Deze moet ik ook nog, misschien als je je spoor deelt kan ik meedenken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:01 schreef KoenR het volgende:
Is er iemand die 13 al opgelost heeft?
Volgens mij gebruik ik nét niet de juiste databron..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je nu met je tip:quote:Spoiler (tip) voor 12 (misschien vermoedde je dit al maar dan weet je in ieder geval dat je op de goede weg zit):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Round up the usual suspects.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Round up the usual suspects.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef korsakowski het volgende:
En 1B? Ik heb het idee dat er meer in zit (moet zitten) dan je in eerste instantie denkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rxb82 op 04-01-2015 23:38:10 ]
4c en d ook nog open... voor 2:quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door rxb82 op 04-01-2015 23:48:03 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |