Geen idee, maar het is zo geregeld na een telefoontje van de burgemeester van Heerenveenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom doet Arriva dat? Kijk NS had natuurlijk gewoon bij Thialf moeten stoppen, maar goed, als een zootje touringcars voor hun goedkoper zou zijn (dat lijkt mee sterk), vooruit dan.
Wat is het 'verdien plan' van Arriva hierachter? Of wie betaalt ze hiervoor
Tilburg Uni?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een prachtige dag.
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me kan bedenken is 'omdat Arriva in Heerenveen zit'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is zo geregeld na een telefoontje van de burgemeester van Heerenveen
Mijn zus werkt vandaag en morgen bij het NK op de "vloer" bij de schaatsers. Zij zegt dat de treinen er alleen bij grote evenementen zullen stoppen, zoals WK. De kosten zijn hoger dan de baten bij een NK zegt ze.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat de NS Heerenveen IJsstadion langzaam maar zeker de nek omdraait. Dit weekend tijdens het NK Allround schaatsen wordt er niet gestopt omdat het te duur zou zijn. Kost 5.000 euro en dat schijnt te duur te zijn voor een paar honderd mensen.
Arriva zet nu gratis pendelbussen in tussen Thialf en station Heerenveen.
Onzin. Uitverkocht Thialf is uitverkocht Thialf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Mijn zus werkt vandaag en morgen bij het NK op de "vloer" bij de schaatsers. Zij zegt dat de treinen er alleen bij grote evenementen zullen stoppen, zoals WK. De kosten zijn hoger dan de baten bij een NK zegt ze.
Nope. De "verwachting" is dat er te weinig mensen gebruik van maken, dus kost teveel geld. Bij een WK zou er meer gebruik van gemaakt gaan worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
En de KNSB wil geen geld bijleggen?
Is geld niet reden genoeg dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze redeloosheid ontstijgt mijn verstandelijke vermogens. Prettige avond verder
Maar Thialf is niet uitverkocht/vol. Vorig jaar toen KPN sponsor was gaf die zo ongeveer de helft van de kaarten weg. Alle zitplaatsen zijn nu uitverkocht maar er zijn nog staplaatsenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Uitverkocht Thialf is uitverkocht Thialf.
1 NS'er, een Ford Transit en een paar van die palen die ze uit de opslag trekken. Nou nouquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:18 schreef greavy het volgende:
* er moeten mobiele in- en uitcheckpalen worden geplaatst om klanten met een OV-Chipkaart te kunnen laten uitchecken en inchecken *
Je weet dat een warm bed lekkerder is dan wat arbeid verrichten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
1 NS'er, een Ford Transit en een paar van die palen die ze uit de opslag trekken. Nou nou
Mee nemen naar huis ja. Eerst inchecken thuis, dan pas kom je er in.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo'n mobiele ov-chip paal staat al maanden bij de bushalte bij station heiloo. 'buiten gebruik'.
ruimen ze ook niet meer op?
Misschien toch maar even meldenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo'n mobiele ov-chip paal staat al maanden bij de bushalte bij station heiloo. 'buiten gebruik'.
ruimen ze ook niet meer op?
Hebben we die ook weer gehad... gaat lekker vandaag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
oops. er is zojuist een aanrijding met een persoon geweest tussen Alkmaar en Uitgeest. momenteel geen treinverkeer. verwachtte einddtijd: 20:30
Levert een mooie boost op voor het imago. Dat is Arriva (als underdog) veel waard.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is 'omdat Arriva in Heerenveen zit'.
Bussen rijden maar beperkte uren:quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef _JdM_ het volgende:
Ja daag. Onder de streep moet er gewoon geld verdiend worden.
Een bus kost ongeveer 100-120 euro per DienstRegelingUur (DRU). Er van uitgaande dat er 10 uur gereden moet worden, ben je slechts 1000/1200 euro kwijt. Voor 1 dag een stop op Heerenveen Ijsstadion kun je zelfs om de 5 minuten (4 bussen) rijden voor hetzelfde geld.
En reken maar dat Thialf dat naar Arriva schuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |