quote:Op zondag 4 januari 2015 20:18 schreef DieuwkeL het volgende:
Heeft iemand een hint voor 11? Kan geen overeenkomstige woorden vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:54 schreef rxb82 het volgende:
[..]Ik neem aan dat die eigenschap niet is "bestaat uit vier letters" maar zie nog geen andere eigenschap waar echt alle woorden aan voldoen, noch qua betekenis, noch qua letterwaardes (A=1 enz). Kun je een heel klein tipje van de sluier oplichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 12:29 schreef korsakowski het volgende:
Nou vooruit dan, een hint voor 13:Gelukt! Heb je wellicht ook een tip voor 4c? De oplossing die ik hier op het forum heb gelezen, is denk ik niet (helemaal) correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.Einstein: "Als een idee niet absurd klinkt, is er geen hoop voor"
Tip voor 4c: Sommige cijfers kunnen ook vervangen worden door anderen, andere niet, en toch blijft de reeks kloppend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:53 schreef CarelvdH53 het volgende:
[..]
Gelukt! Heb je wellicht ook een tip voor 4c? De oplossing die ik hier op het forum heb gelezen, is denk ik niet (helemaal) correct.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Round up the usual suspects.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef Keyser-Soze het volgende:
@MisterFuji
Ik snap de tip voor 4c ook niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Round up the usual suspects.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een pittig puzzeltje. Sommige onderdelen zijn eigenlijk alleen maar op te lossen d.m.v. programmeren (alhoewel je soms met excel al een eind kan komen). Bij andere onderdelen heb je niks aan software en moet je het juist hebben van creativiteit, algemene ontwikkeling, gevoel voor taal, wiskunde, cultuur, geschiedenis en soms ook een goede dosis geluk. Af en toe is het hoofdpijn, maar dat maakt hem juist ook weer uitdagend. En dat gevoel wanneer je er weer ééntje ontcijferd hebt, dat is heerlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toen ik hoorde dat programmeren nodig was voor het oplossen van enkele puzzels ben ik hier onmiddellijk mee gekapt.
quote:Dat vermoeden had ik al, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van alles op het internet aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
Heeft iemand nog een hint, waarmee ik verder zou kunnen?Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef DieuwkeL het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van alles op het internet aan het zoeken, maar kan het niet vinden.
Heeft iemand nog een hint, waarmee ik verder zou kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef tigah het volgende:
Okay klein spoilertje dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door snowflakesarewhite op 09-01-2015 16:28:12 ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef snowflakesarewhite het volgende:
Moet ik bij 11 denken aan deze categorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |