SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
Hij houdt het spannend, die Wouter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik dacht zonet even het balkon op te gaan om wat voer voor de vogels in 't bakje te mikken. Da's twee stappen hè. Wat kon me gebeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Sked het volgende:
Naar buiten ga ik in ieder geval niet meer, ik ging toen straks al bijna op mijn plaat
Genoeg dus. Ik was één verkeerde manoeuvre verwijderd van een gebroken stuit.![]()
Die reclame van die beleggersbank…. Ik heb dus echt geen idee wat die kerel zegt… Dus geen idee welke naam die toko heeft….
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Precies. Echt vreselijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht zonet even het balkon op te gaan om wat voer voor de vogels in 't bakje te mikken. Da's twee stappen hè. Wat kon me gebeuren.
Genoeg dus. Ik was één verkeerde manoeuvre verwijderd van een gebroken stuit.![]()
hof hornemansquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
Die reclame van die beleggersbank…. Ik heb dus echt geen idee wat die kerel zegt… Dus geen idee welke naam die toko heeft….
-XOXO-![]()
Kon ook van de Isley Brothers of Zout 'n Peper zijn, he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij houdt het spannend, die Wouter.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Twist and shout
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halenFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Hoe komt Gers er dan toch in? Verdomme zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halen![]()
* Spezza19 gaat volgend jaar wat mensen optrommelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halen
Dus je kan met een stevige Facebook actie een bullshit nummer erin krijgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halen![]()
![]()
als free choice?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat halen de meeste platen in de top 2000 toch wel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En mijn geliefde Itchycoo Park nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe komt Gers er dan toch in? Verdomme zeg.![]()
![]()
Zanger rinusquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus je kan met een stevige Facebook actie een bullshit nummer erin krijgen?![]()
Nee lul, het had Chubby Checker niet kunnen wezen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Jane het volgende:
Nee lul, het had Chubby Checker niet kunnen wezen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Chubby Checker?
Ga je popkennis bijspijkeren, Wouter...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oma joke met de karaoke[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jup denk van welquote:For you, there'll be no more crying.
Zei hij dat? Nee toch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Jane het volgende:
Nee lul, het had Chubby Checker niet kunnen wezen.![]()
![]()
Mits, maar, als....quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Gemakkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat halen de meeste platen in de top 2000 toch wel?For you, there'll be no more crying.
Ja, dat zei hijquote:
Ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Jovatov het volgende:
Ik zei het eerder en ik zal het nog meer zeggen, maar de vroege Beatles zijn de fijnste Beatles![]()
Dit hoor ik 1x per jaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, The Twist en Let's Twist again maakte hij ook, dus Twist And Shout vast ook....quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ook minimaalquote:
For you, there'll be no more crying.
Lekker nummertje van Robbie Williams zo meteen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hangt ervan af in hoeverre Radio 2 de lijst wil verjongenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Grutsk het volgende:
Maar hoe weegt een vrije keuze dan ten opzichte van een nummer uit de keuzelijst?![]()
Heb het zowaar ook één keer voorbij horen komen in de Gouden Uren, geloof ik.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Vind er ook niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is dan meteen meer dan genoeg.![]()
Ik ben er oprecht wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hangt ervan af in hoeverre Radio 2 de lijst wil verjongen![]()
De Isley Brothers, die hadden het kunnen 'wezen'. Maar Chubby Checker...quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, The Twist en Let's Twist again maakte hij ook, dus Twist And Shout vast ook....
Dan had het dus ook het legendarische duet tussen Britney en will.i.am. kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, The Twist en Let's Twist again maakte hij ook, dus Twist And Shout vast ook....![]()
Ik vind dit altijd wel leuk, om 1x per jaar te horenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is dan meteen meer dan genoeg.
Zoals zoveel nummers![]()
Lekkere synthezerFor you, there'll be no more crying.
Ik vind dit wel een beetje kitsch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat ze er best actief mee zijn, Top 2000 a Go Go liet gisteren grotendeels nummers van na 1995 zien in de 'boeketjes' clips.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hangt ervan af in hoeverre Radio 2 de lijst wil verjongen![]()
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik ben er oprecht wel benieuwd naar.
Maar gezien dat de lijst 'plotseling' dit jaar meer is verjongd, maar dat veel (harde) platen er wel instaan, maar dan weer 's nachts lijkt het mij dat het gewoon Radio 2 is dat zelf kiest in hoeverre ze vrije keuzes laten meewegen. En daar is dus niet echt iets over te zeggen.![]()
Dan schiet de lijst wel enigszins zijn doel voorbij..quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er best actief mee zijn, Top 2000 a Go Go liet gisteren grotendeels nummers van na 1995 zien in de 'boeketjes' clips.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Holy fuck, noemen ze het nu "Sneeuwstorm des doods" ?
http://www.spitsnieuws.nl(...)neeuwstorm-des-doods![]()
Haha, hier geen vlokje sneeuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Whaiaiaiai[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)neeuwstorm-des-doods
En de Cats maar weer een keer.
Komen nog 3x denk ik?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spits. Drijft het nieuws graag tot op de spits.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Spitsnieuws, he, nieuwstak van GeenStijl.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Ja, zoiets, en of het gatverdamme is is even afwachtenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent ontmaagd door pizzadeeg? Gadverdamme![]()
![]()
Je weet toch wel hoe het voeldequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zoiets, en of het gatverdamme is is even afwachten![]()
* Spezza19 barricadeert het huis en is blij met zijn survival tactics geleerd op NGC….quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Alleen One Way Wind en The End of the Show zou ik zelf nog wel eens opzetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef cafca het volgende:
Al die nummers van de Cats hoor ik ook 1x per jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik wel een mindere van The Cats.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat het nu in een kommetje lekker te rijzen voor je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
Toch redelijk gatverdamme, voor zover![]()
![]()
POM POM POM POM POM POM POM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als het volgens plan gaatquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat het nu in een kommetje lekker te rijzen voor je.
De spanning...![]()
![]()
Geen enkele dode gevallen ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Gelukkig is het geen werkdagquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:16 schreef Sked het volgende:
Een hele dag sneeuw en heel Nederland is kapot
Dat plaatjequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef Jane het volgende:
De Slijpers, waarom staan die er niet in?!
Pom Pom Pom Pom![]()
![]()
Wel bij een warm plekje zetten hè, en met een schone doek afdekken. Half uurtje / uurtje wachten. En dan kijken wat een BEEST het is geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als het volgens plan gaat
De spanning...![]()
![]()
Op de vensterbankquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel bij een warm plekje zetten hè, en met een schone doek afdekken. Half uurtje / uurtje wachten. En dan kijken wat een BEEST het is geworden.
Recept zei 2 uurtjes, dus ruim een uur zal voldoende zijn![]()
![]()
1297 The Beatles Twist And Shout
1296 UK Rendez-Vous 6:02
1295 The Cats Why
1294 Robbie Williams The Road To Mandalay
1293 Jefferson Airplane Somebody To Love
1292 Crowded House Into Temptation
1291 The Communards Don't Leave Me This Way
1290 Anouk Modern World
1289 Aerosmith Love In An Elevator
1288 Electric Light Orchestra Can't Get It Out Of My Head
1287 David Bowie The Jean Genie
1286 ABBA One Of Us![]()
Kutkinderenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef D. het volgende:
http://www.radio2.nl/nieu(...)alle-leeftijden.html
VerontrustendEn Coldplay
![]()
Wel leuk dat alleen bejaarden op Boudewijn de Groot stemmen. Toch een mooi nummer![]()
Bohemian Rhapsody….quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef D. het volgende:
Verontrustend
Kan dat nummer niet meer horen….
Somebody to Love![]()
![]()
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:23 schreef D. het volgende:
1297 The Beatles Twist And Shout
1296 UK Rendez-Vous 6:02
1295 The Cats Why
1294 Robbie Williams The Road To Mandalay
1293 Jefferson Airplane Somebody To Love
1292 Crowded House Into Temptation
1291 The Communards Don't Leave Me This Way
1290 Anouk Modern World
1289 Aerosmith Love In An Elevator
1288 Electric Light Orchestra Can't Get It Out Of My Head
1287 David Bowie The Jean Genie
1286 ABBA One Of Us[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vond ze toch leuker in deze tijd dan met We Built This City[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Zeg Grace, slik je eigenlijk?""Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat is psychedelisch man!quote:
Niet dat het een slecht nummer is, maar toch verbaast het me dat Piano Man zo hoog in de lijsten staat. Is dat altijd al zo geweest?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die clip van die 'remix' van dit nummer![]()
Haha, leuke statistiekjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef D. het volgende:
Verontrustend![]()
Maar de sfeer ervan is goed.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pleur op, Hansquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GVD manquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat schijnt dankzij een reclame zo hoog te staan. Vraag me niet welke reclame.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:24 schreef Cee het volgende:
Niet dat het een slecht nummer is, maar toch verbaast het me dat Piano Man zo hoog in de lijsten staat. Is dat altijd al zo geweest?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dit is prachtig.
Zouden de stemmers dan echt geen eigen mening hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody….
Kan dat nummer niet meer horen….![]()
Redbull?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat schijnt dankzij een reclame zo hoog te staan. Vraag me niet welke reclame.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Into Temptation![]()
![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Seizure incoming.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
![]()
![]()
Een van de beste concerten dat ik de afgelopen 10 jaar bezocht. Was een spur of the moment dingetje zelfs, zo van 'goh, zullen we daar eens naar toe gaan, kost maar een paar tientjes'. Wat een genot.![]()
Dit is het op 1 na beste nummer van Neil Finn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een van hun mooiste
Och, heerlijk. Het valt nog steeds niemand op
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Oei wat een slecht nummer dit, beetje een afknapper na die knaller van Jefferson Airplane net. Straks Love In An Elevator
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bruno hoort hier niet.
Lange frans ook niet.
MJ en deep purple
1285 Ellen Ten Damme & 3JS Wat Is Dromen
1284 Cat Stevens Lady d'Arbanville
1283 The Beatles For No One
1282 Electric Light Orchestra Don't Bring Me Down
1281 Doe Maar De Bom
1280 Labrinth feat. Emeli Sandé Beneath Your Beautiful
1279 Armand Ben Ik Te Min
1278 Bruno Mars Just The Way You Are
1277 Eagle Eye Cherry Save Tonight
1276 Lange Frans & Thé Lau Zing Voor Me
1275 Deep Purple Woman From Tokyo
1274 Anouk Sacrifice
1273 Michael Jackson Will You Be There![]()
Dit is wel heel vroeg. Wel een matig uur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Lamabal het volgende:
Bruno hoort hier niet.
Lange frans ook niet.
MJ en deep purple
1281 Doe Maar De Bom
1274 Anouk Sacrifice
1273 Michael Jackson Will You Be There[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Armandquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Lamabal het volgende:
Bruno hoort hier niet.
Lange frans ook niet.
MJ en deep purple
1281 Doe Maar De Bom
1274 Anouk Sacrifice
1273 Michael Jackson Will You Be There
Mijn nederige excuses, ik kon echter niet wachten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel heel vroeg. Wel een matig uur.![]()
R_R is nu mad, en terecht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Oei wat een slecht nummer dit, beetje een afknapper na die knaller van Jefferson Airplane net. Straks Love In An Elevator[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Lamabal het volgende:
Bruno hoort hier niet.
Lange frans ook niet.
MJ en deep purple
1281 Doe Maar De Bom
1274 Anouk Sacrifice
1273 Michael Jackson Will You Be Therequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel heel vroeg. Wel een matig uur.![]()
Ben bang dat ik For No One ga missen.
Zeg maar gerust slecht...quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel heel vroeg. Wel een matig uur.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ah, fuck it ook. Dan wachten ze maar ff op me in de kroeg.quote:
Alleen Armand eigenlijk niets mis mee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker fout.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
Ben ik te min?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Armand eigenlijk niets mis mee.
Effe de koptelefoon weer op dan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heel erg fout maar wel heel erg lekker![]()
![]()
Armand en Eagle Eye Cherry, de rest is niet interessant, bagger of ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Lamabal het volgende:
Bruno hoort hier niet.
Lange frans ook niet.
MJ en deep purple
1281 Doe Maar De Bom
1274 Anouk Sacrifice
1273 Michael Jackson Will You Be There[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Welk ander nummer zou het kúnnen zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik te min?
Effe de koptelefoon weer op dan
Over uurtje pas tho.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik te min?
Effe de koptelefoon weer op dan![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En de Beatles dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Armand en Eagle Eye Cherry, de rest is niet interessant, bagger of ken ik niet.
Die afkorting gebruik ik dan ook niet. Het is gewoon Radio 1, 2, etc. en Nederland 1, 2 en 3 hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
NPO Radio 2
Wat klinkt het toch imbeciel"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
For No One is een McCartney-pareltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Armand en Eagle Eye Cherry, de rest is niet interessant, bagger of ken ik niet.
Kennelijk permanent high gebleven. Is een chronische conditie geworden.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik vind het een Beatle-niemendalletjequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Jane het volgende:
[..]
For No One is een McCartney-pareltje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik herken dit vooral van de reclames van vroeger met een eighties cd-box of iets dergelijks.
Dan begon het met een snippet 'just another manic monday oeh oeh' en dan 'baby don't leave me this way'.
...Ik keek veel cartoon network.![]()
Dat was het ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik herken dit vooral van de reclames van vroeger met een eighties cd-box of iets dergelijks.
Dan begon het met een snippet 'manic mondays oeh oeh' en dan 'baby don't leave me this way'.
...Ik keek veel cartoon network.
..en ik keek het ook veel.![]()
Klinkt logischquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Cee het volgende:
Vroeger dacht ik dat de mannenvocal een vrouw was en vice versa, totdat ik de clip zag.
Nederlandse Pruts Omroep….quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
NPO Radio 2
Wat klinkt het toch imbeciel
Het nieuwe logo heeft een paar ton gekost en het hele omzetten van de naam enzo….
Ja, want Nederland 1, 2 en 3… dat was toch zoooo lastig…
Zometeen zet cafca weer 4:33 op[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stond twee jaar terug nog redelijk in de gevarenzone, maar is aaaaaaaaaaaaardig opgekrabbeld."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mag je maar een half uurtje binnen zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Lamabal het volgende:
Die dames die aan het dansen zijn in dat cafe staan er ook al langer dan een half uur?
Ik zag vanochtend een kerel die er twee uur zat ofzo…Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Misschien ook vooraf gereserveerd? Heb ik ook gedaan voor morgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Lamabal het volgende:
Die dames die aan het dansen zijn in dat cafe staan er ook al langer dan een half uur?
Dat zei toch iemand hier?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mag je maar een half uurtje binnen zijn?
Ik zag vanochtend een kerel die er twee uur zat ofzo…
*Radio stilte*![]()
Maar anders zou dat belastinggeld daar onverbrand blijven liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederlandse Pruts Omroep….
Het nieuwe logo heeft een paar ton gekost en het hele omzetten van de naam enzo….
Dat gaat toch op aan overbetaalde DJ's en TV-presentatoren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar anders zou dat belastinggeld daar onverbrand blijven liggen
Ik vind het vooral hypocriet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Haters gonna hate, maar ik vind dit een lekker nummer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guilty Pleasurequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En als je het alleen leest?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vind dit maar een matig plaatje van AnoukFor you, there'll be no more crying.
Coolquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.
"guily pleasure"
*afwacht![]()
Wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hypocriet.-XOXO-![]()
De tekst.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet je denken aan dat gigantische doek op dat café, hebben ze kunnen weggooien en vernieuwen met het huidige logo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederlandse Pruts Omroep….
En dan heb ik het nog niet eens over alle wanden, doeken, luiken, banners enz in de studio's van Radio 1, 2, 3FM, enzo. Alleen omdat er heel subtiel 'NPO' achter moest'[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was het ja.
..en ik keek het ook veel.Cow & Chicken
Dexter's Laboratory
Ed, Edd n Eddy
Courage the Cowardly Dog
Johnny Bravo
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen zet cafca weer 4:33 op![]()
![]()
Ik verwachte een hatelijke opmerking naar de persoon boven mij, omdat hij zo makkelijk was. Maar het valt me tegen hierquote:![]()
Kennelijk bleef er wat over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat gaat toch op aan overbetaalde DJ's en TV-presentatoren?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
We zijn heel vredelievend hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik verwachte een hatelijke opmerking naar de persoon boven mij, omdat hij zo makkelijk was. Maar het valt me tegen hier![]()
![]()
sorryfoute plaatje
quote:For you, there'll be no more crying.
Tief op. Werkelijk waar. Schrok me kapotquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:39 schreef Jane het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo lekker fout dit.![]()
Dit gaat wel
Was een foutje.quote:
Hahahaha ik kom er nu dus achter dat hij 'love in an elevator' zingt.
Dacht altijd dat hij soort van spaans lovin' it la vida' zong![]()
![]()
Damnquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
![]()
Zo ik ben eten, tot zo
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
Dacht altijd dat hij soort van spaans lovin' it la vida' zong
Ik moet ook eten, want zo aan de drank, maar heb nog helemaal geen honger.
Sneller dronkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Jane het volgende:
Ik moet ook eten, want zo aan de drank, maar heb nog helemaal geen honger.![]()
Haha, ik ga stukquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Jovatov het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 december 2014 17:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Moet zeggen dat 'elevator' de rest van de tekst ook direct een stuk logischer maakt
Inderdaad, maar ik ben de leeftijd dat ik dat tof vond al voorbij.quote:
Ik hoor ook nu pas dat het Love in an Elevator isquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
![]()
Sneller aangeschoten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben de leeftijd dat ik dat tof vond al voorbij.![]()
Dat is op zich nog wel oké, al moet ik wel mijn hoofd erbij houden, anders winnen we de quiz natuurlijk nooit.quote:
Pubquiz overrrrr?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel oké, al moet ik wel mijn hoofd erbij houden, anders winnen we de quiz natuurlijk nooit.![]()
Nou Cee, daar komt-ie..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Muziekquizquote:
ELO
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
oh jij popquizt ook?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs als ik in een coma lig, idd. Maar de rest he...?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Alle beatles vragen heb je toch wel goed.
Yep. Heb er al behoorlijk wat gewonnen, maar vanavond is de concurrentie wel groot, vrees ik. Maar ach, het gaat om de lol, he? (oh nee, stiekem toch om de winstquote:)
Ik ben een beginnerquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Yep. Heb er al behoorlijk wat gewonnen, maar vanavond is de concurrentie wel groot, vrees ik.
Deze is fijner dan in mijn herinnering. Lekker hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat kun je winnen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Yep. Heb er al behoorlijk wat gewonnen, maar vanavond is de concurrentie wel groot, vrees ik. Maar ach, het gaat om de lol, he? (oh nee, stiekem toch om de winst)
![]()
Een leverworstquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen idee. Meer drank, denk ik.quote:
Doe jij ook mee?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig, nog een liefhebber.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef Grutsk het volgende:
Aw, we krijgen het volgende uur mijn favoriete Beatles-nummer
Nee, geen idee waar t isquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe in onze lokale kroeg is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.quote:Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
![]()
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Jij wint dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
Staat Helter Skelter er nog in?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja, prachtig nummer vind ik dat.
Zo zonde dat alle Beatles-nummers zo dramatisch gezakt zijn.![]()
Zooooo herkenbaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe in onze lokale kroeg is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nog nooit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staat Helter Skelter er nog in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoorde net een weerbericht, moeten we al hulptroepen sturen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe in onze lokale kroeg is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staat Helter Skelter er nog in?![]()
![]()
Ja, het is om en om: of ik, of een gast die ex-DJ is, 50-plusser.quote:
We krijgen nu ook standaard puntenaftrek.![]()
![]()
Maar de meeste Beatles-nummers zijn vanuit het niets echt honderden plaatsen gezakt. Snap er niets van.![]()
Het sneeuwt nog steeds goed door hier maar het dak zit er nog op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde net een weerbericht, moeten we al hulptroepen sturen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is om en om: of ik, of een gast die ex-DJ is, 50-plusser.
We krijgen nu ook standaard puntenaftrek.Verrassendquote:
Iedereen denkt...oh daar wordt genoeg op gestemd, dan doe ik wat anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Grutsk het volgende:
Maar de meeste Beatles-nummers zijn vanuit het niets echt honderden plaatsen gezakt. Snap er niets van.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het sneeuwt nog steeds goed door hier maar het dak zit er nog op.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het is de schuld van Ringo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Grutsk het volgende:
Maar de meeste Beatles-nummers zijn vanuit het niets echt honderden plaatsen gezakt. Snap er niets van.![]()
Tja, Claudia de Breij is ineens populair. Wereld op z'n kop.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Grutsk het volgende:
Maar de meeste Beatles-nummers zijn vanuit het niets echt honderden plaatsen gezakt. Snap er niets van.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Jean Genie voor het eerst sinds 2004 zo hoog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Can't get YOU out of my head?
1285 Wat Is Dromen Ellen Ten Damme & 3JS 2010
1284 Lady d'Arbanville Cat Stevens 1970
1283 For No One The Beatles 1966
1282 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra 1979
1281 De Bom Doe Maar 1982
1280 Beneath Your Beautiful Labrinth feat. Emeli Sandé 2012
1279 Ben Ik Te Min Armand 1967
1278 Just The Way You Are Bruno Mars 2010
1277 Save Tonight Eagle Eye Cherry 1998
1276 Zing Voor Me Lange Frans & Thé Lau 2010
1275 Woman From Tokyo Deep Purple 1973
1274 Sacrifice Anouk 1998
1273 Will You Be There Michael Jackson 1993
Nogmaals, het komende uur. Goed uur om te koken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet m'n eigen jaarlijkse top 100 ook weer gaan updaten. No-one cares maar ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe m'n gemoedstoestand aan het eind van het jaar is.![]()
En dan nog winnen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
We krijgen nu ook standaard puntenaftrek.
Wat ben je laatquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1279 Ben Ik Te Min Armand 1967
1278 Just The Way You Are Bruno Mars 2010
1276 Zing Voor Me Lange Frans & Thé Lau 2010
Nogmaals, het komende uur. Goed uur om te koken.![]()
1279 Ben Ik Te Min Armand 1967![]()
![]()
1278 Just The Way You Are Bruno Mars 2010![]()
![]()
1276 Zing Voor Me Lange Frans & Thé Lau 2010![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Betere tegenstanders zoeken danquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
We krijgen nu ook standaard puntenaftrek.![]()
![]()
Vrij eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1273 Will You Be There Michael Jackson 1993"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, laatste keer was ik gedeeld 4e vanwege de puntenaftrek en ging de eigenares van het café huilend de keuken in nadat een van de gasten wederom ging klagen.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
1282 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra 1979![]()
![]()
1281 De Bom Doe Maar 1982![]()
![]()
![]()
1277 Save Tonight Eagle Eye Cherry 1998![]()
1275 Woman From Tokyo Deep Purple 1973![]()
![]()
![]()
![]()
1274 Sacrifice Anouk 1998![]()
Beter dan Pik en Piemel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |