Dit is wel even een stuk beter dan dat vervelende Lonely Boy he.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:31 schreef Gehenna het volgende:
He een nieuw nummer van de Keys die wel tof isik ben normaal meer van hun rauwe oude werk
Zou rakenquote:
tettenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:33 schreef Lamabal het volgende:
Goddomme die cameraman zoomt even in op tetten
Ilse en Waylonquote:
Nou idd, stom nummer. ik was met 'Brothers' afgehaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel even een stuk beter dan dat vervelende Lonely Boy he.
Is geloof ik dezelfde geilbek die gister bij "Meisjes van 16" van Boudewijn de Groot zelf ook even met z'n doplens rond ging zoeken naar meisjes van minderjarige leeftijd in dat café.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:33 schreef Lamabal het volgende:
Hm, toch maar eens de stream aanzettenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:33 schreef Lamabal het volgende:
lekker manquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:33 schreef Lamabal het volgende:
Deze man weetquote:
Niets mis met minderjarige meisjes. Helaas is mijn vriendin al 16 geweest. Erger nog, over 2 weken is ze 18 en dus legaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is geloof ik dezelfde geilbek die gister bij "Meisjes van 16" van Boudewijn de Groot zelf ook even met z'n doplens rond ging naar meisjes van minderjarige leeftijd in dat café.
Hebben mensen op gestemd, zo gaat het verhaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:33 schreef Uccie het volgende:
Waarom dit erin staat is mij een raadsel.
Ze schijnt wel een bitch te zijn.quote:
Dan is mijn vraag hoe oud jij zelf dan bent?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis met minderjarige meisjes. Helaas is mijn vriendin al 16 geweest. Erger nog, over 2 weken is ze 18 en dus legaal![]()
![]()
![]()
Wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze schijnt wel een bitch te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |