Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef Maraca het volgende:
PSN is nog steeds downDan ga ik maar eens slapen. Met een beetje mazzel hebben we op derde kerstdag (
) wat meer geluk.
Welterusten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef Maraca het volgende:
PSN is nog steeds downDan ga ik maar eens slapen. Met een beetje mazzel hebben we op derde kerstdag (
) wat meer geluk.
Welterusten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef Maraca het volgende:
) wat meer geluk.
Welterusten
net thuis voor het barre weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goddomme nu pas weer thuis
Veel gegeten en nog meer gedronken. Oom is whisky fanaat, en dat is zowel positief als negatief
50% minder treinen is al aangekondigdquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de NS het vergaat.
Nee begint morgenvroegquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te rijden![]()
En het was niet aan het sneeuwen of niks
Dat word volle treinen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:08 schreef appelen het volgende:
[..]
50% minder treinen is al aangekondigd
Ik was net even onlinequote:Op zaterdag 27 december 2014 08:30 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenSneeuw en PSN is nog steeds down ... het zit ook nooit mee he
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope, connection error en ging er weer vanaf, was misschien net 5 minuten online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |