Lekker! Waar naartoe?quote:
Gran Canaria. Lekker weekje zonvakantiequote:
Lekkoorrrquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Gran Canaria. Lekker weekje zonvakantie
Tnx!quote:
Dat heeftie zelf in de handquote:
Zaaaaalig!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef Ole het volgende:
[..]
kerst is al voorbij tokquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe kerstgratie yvonnetje pleaseee
Heeftiezelfindehahaaaaaaaaaaaaaand.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe kerstgratie yvonnetje pleaseee
Geen idee. Rolluikjes zijn dicht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef yvonne het volgende:
Sneeuwt het bij jullie al?
En waarom zijn jullie eik wakker?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeftiezelfindehahaaaaaaaaaaaaaand.
Niks, regen en wind.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. Rolluikjes zijn dicht.
Ben niet moe.
En bij jou/jij?
Tuukquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:31 schreef RingBewoner het volgende:
Hoi Yvonne, mag ik hier wel reageren na laatst?
Hier ook volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, regen en wind.
Ben gewoon wakker, geen slaap.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Trebo het volgende:
He Fylax, heb je wel genoeg vaseline op je vuisten gesmeerd?
Het hagelt hier keihardquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef yvonne het volgende:
Sneeuwt het bij jullie al?
En waarom zijn jullie eik wakker?
Wie wel? Sneeuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het hagelt hier keihard![]()
En ik wil helemaal geen sneeuw
Doe es lief, hij is pas 15quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Trebo het volgende:
He Fylax, heb je wel genoeg vaseline op je vuisten gesmeerd?
Precies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kou![]()
Doe mij maar caribische temperaturen
Semi-storm en regen hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het hagelt hier keihard![]()
En ik wil helemaal geen sneeuw
Ik ben meer een borstenman.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:35 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zal best. Zelden zo'n kontje kruiper meegemaakt.
Mooi, kun je dan SHO ook sluiten totdat je terug bent en als het bevalt SHO niet meer openen? Alvast bedankt, gr gr yvonne.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Gewoon even met jezelf aan de slag dan ben je zo opgewarmd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Vergeten de verwarming in de slaapkamer aan te zetten![]()
Tis er 14.3 graden![]()
Blijf nog maar ff op
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even met jezelf aan de slag dan ben je zo opgewarmd.
Ik heb koude handenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even met jezelf aan de slag dan ben je zo opgewarmd.
statis is er nogquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi, kun je dan SHO ook sluiten totdat je terug bent en als het bevalt SHO niet meer openen? Alvast bedankt, gr gr yvonne.
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?quote:
Door mij er mod van te maken duhquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?
Moet jij niet slapen of zo....quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets zoals spee...
*Fylax hou je in*
Geen idee, kom eens met wat ideeën?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?
Ja mamayvonne stuurde me net al het bed in maarja..quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen of zo....
Voor den vaderland!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Laten wij den landsgrenzen bewaken.
BreZzZzZzZaAaAh topic terug verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, kom eens met wat ideeën?
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu Lav en Yvonne er beide zijn.
Zullen we het over mijn VBL modship hebben?
Je staat te vaak buitenspel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne, ik zou een goed voetbal moderator zijn.
Ik zou eerlijk zijn en minder rellen.
Lavjeeeeeeeeeeeeeeeequote:
BNW is er ook nog hequote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu Lav en Yvonne er beide zijn.
Zullen we het over mijn VBL modship hebben?
Heb te weinig verstand van BNW lavje.quote:
Waarom rel je nu niet minder dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne, ik zou een goed voetbal moderator zijn.
Ik zou eerlijk zijn en minder rellen.
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.quote:
Zat dat in B&H? Niet in US?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Nober het volgende:
[..]
BreZzZzZzZaAaAh topic terug verder weet ik het niet.
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef Fylax het volgende:
en ik heel veel verstand over tv en kijk ook veel tvseries en films enzo
Trusten dearquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef bondage het volgende:
Ik heb de halve nacht in 40+ lopen posten, nu tijd om te slapen
Omdat ik soms boos ben, en makkelijk beinvloedbaar ben door users.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom rel je nu niet minder dan?
Waarom?quote:
Mail Mike dan maar en bied het aan.quote:
Mike vertelde mij dat hij graag iemand erbij wilde die van TV-Series houdt. Laat ik nou toevallig van TV-Series houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!
Omdat ik voetbal weer leven in wil blazen. Het is nu niet helemaal best.quote:
Oeh dan zou het snel stil zijn op BNWquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.
Ik heb Mike al lang geleden gemaild, en toen hadden we het erover. Hij vertelde mij dat hij graag iemand erbij zou willen die tvseries kijkt. Ik vertelde hem toen dat ik veel series kijk en toen adviseerde hij mij een mailtje te sturen naar de FA's.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mail Mike dan maar en bied het aan.
Maar jij hebt Breaking Bad niet eens gezien laat staan Spijkerhoek, Vrouwenvleugel en De Vlaamsche Pot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mike vertelde mij dat hij graag iemand erbij wilde die van TV-Series houdt. Laat ik nou toevallig van TV-Series houden.
B&Hquote:
GGMMquote:
goeie eigenschappen voor een mod.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik soms boos ben, en makkelijk beinvloedbaar ben door users
GGMM was voor mijn moderatorschap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
GGMM![]()
Wat zeg jij, moet Insomnia VBL mod worden?
Er was iets mee, volgens mij is het naar KPD gegaan, te pikante pics bladiebla.quote:
Ik geloof niet dat ik je mail gezien heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb Mike al lang geleden gemaild, en toen hadden we het erover. Hij vertelde mij dat hij graag iemand erbij zou willen die tvseries kijkt. Ik vertelde hem toen dat ik veel series kijk en toen adviseerde hij mij een mailtje te sturen naar de FA's.
Serieus?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je mail gezien heb.
4-3 voor PSV.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder ook zeer objectief. Ik ben feyenoorder maar was niet boos bij psv - feyenoord 3-4
Meh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
GGMM![]()
Wat zeg jij, moet Insomnia VBL mod worden?
GGMM, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh.
Users die zo graag mod willen zijn omdat ze mod willen zijn
En wat zou je vinden van mij moderator op TV?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh.
Users die zo graag mod willen zijn omdat ze mod willen zijn
ik kan prima zelf praten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM was voor mijn moderatorschap.
hmmm?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder ook zeer objectief. Ik ben feyenoorder maar was niet boos bij psv - feyenoord 3-4
Drizzt kijkt alleen Twente en post alleen in het Twente topic.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn drie mods in VBL, waarom een vierde?
Spijkerhoekquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar jij hebt Breaking Bad niet eens gezien laat staan Spijkerhoek, Vrouwenvleugel en De Vlaamsche Pot.
een zeer Interessant ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wat zou je vinden van mij moderator op TV?
Vertelquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt kijkt alleen Twente en post alleen in het Twente topic.
Karina heeft een FOK!vriend en post nooit in het weekend.
Bedankt GGMM. Ik kan je vertellen dat ik nu een glimlach op mijn gezicht heb.quote:
drie?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn drie mods in VBL, waarom een vierde?
Dit hebben ze zelf gezegd, er moet echt een nieuwe VBL mod yvje anders loopt het helemaal uit de klauwen.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh dan zou het snel stil zijn op BNW
Met die leuke blonde meid die zangeres wilde worden. Patty!quote:
bedankt Fylax. Ik wens jou hetzelfdequote:Op zaterdag 27 december 2014 03:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bedankt GGMM. Ik kan je vertellen dat ik nu een glimlach op mijn gezicht heb.
Ik wens je al het geluk en het beste toe voor 2015!
Heel erg bedankt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
bedankt Fylax. Ik wens jou hetzelfde
Het klopt wel dat er tegenwoordig maar zelden een mod in het livetopic is, al heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat men al op zoek is naar een extra mod op vbl.quote:
Ajacied422 en johannes_vermeer posten daar het meest. Willen die?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Andere suggesties zijn:
Tarado, erg actief en een eerlijke user
Stylo, eerlijke, vriendelijke, niet actieve user.
Niks, nu gaan we zo allemaal slapenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:56 schreef Fylax het volgende:
Maar ehm Yvonne, een beetje vreemd dat jij mijn mailtje niet hebt ontvangen. Wat nu?
hoi!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef Lavenderr het volgende:
Goed topic deze
hoi ggmm en wie ik nog niet gegroet heb
Haha. Wat straks dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, nu gaan we zo allemaal slapen
Er stond geen vraagteken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Stijn zou ook best goed zijn, maar misschien autoriteit probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajacied422 en johannes_vermeer posten daar het meest. Willen die?
Geen 14-18?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder snap ik best dat ik mezelf volstrekt belachelijk maak om VBL mod te worden.
Maar er moeten wel 1-2 nieuwe bij.
En worden kwaliteitsusers als ik geband.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit hebben ze zelf gezegd, er moet echt een nieuwe VBL mod yvje anders loopt het helemaal uit de klauwen.
Tarado is echt een rustige rots in de branding volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Andere suggesties zijn:
Tarado, erg actief en een eerlijke user
Stylo, eerlijke, vriendelijke, niet actieve user.
Nee, 1-2 lijkt me goed.quote:
En ik neuk je allemaal de moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt kijkt alleen Twente en post alleen in het Twente topic.
Karina heeft een FOK!vriend en post nooit in het weekend.
Tjacka?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef GGMM het volgende:
Fylax als mod zou echt grappig zijn. Het is sws lang geleden dat er een rare gok als mod is geweest.
Drizztquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik neuk je allemaal de moeder.
Oja, daar is ie weer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik neuk je allemaal de moeder.
Ik zal jullie niet teleur stellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef GGMM het volgende:
Fylax als mod zou echt grappig zijn. Het is sws lang geleden dat er een rare gok als mod is geweest.
quote:
quote:
niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:01 schreef Nober het volgende:
Maar yvonne opende dit topic helemaal niet met de titel: Wie wil er mod worden, wees er snel bij weg=pech!!
Twentetopic, SC, livetopic (al is het met een half uur vertraging omdat boerendorp en pauperstream).quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, daar is ie weer.
Waar ben jij ooit in VBL?
GODVERDOMME
Wat heb jij leuke vriendenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het klopt wel dat er tegenwoordig maar zelden een mod in het livetopic is, al heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat men al op zoek is naar een extra mod op vbl.
ah is een populariteitsding.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne moet je mn fobo zien, dan zie je mods die ook voor mij waren
Ik zou je GODVERDOMME graag als mod willen ondersteunen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twentetopic, SC, livetopic (al is het met een half uur vertraging omdat boerendorp en pauperstream).
GODVERDOMME
Stinho moet eerst nog de baard in de keel krijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
#Johannes4mod
Stinho wil helaas niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kids-pub tv ? van sesamstraat tot spangas ?
Da's godverdomme goed godverdomme.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou je GODVERDOMME graag als mod willen ondersteunen.
En de eerste haar op z'n piem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stinho moet eerst nog de baard in de keel krijgen.
Hint voor Fylax dezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar we moeten weer naar bed zei Yvonne, maar ik ben nu helemaal klaarwakker.
Hij is al 1.88quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
pech. Als yvonne zegt dat je naar bed moet dan luister je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar we moeten weer naar bed zei Yvonne, maar ik ben nu helemaal klaarwakker.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens sopt Yvonnel het natst op mij, want ik lijk op Matt Barlow.
Ja ontzettend, kan er niet van slapen. Beduusd, woest, overrompeld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 3 uur lang met Drizzt gebeld, jaloers?
Terecht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kan er niet van slapen. Beduusd, woest, overrompeld.
Zoiets dacht ik al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kan er niet van slapen. Beduusd, woest, overrompeld.
Is dat iets speciaals dan ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 3 uur lang met Drizzt gebeld, jaloers?
Jij weet heul niet wie Matt Barlow is.quote:
true maar ja het is zo gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
pech. Als yvonne zegt dat je naar bed moet dan luister je.
yvonne, aan deze user heb je niks als mod. Maak mij mod van VBL, dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
GMMM zet mij onder druk.
Yvonne please
Je bent geestelijk zo jong als een godin
Maak mij mod, ik zal VBL weer laten bloeien als het paradijs
Ja, nu kun je het wel vergetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent geestelijk zo jong als een godin
Oh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb hem al zo vaak gesproken... Vertel eens wat nieuws?
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:08 schreef Nober het volgende:
[..]
yvonne, aan deze user heb je niks als mod. Maak mij mod van VBL, dan komt alles goed.
Prima.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer alleen thuis ben krijg je een vocaroo van me.
Picsquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik skype nu met Maureentje, Fylax.
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Ik ga net zolang zeuren totdat ze mij mod maken, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.
Een lieve jongensstem van 15 niet geil vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Ik ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer alleen thuis ben krijg je een vocaroo van me.
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
die heb je alquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, dat is voor vrouwen. Champignon.
Heb alvast een preventief verzoek tot permaban ingediend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga net zolang zeuren totdat ze mij mod maken, dat zal ze leren!
Het was er maar 1.quote:
Jij ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Raidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaan
Get on my level
Neuken?quote:
Ik zou oprecht goed mod kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was er maar 1.
Wat niet wegneemt dat jij absoluut geen verstandige keus als mod bent uiteraard.
Na stevenmac26 en GGMM kan iedereen wel mod worden van VBL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was er maar 1.
Wat niet wegneemt dat jij absoluut geen verstandige keus als mod bent uiteraard.
Oude mannenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een lieve jongensstem van 15 niet geil vinden.
Grapje Drizzt.
Als iemand weet wat goed is voor VBL is het Danny.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.
Hahahhaa dus daar ken ik je naam vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaan
Get on my level
dat zegt doublepain ook van zichzelf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou oprecht goed mod kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Na stevenmac26 en GGMM kan iedereen wel mod worden van VBL.
Slaaplekker lieve mama.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef yvonne het volgende:
JA EN NU GA IK SLAPEN
Denk ik
Hoop ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik erken verder wel dat ik me zodanig debiel heb gedragen dat de kans dat dp mod word is groter is. Maar er moet een mod komen. Klaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat zegt doublepain ook van zichzelf.
Dag yvonnequote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef yvonne het volgende:
JA EN NU GA IK SLAPEN
Denk ik
Hoop ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na deze welgemeende opmerking van GGMM lijkt het me duidelijk dat VBL een kwaliteitsmod heeft binnengehaald.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als iemand weet wat goed is voor VBL is het Danny.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hahahhaa dus daar ken ik je naam van![]()
Lekker wipen op LK
welterustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef yvonne het volgende:
JA EN NU GA IK SLAPEN
Denk ik
Hoop ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Yvquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef yvonne het volgende:
JA EN NU GA IK SLAPEN
Denk ik
Hoop ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik erken verder wel dat ik me zodanig debiel heb gedragen dat de kans dat dp mod word is groter is. Maar er moet een mod komen. Klaar.
Ach, dat maken we samen wel warm.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb wel koude handen en een koude slaapkamer
Eerst een paar van ons mod maken!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef yvonne het volgende:
JA EN NU GA IK SLAPEN
Denk ik
Hoop ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat maken we samen wel warm.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst een paar van ons mod maken!!
Stop dan met dmen met Drizztquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef yvonne het volgende:
JA EN NU GA IK SLAPEN
Denk ik
Hoop ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat? Zit Drizzt te lekken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Stop dan met dmen met Drizzt
Zo kan je nooit slapen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat maken we samen wel warm.
Ik niet weet ik toerist.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die ene weet je wel?
Met die rits enzo
UIT M'N PENER! VOORVOCHT, ALLES.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Zit Drizzt te lekken?
Dag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:19 schreef Lavenderr het volgende:
Nou ik ga het maar weer eens proberen om in slaap te vallen. Het was gezellig. Wens jullie ook nog wat nachtrust en tot morgen, ehh straks
Dit vind ik erg lief van je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:20 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu steun ik voor de volle 100% Fylax als TV mod. Dat forum kan wel een leuke mod gebruiken.
Etsu is ook goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik stel voor dat Scrummie mod wordt, is het eindelijk eens afgelopen met dat Feyenoord-gebash.
trustequote:Op zaterdag 27 december 2014 04:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slaaplekker lieve mama.
Tot straks.
Ik weet alles... Live verbinding hequote:Op zaterdag 27 december 2014 04:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Zit Drizzt te lekken?
Ik vind het jammer dat mensen het als slijmen zien, terwijl het enige dat ik wil bereiken is liefde voor elkaar. Daarom ben ik zo lief tegen iedereen.quote:
moest lachenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of Demon, eindelijk weer kinderporno.
Dat is een strak planquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik stel voor dat Scrummie mod wordt, is het eindelijk eens afgelopen met dat Feyenoord-gebash.
Ik ben boosquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik noem het beestje gewoon bij het naampje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |