25 jaar BZN en geen enkele hit in de Top 2000? Skande! En Little Green Bag?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dit de enige Palingboeren in de lijst eigenlijk ? Niet te hopen dat Sick & Nimon en dat soort ongein ook nog ergens in de lijst staat.
Komend uur is beterquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zie je wel, ze moeten me hebben vandaag
Oh ja, daar heb ik dan weer wat minder moeite mee ook al zijn het mijn favo's niet.quote:
BZN met maar 1 notering (Mon Amour) valt me ook wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
25 jaar BZN en geen enkele hit in de Top 2000?
George Baker staat daarmee gewoon op #600quote:En Little Green Bag?
Little Green Bag is van George Baker en dat is alles behalve een palingboer. Dan zou ik er ook een zijn (en ik lust niet eens paling).quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
25 jaar BZN en geen enkele hit in de Top 2000? Skande! En Little Green Bag?
ik hou niet meer van jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is gewoon je reinste Muzikale Fruitmand
Toch Volendammert?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Little Green Bag is van George Baker en dat is alles behalve een palingboer. Dan zou ik er ook een zijn (en ik lust niet eens paling).
Klopt George is van Hoorn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Little Green Bag is van George Baker en dat is alles behalve een palingboer. Dan zou ik er ook een zijn (en ik lust niet eens paling).
Nee. Ik vind Chris de Burgh best wel gaaf eigenlijk. Behalve Lady in Red. Doe me geen Lady in Red, help.quote:
In zijn hoogtijdagen zat-ie in Zaandam, in Volendam zat ie nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |