.Ik ben zo'n josti en niet culinair aangelegd... dus: Kwijlquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Zojuist dit gegeten bij de Griek:
[ afbeelding ]
Anders ik wel daarom kun je beter werken met kerst, wordt het voor je gedaan, geen afwasquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
.Ik ben zo'n josti en niet culinair aangelegd... dus: Kwijl
Of uit eten zoals Amaranthaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders ik wel daarom kun je beter werken met kerst, wordt het voor je gedaan, geen afwas
nicequote:
Ja idd !! Ziet er vaak overal zo chick uit en dan denk ik nou laat ik daar maar eens even niet naar binnen gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of uit eten zoals Amarantha
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef foodlover het volgende:
Spicy Mc Chicken en een Daily Mc Double.
3-gangen diner was het voor jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd !! Ziet er vaak overal zo chick uit en dan denk ik nou laat ik daar maar eens even niet naar binnen gaan![]()
Heerlijk koude pils, had 2300 nog 40 min in arnhem en de balletjes waren nog warm.
Dus toch nog maar wat opgeschept![]()
Pff veel te veel en in Zwolle ook alquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3-gangen diner was het voor jou![]()
Kaaschips gekregen. Ik was net 2 dagen afgekickt van de chips
Ooo!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond rijsttafel met oa atjar tjampoer, Ikan boemboe ketjap en Ritja ritjaEr komen ook nog een paar rundvlees gerechten bij maar die worden door iemand anders gemaakt.
wat heb je nog in de koelkast / vriezer lijkt me een beter beginquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef borbit het volgende:
Wat voor maaltijd zal ik bereiden vanavond? Ik heb nog 2 euro 20.
Pff dat word wel wat karigquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef borbit het volgende:
Wat voor maaltijd zal ik bereiden vanavond? Ik heb nog 2 euro 20.
restje margarine, spaghetti, mosterd, peper, zout, een ei en een augurk. Het is wel maar voor een persoon.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:20 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat heb je nog in de koelkast / vriezer lijkt me een beter begin
koop voor 2 euro parmezaanse kaas. flikker het over je spaghetti. beetje olie. smullenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef borbit het volgende:
[..]
restje margarine, spaghetti, mosterd, peper, zout en een ei. Het is wel maar voor een persoon.
Had ik toch een hamburger genomen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
koop voor 2 euro parmezaanse kaas. flikker het over je spaghetti. beetje olie. smullen
De oma's hadden helaas aangegeven niet van roze/rood vlees te houden dus heb hem met pijn in mijn hart wat extra tijd moeten geven. Foto van de binnenkant was dus niet heel spectaculair, nog net roze dicht bij het bot maar de rest redelijk grijs. Gelukkig niet droog, smaakte erg goed. Kan je wel aanraden zo'n stuk lam bij een turkse slager te halen, die doen ongeveer 14 euro/kg ipv van 30 bij de normale slager, anders heb je een stuk vlees van bijna 100 euro...quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice
Foto van de binnenkant ook?
Hier voor het eerst kalfszwezerik gemaakt. Ging goed. Met een portsausje
Kunnen we wel eens regelen hoor...als je durftquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo!
(Ik heb nog nooit een door iemand thuis gemaakte rijsttafel gegeten, alleen maar in restaurants!)
Foto's!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond rijsttafel met oa atjar tjampoer, Ikan boemboe ketjap en Ritja ritjaEr komen ook nog een paar rundvlees gerechten bij maar die worden door iemand anders gemaakt.
Ideaal voor een meet eigenlijk! Iedereen neemt wat meequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Kunnen we wel eens regelen hoor...als je durft
Pff weer zo een kerstdiner !! Lekker hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben voor!
Vanavond wordt het witlof met ham en kaas
Leuk ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ideaal voor een meet eigenlijk! Iedereen neemt wat mee
Mooi zeg! wel groot voor een lam?quote:
Ik denk aan de kat gegeven/ flauwquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Mooi zeg! wel groot voor een lam?
En wat heb je ermee gedaan?
Ziet er goed uit man!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Lekker Chop Chuy gekookt vandaagHet was de eerste keer, maar het heeft echt gesmaakt en ik heb nog over voor morgen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |