Kan toch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Had al afgesproken om te logeren bij vriendinnen''
Uh, oke.
Oh. Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft, anders heb je zo'n stage 5 clinger.quote:
Een leven. Oke.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft
niks mis met een clinger zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh. Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft, anders heb je zo'n stage 5 clinger.
hee ga je vanavond nog naar de jimmy wooquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh. Ach ja wees blij dat ze een eigen leven heeft, anders heb je zo'n stage 5 clinger.
Doe dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ga weer effe op inburgeringscursus samen met mijn zoontjes Åke en Måns.
Wat is 'niet zo vaak'?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een leven. Oke.
Maar ze heeft echt elke dag wat te doen.![]()
Achja, moet er maar overheen stappen dat we niet zo vaak kunnen afspreken.
cling maar aan mij bbyquote:
Nee heb het voorlopig te druk om te gaan stappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
hee ga je vanavond nog naar de jimmy woo
In het bed van je moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk die cursus gevolgd?
Bij het UWV, zat bij de uitkeringsaanvraag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk die cursus gevolgd?
Aha dus jij bent dat ventje met die 5 centimeter...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het bed van je moeder.
Zij lijkt me nogal ambitieus. Wat ik zelf een goede eigenschap vind. Maar waarom moet jij niet hard leren dan, jij wilde toch hoge cijfers gaan halen om de overstap naar de havo oid te maken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:42 schreef Fylax het volgende:
Het probleem is dat zij 4 dagen in de week bezig is met sport, 1x in de week muziek, en verder nog leren voor de havo.
Ik heb de hele week niets, leer bijna niet voor mijn vmbo omdat dat niet nodig is, zit niet op sport.
Dat is een beetje waarin wij verschillen, maar dat moet geen problemen opleveren lijkt mij,
Ik denk hoogstens een halve centimeter.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aha dus jij bent dat ventje met die 5 centimeter...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk hoogstens een halve centimeter.
Misschien hoeft hij niet hard te leren om hoge cijfers te halen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zij lijkt me nogal ambitieus. Wat ik zelf een goede eigenschap vind. Maar waarom moet jij niet hard leren dan, jij wilde toch hoge cijfers gaan halen om de overstap naar de havo oid te maken?
Aan de ene kant is het wel leuk dat ze zoveel doet ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Zij lijkt me nogal ambitieus. Wat ik zelf een goede eigenschap vind.
Omdat ik met deze cijfers door mag naar de havo, en ik geen fuck heb gedaan voor deze cijfers. Dus ik haal dit jaar makkelijk zonder er iets voor te doen EN ik kan naar de havo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar waarom moet jij niet hard leren dan, jij wilde toch hoge cijfers gaan halen om de overstap naar de havo oid te maken?
Dit ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij niet hard te leren om hoge cijfers te halen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij niet hard te leren om hoge cijfers te halen.
Ik weet zelf niet precies hoe het allemaal zit hoor, kan me alleen een topic van hem herinneren waarin hij zelf aangaf dat hij zich veel harder moest gaan inzetten op school.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Sowieso hoef je daar toch niet per se hoge cijfers voor te hebben? Volgens mij kun je gewoon naar de havo als je een vmbo-t diploma hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |