Voor mij waren jullie allemaal nieuw. Alleen Kingstown ken ik redelijk, de rest zegt me weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een hele groep nieuwe users een beetje te veel van het goede was, die kennen
elkaar allemaal en ze weten niks van ons en wij niks van hun en dan wordt het lastig...
Voor mij dan hoor
Beetje een afterpartyquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snelheid is het probleem niet, voor zover je al van een probleem kan spreken.
Ik irriteer me wel aan het feit dat er hier ineens allerlei figuren menen te moeten posten.
Eén keer is misschien nog logisch, omdat er hier nog wat gebeurt, maar om de volgende dag weer vrolijk verder te gaan, vind ik wat sneu...
Ik maak me niet druk, zit heerlijk aan de koffie en wacht tot de visite vertrokken is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje een afterpartyMaar maak je niet druk, deze sc is verder niet echt mijn ding. Kwam gister toevallig zo uit dat hier alle gezelligheid te vinden was.
Te veel nieuwe niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het dan zo,dan nieuwen hier niet gewenst zijn?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
Ik ben er vandoor, nog genoeg te doen vandaag
Het waren er ineens een beetje veel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij allemaal autisten zijn, maar normaal gesproken wordt een nieuwe bewoner
altijd best hartelijk ontvangen
Dubbele knoop erin... dan krijgen ze zichzelf niet zo snel los, of ze moeten hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
Ik ben er vandoor, nog genoeg te doen vandaag
Niet allemaal in 1 keer, dat kunnen we niet behappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel nieuwe niet schijnbaar.
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet allemaal in 1 keer, dat kunnen we niet behappen
Er is een reden dat ik niet in bepaalde topics kom...quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.
Vertel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik niet in bepaalde topics kom...
Ok, doeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkant
Ik snap je wel,maar dat had ik hier niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vul zelf maar in, jij kent die topics wel...
groot gelijk heb je hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij allemaal autisten zijn, maar normaal gesproken wordt een nieuwe bewoner
ja ja... groetjes aan de Utopianen Chocoquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ook nog ff tegen jou gedag zeggen, dag Fann.Was gezellig.
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |