting tour.
oh raarquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
ja verdomme nu weer danquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zaten net al met 10 mensen te haxballen
Ik wil wel, maar ik kan er wel niks van.quote:
je snapt de grap nietquote:
boeie manquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik kan er wel niks van.
Neen, was er niet eens 's zo geweldig in. Vond het wel meer een ''gezelligheids game'' speelde het alleen met anderen terwijl we op skype waren.quote:
IEDEREEN JOIN WE GAAN GROOT POTJE DOENquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)7236d8cbd6d94f1e141e
KOM DNA
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |