Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef Maraca het volgende:
PSN is nog steeds downDan ga ik maar eens slapen. Met een beetje mazzel hebben we op derde kerstdag (
) wat meer geluk.
Welterusten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef Maraca het volgende:
PSN is nog steeds downDan ga ik maar eens slapen. Met een beetje mazzel hebben we op derde kerstdag (
) wat meer geluk.
Welterusten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef Maraca het volgende:
) wat meer geluk.
Welterusten
net thuis voor het barre weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goddomme nu pas weer thuis
Veel gegeten en nog meer gedronken. Oom is whisky fanaat, en dat is zowel positief als negatief
50% minder treinen is al aangekondigdquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de NS het vergaat.
Nee begint morgenvroegquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te rijden![]()
En het was niet aan het sneeuwen of niks
Dat word volle treinen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:08 schreef appelen het volgende:
[..]
50% minder treinen is al aangekondigd
Ik was net even onlinequote:Op zaterdag 27 december 2014 08:30 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenSneeuw en PSN is nog steeds down ... het zit ook nooit mee he
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope, connection error en ging er weer vanaf, was misschien net 5 minuten online
Best bizar jaquote:
Ik zie ons dit over 5 jaar al helemaal doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Best bizar jaMaar goed, heb vreemdere verhalen gehoord. Had al wel zo'n vermoeden dat Nanook mevr. Daf was. Vorige week vrijdag had ze aangegeven dat ze ging scheiden in een reeks die ik volg, dus toen iemand anders uit die reeks ook ging posten (de vriendin) wist ik genoeg
Maar dat je serieus zo je leven gaat bespreken. Allebei tegelijkertijd achter de computer op een forum
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zie ons dit over 5 jaar al helemaal doen.![]()
In het noorden is nog geen sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:39 schreef Studiotje het volgende:
Helse tocht naar het noorden overleefd!
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gelukkig! Amersfoort sneeuw, Almere regen, Emmeloord een mega sneeuwstorm en daarna droog
net gelezen, wtfquote:
In het midden des lands!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef appelen het volgende:
WAAR IS DIE KUTSNEEUW KUTMETEOROLOGEN ALLEMAAL LEUGENS
Je bent zelf zwarte sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:50 schreef n00b13 het volgende:
Het is wel erg racistisch dat er alleen witte en gele sneeuw is.
ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef appelen het volgende:
WAAR IS DIE KUTSNEEUW KUTMETEOROLOGEN ALLEMAAL LEUGENS
Ja, dat zeiden ze 2 uur geledenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik net dat psn weer begint te werken
ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef appelen het volgende:
[..]
net gelezen, wtf
Lekker naast elkaar op de bank en elkaar boos aankijken als de een wat over de ander zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |