Prima.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer alleen thuis ben krijg je een vocaroo van me.
Picsquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik skype nu met Maureentje, Fylax.
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Ik ga net zolang zeuren totdat ze mij mod maken, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.
Een lieve jongensstem van 15 niet geil vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Ik ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer alleen thuis ben krijg je een vocaroo van me.
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
die heb je alquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, dat is voor vrouwen. Champignon.
Heb alvast een preventief verzoek tot permaban ingediend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga net zolang zeuren totdat ze mij mod maken, dat zal ze leren!
Het was er maar 1.quote:
Jij ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Raidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaan
Get on my level
Neuken?quote:
Ik zou oprecht goed mod kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was er maar 1.
Wat niet wegneemt dat jij absoluut geen verstandige keus als mod bent uiteraard.
Na stevenmac26 en GGMM kan iedereen wel mod worden van VBL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was er maar 1.
Wat niet wegneemt dat jij absoluut geen verstandige keus als mod bent uiteraard.
Oude mannenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een lieve jongensstem van 15 niet geil vinden.
Grapje Drizzt.
Als iemand weet wat goed is voor VBL is het Danny.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.
Hahahhaa dus daar ken ik je naam vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaan
Get on my level
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |