abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148733687
17b

17a was goed te doen, maar van 17b kan ik geen chocola maken (zal ook niet de bedoeling zijn :) ). Iemand een klein hintje?
pi_148733752
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:34 schreef willvlas2 het volgende:
17b

17a was goed te doen, maar van 17b kan ik geen chocola maken (zal ook niet de bedoeling zijn :) ). Iemand een klein hintje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148734228
17b
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:36 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_148734614
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:56 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Mag ik een hintje voor het laatste woord van 15?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:40 schreef Keyser-Soze het volgende:
@tigah:

Ik denk ook dat we 15-v hebben, maar ter controle: wat is volgens jou de "hoogste" letter in het woord? (Dus bv. als het antwoord "voorbeeld" zou zijn, zou de "hoogste" letter "v" zijn.) TIA!
SPOILER
pi_148734999
@ymirian (en tigah, per DM):

Dank, we hebben denk ik allemaal hetzelfde antwoord! ;)
Round up the usual suspects.
pi_148756879
Zo, 17b is gelukt. Nu nog vraag 12. Ik heb inmiddels vierkante ogen, maar ik kom al een week niet verder dan 3 bezoeken. Heeft de puzzelmaker een abonnement?
pi_148757018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:48 schreef willvlas2 het volgende:
Zo, 17b is gelukt. Nu nog vraag 12. Ik heb inmiddels vierkante ogen, maar ik kom al een week niet verder dan 3 bezoeken. Heeft de puzzelmaker een abonnement?
SPOILER
pi_148757594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:52 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148759603
Ik denk niet dat het echt veel helpt, maar een anagram van "terwijl jullie hard puzzelen" is... (let op, NSFW / 18+)

SPOILER
~O>

(Sorry guys, couldn't help myself.)
pi_148763387
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:05 schreef Keyser-Soze het volgende:
Ik denk niet dat het echt veel helpt, maar een anagram van "terwijl jullie hard puzzelen" is... (let op, NSFW / 18+)

SPOILER
~O>

(Sorry guys, couldn't help myself.)
Mooie woordenlijst gebruik jij. Mag ik een kopie? :)
pi_148771334
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:44 schreef Mill61 het volgende:

[..]

Mooie woordenlijst gebruik jij. Mag ik een kopie? :)
volgens mij een prachtige hint voor 4d, ga ik direct mee aan de slag...
pi_148771670
12 is compleet

2, 4c, 4d en 9b lijken onoplosbaar, dus ik stop er maar even mee.
pi_148773763
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef JddMan het volgende:
Een kleine waarschuwing voor de mensen die hard met vraag 18 bezig zijn:

SPOILER
pfff, ik word helemaal gek van 18, heb alle cijfers die met de letters te maken hebben al in elke mogelijke volgorde gecombineerd, maar kom er niet uit... wie heeft er een tip hoe de cijfers te combineren om tot de plaatsnamen te komen?????
pi_148798672
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 13:21 schreef muendo het volgende:

[..]

pfff, ik word helemaal gek van 18, heb alle cijfers die met de letters te maken hebben al in elke mogelijke volgorde gecombineerd, maar kom er niet uit... wie heeft er een tip hoe de cijfers te combineren om tot de plaatsnamen te komen?????
word ondertussen ook redelijk gestoord van deze. vermoed dat de waarschuwing iets te maken kan hebben met
SPOILER
pi_148799144
18
SPOILER
(ik hoop dat ik hiermee het niet té makkelijk maak... kan dat niet zo goed inschatten)
pi_148799442
Hoi, 4c en 4d blijken best wel moeilijk. Enige suggesties?
CryptoNerd
pi_148800162
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 10:07 schreef xABCx het volgende:
18
SPOILER
(ik hoop dat ik hiermee het niet té makkelijk maak... kan dat niet zo goed inschatten)
Dankje, maar dat doe ik al vanaf het begin, kom er niet echt uit.

SPOILER
pi_148800207
@gicik:

quote:
SPOILER
Let op: je moet eerst die slitherlink oplossen en de info die je daarmee krijgt, gebruiken voor de oplossing!
pi_148800262
@gicik:

Gebruik je trouwens wel een Nederlandse editie? Check zo nodig even op Wikipedia!
pi_148800372
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:26 schreef Keyser-Soze het volgende:
@gicik:

Gebruik je trouwens wel een Nederlandse editie? Check zo nodig even op Wikipedia!
Jup, de slitherlink heb ik opgelost. Dat was nog te doen. Bij de puntentelling gebruik ik de editie waarbij k l en m 3 punten waard zijn ?
pi_148803165
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 11:31 schreef gicik het volgende:

[..]

Jup, de slitherlink heb ik opgelost. Dat was nog te doen. Bij de puntentelling gebruik ik de editie waarbij k l en m 3 punten waard zijn ?
niet te moeilijk denken, dat is hoe ik hem uiteindelijk heb opgelost....
pi_148823338
bijna tijd om in te sturen.... wij hebben alles in een docje gezet en het ziet er naar uit dat we negen onderdelen niet af gaan krijgen. Ik vind het zelf best een prestatie, zeker omdat we tijdens het puzzelen ook nog aan het verbouwen zijn. :-)
Wij zijn trouwens met zijn tweeën een teampje.
Wat is de eindscore van de andere puzzelaars?
pi_148824451
Ik mis nog 2, 4c, 4d, 8b en 18. Ik puzzel alleen en heb ondertussen ook Jaspers King Williams Test gedaan. Maar ik heb de hele dag de tijd.
pi_148827920
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:52 schreef willvlas2 het volgende:
Ik mis nog 2, 4c, 4d, 8b en 18. Ik puzzel alleen en heb ondertussen ook Jaspers King Williams Test gedaan. Maar ik heb de hele dag de tijd.
2,4c en 4d zijn de lastigste opgaven. Door deze puzzel heb ik dingen uitgesteld die belangrijk waren haha, echt verslavend gewoon. Ik moet 2,4c,4d,8b,11 en 13
pi_148827951
@ gicik:

Ha, dus 18 is gelukt! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')