Jullie hebben zekker mooie mascottes? Snelle Jelle? Of Laser-Brigade?quote:
W&S al gebeld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:34 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik heb een klacht voor onze moderator: ik kan geen emoticons kiezen op mn pokkie
Moet je ze maar uit je hoofd leren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:34 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik heb een klacht voor onze moderator: ik kan geen emoticons kiezen op mn pokkie
Ben geen officierquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet je ze maar uit je hoofd leren. [ afbeelding ]
niet weten wat Stier isquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jullie hebben zekker mooie mascottes? Snelle Jelle? Of Laser-Brigade?
prutser, kijk eens bij je instellingen in plaats van eerst te gaan huilenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:34 schreef Kostertjuh het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
prutser, kijk eens bij je instellingen in plaats van eerst te gaan huilen
Welke stier was jij dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
niet weten wat Stier is
Nog niet geweest. Terwijl ik korting krijg en het globaal 10km van mn huis isquote:Op woensdag 31 december 2014 15:40 schreef Bouke-p het volgende:
Soldaat van oranje is best n goeie show
Studentenkortingquote:Op woensdag 31 december 2014 15:45 schreef Bouke-p het volgende:
2e keer nu al :p maar korting? Je krijgt zelfs nog geen korting op een kopje koffie op vertoon van je veteranenpas :p
ik mag hopen dat alleen de te vroeg gestarte schepen opnieuw moesten starten en niet het gehele veldquote:Op woensdag 31 december 2014 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal de mening van Jitzzzze doorgeven aan het startschip...
Je mag je UI wel eens bijwerken, opa.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik mag hopen dat alleen de te vroeg gestarte schepen opnieuw moesten starten en niet het gehele veld
waarom?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je mag je UI wel eens bijwerken, opa.
Walstart, de niet te vroeg gestarte schepen liggen nog aan de wal he...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik mag hopen dat alleen de te vroeg gestarte schepen opnieuw moesten starten en niet het gehele veld
Omdat Sint al weer een tijdje in zijn resort in Benidorm bij ligt te komen van de pietendiscussie.quote:
dat is helemaal nep, een varende start is veel leukerquote:Op woensdag 31 december 2014 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Walstart, de niet te vroeg gestarte schepen liggen nog aan de wal he...
hij komt toch volgend jaar weer?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Omdat Sint al weer een tijdje in zijn resort in Benidorm bij ligt te komen van de pietendiscussie.
Ja, alleen de Veenhoop is walstart, de overige wedstrijden varende start. Daarom is die truc daar ook extra leuk.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is helemaal nep, een varende start is veel leuker
Volgend jaar komt Opa Piet.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hij komt toch volgend jaar weer?
Eentjequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eentje
Wat ben jij bescheiden geworden, astu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |