Jup denk van welquote:
Zei hij dat? Nee toch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Jane het volgende:
Nee lul, het had Chubby Checker niet kunnen wezen.
Mits, maar, als....quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef laxus13 het volgende:
Lol net Jan Willem Roodbeen in de Chat en hij zei dat er minimaal 350 stemmen nodig zijn voor als je de top 2000 wilt halen
Gemakkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat halen de meeste platen in de top 2000 toch wel?
Ja, dat zei hijquote:
Ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Jovatov het volgende:
Ik zei het eerder en ik zal het nog meer zeggen, maar de vroege Beatles zijn de fijnste Beatles
Ja, The Twist en Let's Twist again maakte hij ook, dus Twist And Shout vast ook....quote:
Ik ook minimaalquote:
Hangt ervan af in hoeverre Radio 2 de lijst wil verjongenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Grutsk het volgende:
Maar hoe weegt een vrije keuze dan ten opzichte van een nummer uit de keuzelijst?
Heb het zowaar ook één keer voorbij horen komen in de Gouden Uren, geloof ik.quote:
Vind er ook niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is dan meteen meer dan genoeg.
Ik ben er oprecht wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hangt ervan af in hoeverre Radio 2 de lijst wil verjongen
De Isley Brothers, die hadden het kunnen 'wezen'. Maar Chubby Checker...quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, The Twist en Let's Twist again maakte hij ook, dus Twist And Shout vast ook....
Dan had het dus ook het legendarische duet tussen Britney en will.i.am. kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, The Twist en Let's Twist again maakte hij ook, dus Twist And Shout vast ook....
Ik vind dit altijd wel leuk, om 1x per jaar te horenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dat is dan meteen meer dan genoeg.
Ik denk dat ze er best actief mee zijn, Top 2000 a Go Go liet gisteren grotendeels nummers van na 1995 zien in de 'boeketjes' clips.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hangt ervan af in hoeverre Radio 2 de lijst wil verjongen
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik ben er oprecht wel benieuwd naar.
Dan schiet de lijst wel enigszins zijn doel voorbij..quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er best actief mee zijn, Top 2000 a Go Go liet gisteren grotendeels nummers van na 1995 zien in de 'boeketjes' clips.
Haha, hier geen vlokje sneeuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Holy fuck, noemen ze het nu "Sneeuwstorm des doods" ?
http://www.spitsnieuws.nl(...)neeuwstorm-des-doods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |