INB4 "ja hehe onder de grond valt geen sneeuw, zo kunnen wij het ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Toekito het volgende:
Flash treinen gaven +20 aan dus ben met metro gegaan.
Rdam - Den Haag leg amper wat onder de grond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 "ja hehe onder de grond valt geen sneeuw, zo kunnen wij het ook![]()
"
Eén tramtunnel die steeds vol liep.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rdam - Den Haag leg amper wat onder de grond.
De Haag Swembat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eén tramtunnel die steeds vol liep.
Heerlijk geslapen, ik zie nu pas wat voor puinhoop het is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar is James, schittert door afwezigheid!
quote:Roermond-Weert: er rijden geen treinen omdat er hulpdiensten een hond op het spoor proberen te vangen.
Als ik dit soort dingen zie dan denk ik "ze grijpen echt ALLES aan om het treinverkeer maar stil te kunnen leggen"quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
* Darkwing_Duck gaat in een hoekje lopen huilen
[..]
Psst Fikkie ga het spoor even op!quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zie dan denk ik "ze grijpen echt ALLES aan om het treinverkeer maar stil te kunnen leggen"![]()
Ja serieus echt, rij die hond aan godbonken, dan had je m maar moeten aanlijnen.....quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zie dan denk ik "ze grijpen echt ALLES aan om het treinverkeer maar stil te kunnen leggen"![]()
Wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou wat weer een praat Duck. Foei toch.
Fixquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mag gewoon geen kanker zeggen. Want dan ben je De Grote Kankerzegger en wordt er dus niet meer gekeken naar wat je verder nog zegt. Hoe veel gelijk je daarmee ook hebt
Als de stoel gereserveerd is welquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:00 schreef Basekid_NZ het volgende:
Als je in de intercity Berlijn zit zonder reservering, kun je dan van je stoel worden gezet? Of is de reservering alleen voor het Duitse stuk
Daar staan geen namen in dit geval. Dan ga ik lekker van mijn Bahn comfort genietenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef dennistd het volgende:
Het kan wel, maar als je even kijkt naar de reserveringsschermpjes kan het eigenlijk niet verkeerd gaan
Daar kan je dus wel van afgebonjourd worden door een BahnComfortcardhouder, zal wel loslopen op dit tijdstip en het traject.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Daar staan geen namen in dit geval. Dan ga ik lekker van mijn Bahn comfort genieten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eén tramtunnel die steeds vol liep.
Wijs die eens aan op het traject Rotterdam-Den Haag Centraal dan?quote:
Het verstoringsquotum was nog niet bereikt ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Er rijden ook IC's Vlissingen - Groningen/Leeuwarden. Ben je ruim 5 uren onderwegquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Stond gisteravond op Amsterdam Centraal en zag dat er een sprinter naar Den Helder vertrok. Blijkt dat ding gewoon helemaal uit Rotterdam te komen! http://ovtijden.com/arnu/rl/4082/2014-12-27T00:17:00+0100/
Probs voor degene die dit het hele traject uit kan houden
Die rijden alleen niet met DD-AR, wat het toch een stuk ondraaglijker maaktquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Er rijden ook IC's Vlissingen - Groningen/Leeuwarden. Ben je ruim 5 uren onderweg
Hou jij het vijf uren uit in een VIRM?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die rijden alleen niet met DD-AR, wat het toch een stuk ondraaglijker maakt
Ja hoor, zolang ik niet op die plastic kuipjes hoef te zitten. bijna 3 uur in DD-AR zou ik echt niet volhouden op die planken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hou jij het vijf uren uit in een VIRM?
kijk, je maakt dus al een uitzonderingquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang ik niet op die plastic kuipjes hoef te zitten. bijna 3 uur in DD-AR zou ik echt niet volhouden op die planken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |