Ah ok. Prima. Mijn fout danquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel leuk dat ze zoveel doet ja.
[..]
Omdat ik met deze cijfers door mag naar de havo, en ik geen fuck heb gedaan voor deze cijfers. Dus ik haal dit jaar makkelijk zonder er iets voor te doen EN ik kan naar de havo.
[..]
Dit ja.
Nee, je moet een goede beoordeling hebben van de leraren/leiders + een gemiddelde van alle vakken in totaal. Dit is bij elke school verschillend, bij ons is dat een 6.8. Daar zit ik nu boven met nog een 4.6 van Ak die ik moet ophalen. Als ik van Ak een voldoende maak sta ik sowieso 7.1/7.2 gemiddeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
Sowieso hoef je daar toch niet per se hoge cijfers voor te hebben? Volgens mij kun je gewoon naar de havo als je een vmbo-t diploma hebt.
Is niet erg hoor!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ah ok. Prima. Mijn fout dan
Ah oké.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, je moet een goede beoordeling hebben van de leraren/leiders + een gemiddelde van alle vakken in totaal. Dit is bij elke school verschillend, bij ons is dat een 6.8. Daar zit ik nu boven met nog een 4.6 van Ak die ik moet ophalen. Als ik van Ak een voldoende maak sta ik sowieso 7.1/7.2 gemiddeld denk ik.
hahahquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
Ondertussen bij Slaap_Zak in de kelder...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
HELDquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:47 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw wat een doorzettingsvermogen, hou dit er inquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik fok alleen wanneer ik niet keihard aan het studeren ben.
[ afbeelding ]
Je bent weer heel wat van planquote:
[ afbeelding ]
jij bent mijn rotsquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wauw wat een doorzettingsvermogen, hou dit er in
Willow en jij natuurlijkquote:
Ik blijf maar gewoon spectator, is voor iedereen beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |