Mike vertelde mij dat hij graag iemand erbij wilde die van TV-Series houdt. Laat ik nou toevallig van TV-Series houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!
Omdat ik voetbal weer leven in wil blazen. Het is nu niet helemaal best.quote:
Oeh dan zou het snel stil zijn op BNWquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.
Ik heb Mike al lang geleden gemaild, en toen hadden we het erover. Hij vertelde mij dat hij graag iemand erbij zou willen die tvseries kijkt. Ik vertelde hem toen dat ik veel series kijk en toen adviseerde hij mij een mailtje te sturen naar de FA's.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mail Mike dan maar en bied het aan.
Maar jij hebt Breaking Bad niet eens gezien laat staan Spijkerhoek, Vrouwenvleugel en De Vlaamsche Pot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mike vertelde mij dat hij graag iemand erbij wilde die van TV-Series houdt. Laat ik nou toevallig van TV-Series houden.
B&Hquote:
GGMMquote:
goeie eigenschappen voor een mod.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik soms boos ben, en makkelijk beinvloedbaar ben door users
GGMM was voor mijn moderatorschap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
GGMM![]()
Wat zeg jij, moet Insomnia VBL mod worden?
Er was iets mee, volgens mij is het naar KPD gegaan, te pikante pics bladiebla.quote:
Ik geloof niet dat ik je mail gezien heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb Mike al lang geleden gemaild, en toen hadden we het erover. Hij vertelde mij dat hij graag iemand erbij zou willen die tvseries kijkt. Ik vertelde hem toen dat ik veel series kijk en toen adviseerde hij mij een mailtje te sturen naar de FA's.
Serieus?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je mail gezien heb.
4-3 voor PSV.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder ook zeer objectief. Ik ben feyenoorder maar was niet boos bij psv - feyenoord 3-4
Meh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
GGMM![]()
Wat zeg jij, moet Insomnia VBL mod worden?
GGMM, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh.
Users die zo graag mod willen zijn omdat ze mod willen zijn
En wat zou je vinden van mij moderator op TV?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh.
Users die zo graag mod willen zijn omdat ze mod willen zijn
ik kan prima zelf praten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM was voor mijn moderatorschap.
hmmm?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder ook zeer objectief. Ik ben feyenoorder maar was niet boos bij psv - feyenoord 3-4
Drizzt kijkt alleen Twente en post alleen in het Twente topic.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn drie mods in VBL, waarom een vierde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |