Lekker! Waar naartoe?quote:
Gran Canaria. Lekker weekje zonvakantiequote:
Lekkoorrrquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Gran Canaria. Lekker weekje zonvakantie
Tnx!quote:
Dat heeftie zelf in de handquote:
Zaaaaalig!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef Ole het volgende:
[..]
kerst is al voorbij tokquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe kerstgratie yvonnetje pleaseee
Heeftiezelfindehahaaaaaaaaaaaaaand.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe kerstgratie yvonnetje pleaseee
Geen idee. Rolluikjes zijn dicht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef yvonne het volgende:
Sneeuwt het bij jullie al?
En waarom zijn jullie eik wakker?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeftiezelfindehahaaaaaaaaaaaaaand.
Niks, regen en wind.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. Rolluikjes zijn dicht.
Ben niet moe.
En bij jou/jij?
Tuukquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:31 schreef RingBewoner het volgende:
Hoi Yvonne, mag ik hier wel reageren na laatst?
Hier ook volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, regen en wind.
Ben gewoon wakker, geen slaap.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Trebo het volgende:
He Fylax, heb je wel genoeg vaseline op je vuisten gesmeerd?
Het hagelt hier keihardquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef yvonne het volgende:
Sneeuwt het bij jullie al?
En waarom zijn jullie eik wakker?
Wie wel? Sneeuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het hagelt hier keihard![]()
En ik wil helemaal geen sneeuw
Doe es lief, hij is pas 15quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Trebo het volgende:
He Fylax, heb je wel genoeg vaseline op je vuisten gesmeerd?
Precies.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kou![]()
Doe mij maar caribische temperaturen
Semi-storm en regen hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Het hagelt hier keihard![]()
En ik wil helemaal geen sneeuw
Ik ben meer een borstenman.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:35 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zal best. Zelden zo'n kontje kruiper meegemaakt.
Mooi, kun je dan SHO ook sluiten totdat je terug bent en als het bevalt SHO niet meer openen? Alvast bedankt, gr gr yvonne.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Gewoon even met jezelf aan de slag dan ben je zo opgewarmd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Vergeten de verwarming in de slaapkamer aan te zetten![]()
Tis er 14.3 graden![]()
Blijf nog maar ff op
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even met jezelf aan de slag dan ben je zo opgewarmd.
Ik heb koude handenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even met jezelf aan de slag dan ben je zo opgewarmd.
statis is er nogquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi, kun je dan SHO ook sluiten totdat je terug bent en als het bevalt SHO niet meer openen? Alvast bedankt, gr gr yvonne.
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?quote:
Door mij er mod van te maken duhquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?
Moet jij niet slapen of zo....quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets zoals spee...
*Fylax hou je in*
Geen idee, kom eens met wat ideeën?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?
Ja mamayvonne stuurde me net al het bed in maarja..quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen of zo....
Voor den vaderland!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Laten wij den landsgrenzen bewaken.
BreZzZzZzZaAaAh topic terug verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, kom eens met wat ideeën?
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu Lav en Yvonne er beide zijn.
Zullen we het over mijn VBL modship hebben?
Je staat te vaak buitenspel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne, ik zou een goed voetbal moderator zijn.
Ik zou eerlijk zijn en minder rellen.
Lavjeeeeeeeeeeeeeeeequote:
BNW is er ook nog hequote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu Lav en Yvonne er beide zijn.
Zullen we het over mijn VBL modship hebben?
Heb te weinig verstand van BNW lavje.quote:
Waarom rel je nu niet minder dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne, ik zou een goed voetbal moderator zijn.
Ik zou eerlijk zijn en minder rellen.
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.quote:
Zat dat in B&H? Niet in US?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Nober het volgende:
[..]
BreZzZzZzZaAaAh topic terug verder weet ik het niet.
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef Fylax het volgende:
en ik heel veel verstand over tv en kijk ook veel tvseries en films enzo
Trusten dearquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef bondage het volgende:
Ik heb de halve nacht in 40+ lopen posten, nu tijd om te slapen
Omdat ik soms boos ben, en makkelijk beinvloedbaar ben door users.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom rel je nu niet minder dan?
Waarom?quote:
Mail Mike dan maar en bied het aan.quote:
Mike vertelde mij dat hij graag iemand erbij wilde die van TV-Series houdt. Laat ik nou toevallig van TV-Series houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!
Omdat ik voetbal weer leven in wil blazen. Het is nu niet helemaal best.quote:
Oeh dan zou het snel stil zijn op BNWquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |