.Ik ben zo'n josti en niet culinair aangelegd... dus: Kwijlquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Zojuist dit gegeten bij de Griek:
[ afbeelding ]
Anders ik wel daarom kun je beter werken met kerst, wordt het voor je gedaan, geen afwasquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
.Ik ben zo'n josti en niet culinair aangelegd... dus: Kwijl
Of uit eten zoals Amaranthaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders ik wel daarom kun je beter werken met kerst, wordt het voor je gedaan, geen afwas
nicequote:
Ja idd !! Ziet er vaak overal zo chick uit en dan denk ik nou laat ik daar maar eens even niet naar binnen gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of uit eten zoals Amarantha
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef foodlover het volgende:
Spicy Mc Chicken en een Daily Mc Double.
3-gangen diner was het voor jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd !! Ziet er vaak overal zo chick uit en dan denk ik nou laat ik daar maar eens even niet naar binnen gaan![]()
Heerlijk koude pils, had 2300 nog 40 min in arnhem en de balletjes waren nog warm.
Dus toch nog maar wat opgeschept![]()
Pff veel te veel en in Zwolle ook alquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3-gangen diner was het voor jou![]()
Kaaschips gekregen. Ik was net 2 dagen afgekickt van de chips
Ooo!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond rijsttafel met oa atjar tjampoer, Ikan boemboe ketjap en Ritja ritjaEr komen ook nog een paar rundvlees gerechten bij maar die worden door iemand anders gemaakt.
wat heb je nog in de koelkast / vriezer lijkt me een beter beginquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef borbit het volgende:
Wat voor maaltijd zal ik bereiden vanavond? Ik heb nog 2 euro 20.
Pff dat word wel wat karigquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef borbit het volgende:
Wat voor maaltijd zal ik bereiden vanavond? Ik heb nog 2 euro 20.
restje margarine, spaghetti, mosterd, peper, zout, een ei en een augurk. Het is wel maar voor een persoon.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:20 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat heb je nog in de koelkast / vriezer lijkt me een beter begin
koop voor 2 euro parmezaanse kaas. flikker het over je spaghetti. beetje olie. smullenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef borbit het volgende:
[..]
restje margarine, spaghetti, mosterd, peper, zout en een ei. Het is wel maar voor een persoon.
Had ik toch een hamburger genomen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
koop voor 2 euro parmezaanse kaas. flikker het over je spaghetti. beetje olie. smullen
De oma's hadden helaas aangegeven niet van roze/rood vlees te houden dus heb hem met pijn in mijn hart wat extra tijd moeten geven. Foto van de binnenkant was dus niet heel spectaculair, nog net roze dicht bij het bot maar de rest redelijk grijs. Gelukkig niet droog, smaakte erg goed. Kan je wel aanraden zo'n stuk lam bij een turkse slager te halen, die doen ongeveer 14 euro/kg ipv van 30 bij de normale slager, anders heb je een stuk vlees van bijna 100 euro...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice
Foto van de binnenkant ook?
Hier voor het eerst kalfszwezerik gemaakt. Ging goed. Met een portsausje
Kunnen we wel eens regelen hoor...als je durftquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo!
(Ik heb nog nooit een door iemand thuis gemaakte rijsttafel gegeten, alleen maar in restaurants!)
Foto's!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond rijsttafel met oa atjar tjampoer, Ikan boemboe ketjap en Ritja ritjaEr komen ook nog een paar rundvlees gerechten bij maar die worden door iemand anders gemaakt.
Ideaal voor een meet eigenlijk! Iedereen neemt wat meequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Kunnen we wel eens regelen hoor...als je durft
Pff weer zo een kerstdiner !! Lekker hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben voor!
Vanavond wordt het witlof met ham en kaas
Leuk ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ideaal voor een meet eigenlijk! Iedereen neemt wat mee
Mooi zeg! wel groot voor een lam?quote:
Ik denk aan de kat gegeven/ flauwquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Mooi zeg! wel groot voor een lam?
En wat heb je ermee gedaan?
Ziet er goed uit man!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Lekker Chop Chuy gekookt vandaagHet was de eerste keer, maar het heeft echt gesmaakt en ik heb nog over voor morgen.
[ afbeelding ]
As we speak Houston Airport. Over dik 9 uur weer thuis, lekker Hollandse pot eten, trek in spinazie met vissticks en aardappelen of zoiets.quote:
Veilige reis!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef foodlover het volgende:
[..]
As we speak Houston Airport. Over dik 9 uur weer thuis, lekker Hollandse pot eten, trek in spinazie met vissticks en aardappelen of zoiets.
Ja zalm die naar zalm smaaktquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:52 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alm_niet_lekker.html
Whut??
Iemand het hele filmpje ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja zalm die naar zalm smaaktHoe haal je het in je hoofd.
Vegan = zoete zooi?quote:Op zondag 28 december 2014 07:28 schreef Windigo het volgende:
Even een vegan ontbijtje, dus choco-soyamelk met frambozen en cornflakes; en twee rijstwafels met pindakaas. Thee erbij
Lol ligt niks hier. Lekker pilsen morgen nog vrij dusquote:Op zondag 28 december 2014 16:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Manlief gaat chinees halen. Ik ga de deur niet uit, het is spekglad hier...
Oh en stoofpeertjes erbij.quote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond bij ouders: aardappelschijfjes met spek en ui, witlof met katenspek en kaas uit de oven en gebakken zalm
Mwja lekker pilsen, avondje doorzakken ik teken direct. Maar compleet lam nee dank u.quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt staat ie weer recht
Ik ben ook een hairy biker wil je mijn recept eens zien?quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
OmnomnomRecept van de Hairy Bikers
En ja. Beetje veel kaas
Lekker he die kaas! Ook wel bekend vanquote:Op zondag 28 december 2014 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
In rode wijn gestoofde runderrouladen met rode kool, stoofperen, aardappels
Kaas na, heb met een stuk Wensleydale gekregen van een vriendin uit de UK, de kaas gered door Wallece & Grommit
http://en.m.wikipedia.org(...)e#Wallace_and_Gromit
helemaal niet veel kaas. Ik zou zelf nog een scheutje erbij doenquote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
OmnomnomRecept van de Hairy Bikers
En ja. Beetje veel kaas
Ik had net ook een oliebol met krentenquote:Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
warme krentenbol uit de oven
Ik hou echt van oliebollen en krentenbollen, serieuws lekker
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op maandag 29 december 2014 17:24 schreef OMG het volgende:
Een grapefruit als ontbijt. Nu eens een bak koffie. Zometeen een schaaltje white cheddar popcorn voor bij de film, want ik heb Das Boot eens opgezet.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:22 schreef Geerd het volgende:
Mixed grill van de turk fuck de afwas !
Als je 65+ bent misschien, ik vind er geen kut aan.quote:
Oehw ik weet wel een ander filmpjequote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je 65+ bent misschien, ik vind er geen kut aan.
Ooit met een date naar gekeken, is bij 1 date gebleven. Saaie film, saaie vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was lekker![]()
Nu kaneelthee en wat kerstchocolade![]()
Die pasta saus lijkt me heerlijk, al vind ik 6 uur in de oven wel wat veel van het goede voor een pasta sausquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:52 schreef minilot het volgende:
Vanavond deze pasta: http://www.dececco.it/EN/(...)ccia-88/?Prodotto=54
Met deze brute saus: http://www.seriouseats.co(...)uce-ever-recipe.html
En gehaktballen van worstvlees + een berg pecorino.
Vond ik juist handiger dan een tijdlang in een pan op je gasfornuis, want je hoeft het veel minder in de gaten te houden en er minder in te roeren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Die pasta saus lijkt me heerlijk, al vind ik 6 uur in de oven wel wat veel van het goede voor een pasta saus
toch maar eens het recept opgeslagenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Vond ik juist handiger dan een tijdlang in een pan op je gasfornuis, want je hoeft het veel minder in de gaten te houden en er minder in te roeren.
Ik mis de " het is tenslotte dinsdag "quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef Iwanius het volgende:
Tis dinsdag en een prima dag voor sushi.
2 Kleuren pasta?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:42 schreef ddx het volgende:
Pasta met (zelfgemaakte) pesto.
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zoete pepertjes gevuld met roomkaas.
Die pasta heb ik hier ook vaak, zo lekker diequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:52 schreef minilot het volgende:
Opgezocht want ik had er nog nooit van gehoord, maar klinkt als goeie combiquote:
3 kleuren zelfsquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2 Kleuren pasta?
Ziet er heerlijk uit, pasta pesto
Ah! Groen valt niet op met pestoquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:39 schreef ddx het volgende:
[..]
3 kleuren zelfs
Pakje verse pasta van appie :
[ afbeelding ]
Hoe lekker was de saus?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:52 schreef minilot het volgende:
Oh ja. Maar iedere keer dat zeggen gaat ook vervelen toch? Dus verander je dat weleens zoals nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef zeefje het volgende:
Ik mis de " het is tenslotte dinsdag "
Wat is er mis met oliebollen? Een van mijn favoriete hapjes, mits goed klaargemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja. Maar iedere keer dat zeggen gaat ook vervelen toch? Dus verander je dat weleens zoals nu.
On topic.
Ik blijf het hier heerlijk vinden die sushi,dus ook vandaag onder de hoge temperaturen een verse portie. Met dank aan de sushi-chef.
Het is tenslotte oudjaarsdag![]()
edit: Hier geen oliebollen of appelflappen vandaag want dat hebben ze niet en kennen ze niet(gelukkig)
Je raakt er snel vol van en de smaak is ook niet zo verfijnd, geeft wel een goede onderlaag voor een zuipavondquote:Op woensdag 31 december 2014 16:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat is er mis met oliebollen? Een van mijn favoriete hapjes, mits goed klaargemaakt
Ik heb overigens de soep vanavond geschrapt, het wordt brood met kroketten
Je verdedigt jezelf onwijs. Niet doen, is helemaal niet nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Oliebol nr 5 zit er ook inMoet eens kunnen hoor, ik kan alles laten staan maar oliebollen zijn een grote zwak
Als avondeten doe ik het rustig aan..
Bloemkool, broccoli, stuk kabeljauwfilet
Moet kunnen hoor, die 1/2 (kermis) keer per jaar!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Oliebol nr 5 zit er ook inMoet eens kunnen hoor, ik kan alles laten staan maar oliebollen zijn een grote zwak
Als avondeten doe ik het rustig aan..
Bloemkool, broccoli, stuk kabeljauwfilet
Mee eensquote:Op woensdag 31 december 2014 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je verdedigt jezelf onwijs. Niet doen, is helemaal niet nodig
Yep is ook, ga lekker genieten... straks ook maar een fles prosecco openmakenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:08 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Moet kunnen hoor, die 1/2 (kermis) keer per jaar!
Hier alvast een glaasje bubbels, zo naar vrienden die veul hapjes hebben, en zelfgemaakte oliebollen
Oh, en bij de koffie oliebollen, vegters rolletjes, mini merengues en krakelingen .quote:Op woensdag 31 december 2014 17:16 schreef MaLo het volgende:
Zometeen groentesoep en brood.
Vanavond krijgen we bezoek en gaan we oa het grootste deel van het kerstpakket soldaat maken:
dipstokjes, toastjes, bruschetta, stokbrood, diverse nootjes, old amsterdamblokjes, droge worst, twee smaken heksenkaas, mini saucijzenbroodjes en nog lekkere hapjes van de slager.
Ik doe gezellig mee hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 17:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh, en bij de koffie oliebollen, vegters rolletjes, mini merengues en krakelingen .
Ik ga moddervet het nieuwe jaar in.
Heerlijk!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:45 schreef Dragonberry het volgende:
Als avondeten een hele zalmforel uit de oven met krieltjes en lekker zure komkommer salade.
Nu de oliebollen die we vanmiddag hebben gehaald opeten. Even in de oven gedaan dus nu zijn ze weer heerlijk knapperig![]()
Straks nog lekker wijn en borrelhapjes
Na drie dagen sla moest er eens wat anders gemaakt worden, of bedoel je de lilikoibutter?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Opgezocht want ik had er nog nooit van gehoord, maar klinkt als goeie combi
De lilikoibutter bedoelde ik ja, nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Na drie dagen sla moest er eens wat anders gemaakt worden, of bedoel je de lilikoibutter?
Waar laat je het.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, dat was vandaag:
ei, brood, beschuit, kaas,melk
Daarna oliebollen stuk of 5, toastje met braadharing, haring, shasimi enzo
prossecco, snert, rolletjes met slagroom enz...
Gezond afsluiten van 1 jan. [ link | afbeelding ] maar nog een ontdooien...burp
kwam ik tegen op instructables en moest ik wel proberen. Alleen mierzoet en eigenlikk met kiwi gemaakt, maar lilikoibutter klinkt leuker dan kiwibutter.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
De lilikoibutter bedoelde ik ja, nooit van gehoord
Dar heb ik idd wel vaker bij zulke posts 2 oleliebollen lus ik nog wel bij de koffie hele middag genoeg aanquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waar laat je het.![]()
Niet lullig bedoeld maar 5 oliebollen en ik hoef een week niks meer.
Ja potver, ik heb ernaar gegoogled en nou moet ik hoognodig zelf op zoek naar passievruchten!quote:
Markthal!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 05:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja potver, ik heb ernaar gegoogled en nou moet ik hoognodig zelf op zoek naar passievruchten!
Lol net naar de super geweest, ga even uit mijn hoofd !!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond twee hamburgers voor mezelf preppen. Beetje kruiden, bacon, kaas, broodje, sla. Simpel avondeten!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol net naar de super geweest, ga even uit mijn hoofd !!
[ afbeelding ]
En? De tering aan de afwas!!
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Muck het volgende:
Een broodje knakworst...
Heerlijke dag om jarig te zijn
Was het zeker! Hadden vooraf kimchi loempia'tjes, mandu (pasteitjes), kimchi pannenkoekjes, groenten tempura en zeewiersalade.quote:
!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:07 schreef -Mellow- het volgende:
Een wentelteefje van brioche, met palmsuiker en kardemom, gebakken in ghee
Wat was die laatste ook alweer die je "gemaild" had?? Kak zou hem nog zo bewaren,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Zo dadelijk alles halen voor een heerlijke stoofpot, alvast opzetten voor morgen.
Vanavond denk ik pasta met grof gesneden groenten en kaas.
quote:
quote:
Hmm! Klinkt verrukkelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef -Mellow- het volgende:
Patatas bravas ( met een tomatensaus van rode wijn, gerookt paprikapoeder, sinaasappel, gekarameliseerde ui en veel knoflook) en daarbij een veldsla-rucolasalade met blauwe stilton en balsamico.
Succes!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ga zo drie zuurdesem broden bakken, vanavond eten we een deel daarvan op met geroosterde groente, zelf gemaakte burgers en (voor t eerst) zelf gemaakte dragon mayonaise
Gewoon half om half? Beetje rond maken niet te dik?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:43 schreef Diconnected het volgende:
Hier vanavond hamburgers maken en daarbij een salade van komkommer tomaat feta en ui.
Pinda's in de cola!!! Heerlijk, nee ik maak echt geen grapje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Te gare tjaptjoy achter de kiezen.
Zo een bak vla met diepvries aardbeien en slagroom
Vanavond ongezouten pinda's en cola-berenburg
Gebakken hont gerold in kat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Bún Chả Giō gegeten van de Vietnamees
Magimix! Geluktquote:
Ik heb gewoon een gasfornuis en pannen hoor hahaha Thuisbezorgd.nl doet het hier ook.quote:
Blijft het water zo nog in je wasbak zitten?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:48 schreef Geerd het volgende:
Simpeler krijg je hem niet, ze vroegen nog wil je geen afwasmachine?
[ afbeelding ]
Ja is kak man, op de ipad zien mensen hem volgens mij wel weer recht op.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Blijft het water zo nog in je wasbak zitten?
Tering, ik moet echt beter leren lezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:42 schreef -Mellow- het volgende:
vers maanzaadbroodje humus met heel veel za'atar
Wat is dit?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:45 schreef Iwanius het volgende:
Goed toeven met deze zomerse temperaturen. Vandaag dit als hapje genomen.
Ben jij een slanke of dikke machinist? Want die deurtjes naar de cockpit toe lijken me knap smal!quote:Op zondag 4 januari 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
Halve kilo shaorma 4 pita broodjes, 3 bakjes sambal 1 bakje knoflook, nu pils burppp
Niet schelden he! Hoofdconducteur en zie fb.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ben jij een slanke of dikke machinist? Want die deurtjes naar de cockpit toe lijken me knap smal!
Heb je dezelfde tetten als je UI?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet schelden he! Hoofdconducteur en zie fb.
Was het maar waar!!quote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dezelfde tetten als je UI?
OT: hier Thaise kip cashew. Mijn man is alleen nog even zo'n beetje alle boodschappen aan het doen nu omdat ik met mijn gare zieke harses in slaap was gevallen
Jammer voor den manmenschen in het OVquote:
Achja ik hoef niet alles te hebben, anders had ik ze wel mee laten genietenquote:
Evident toch? Gegrild visje met aardappelschijfjes in een of andere roomsausquote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat is dit?
Kip was heerlijk! IJs met mandarijntjes en slagroom toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |