SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Anoonumos op 26-12-2014 20:30:48 ]
Eensquote:
crybaby pur sang.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis van Gaal: "We have to play again within 48 hours. This is forbidden by FIFA but OK, this is England."
Ik ben benieuwd of Louis dit weet te managen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis van Gaal: "We have to play again within 48 hours. This is forbidden by FIFA but OK, this is England."
Dat is gewoon het kopje, er staat alleen niks onder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef Nober het volgende:
Klik ik op Stand in de OP krijg ik alleen Stand in een nieuw tabblad.
twitter:_OlivierGiroud_ twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:26:27I apologise to my wife, family and friends and my manager, team-mates and Arsenal fans. reageer retweet
Misschien toch maar even gaan kijken hoe QPR gaat winnen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Reddead het volgende:
f me... giroud heeft een rode kaart te pakken.
Quotering voor een gelijkspel is best goed.. 5,25quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien toch maar even gaan kijken hoe QPR gaat winnen.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien toch maar even gaan kijken hoe QPR gaat winnen.
Dan hebben ze het thuis goed gedaan met 17 punten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef Downwards het volgende:
Ga maar rustig zitten Harry, ook deze uitwedstrijd ga je verliezen (0 punten uit 9 uitwedstrijden zou dat betekenen).
Ja inderdaad, als je als QPR meer dan de helft van je thuiswedstrijden wint, doe je het wat dat betreft prima.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan hebben ze het thuis goed gedaan met 17 punten.
Wat heerlijk dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:00 schreef Downwards het volgende:
https://vine.co/v/OHHmJiKm69n
Wat een moment was dit van Mignolet.
Het zou zomaar kunnen, al presteert Spurs uit beter dan thuis. Tegen de wat betere teams hebben ze het dan wel redelijk gedaan @ WHL: gewonnen van Southampton en Everton (maar ook verloren van Liverpool).quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaat Louis deze zondag weer punten verspelen? wat denk jij?
twitter:BBCSport twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 12:07:55Neil Warnock has been sacked as manager of Crystal Palace. More to follow. http://t.co/cy6luh5Hr0 reageer retweet
Gewaagd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:19 schreef Reddead het volgende:
Ik zie Chelsea wel van Soto winnen .
Lijkt me bijna een zekerheidje.. Van alle ploegen die enigszins een naam hebben, hebben ze tot nu toe verloren.. Liverpool, Spurs, City, Arsenal, Unitedquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:19 schreef Reddead het volgende:
Durf je daar geld op te zetten ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:19 schreef Reddead het volgende:
Dat zijn de feiten, maar in die wedstrijden zat het ook niet altijd mee. Op Anfield waren ze beter en hadden ze minstens een punt verdiend, op WHL waren ze niet best, maar had Mané de 1-1 voor het intikken net voor tijd, bij Arsenal viel Alderweireld uit waardoor ze de laatste 10 min. met een man minder speelden - en in de 89e minuut de 1-0 incasseerden - en thuis waren ze beter dan Man. United en hadden ze ook de betere kansen. Het is niet zo dat ze weggespeeld o.i.d. zijn in die vier wedstrijden..quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lijkt me bijna een zekerheidje.. Van alle ploegen die enigszins een naam hebben, hebben ze tot nu toe verloren.. Liverpool, Spurs, City, Arsenal, United
Si.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Durf je daar geld op te zetten ja.
Dat Southampton de wedstrijden tegen de grotere ploegen verloor is deels pech maar deels ook kwaliteit inderdaad.. en dan met name gebrek aan scorend vermogen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat zijn de feiten, maar in die wedstrijden zat het ook niet altijd mee. Op Anfield waren ze beter en hadden ze minstens een punt verdiend, op WHL waren ze niet best, maar had Mané de 1-1 voor het intikken net voor tijd, bij Arsenal viel Alderweireld uit waardoor ze de laatste 10 min. met een man minder speelden - en in de 89e minuut de 1-0 incasseerden - en thuis waren ze beter dan Man. United en hadden ze ook de betere kansen. Het is niet zo dat ze weggespeeld o.i.d. zijn in die vier wedstrijden..
Heeft daarnaast ook met kwaliteit te maken en op basis daarvan zou Chelsea morgen altijd moeten kunnen winnen.
Je kunt Man. United ook gewoon noemen in dat rijtje. Chelsea en City steken ver boven 'de rest' uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Anoonumos het volgende:
Chelsea is wel van een ander niveau dan Liverpool, Arsenal en Spurs.
Maar de bal is rond.
Dat lijkt misschien zo, maar zo zit José toch totaal niet in elkaar?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef Dos37 het volgende:
Daar kijkt Mourinho al alsof ie het allemaal wel beter weet
Dat zal best, maar hij heeft het toch maar mooi tot keeperstrainer van het Ned. elftal geschopt.quote:
Hm, never change a winning team?quote:Op zondag 28 december 2014 12:07 schreef Reddead het volgende:
Het is weer eens zover.
McNair? Hm....
Ik vind McNair anders zeer verrassen, in positieve zin natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 12:07 schreef Reddead het volgende:
Het is weer eens zover.
McNair? Hm....
Zou een Hummels of Sokratis zoveel geld kosten?quote:Op zondag 28 december 2014 12:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hm, never change a winning team?
Vooral Hummels gaat een vermogen kosten, naast dat hij zelf heeft aangegeven niet per se weg te willen. Zeker in de winter niet.quote:Op zondag 28 december 2014 12:16 schreef Reddead het volgende:
[..]
Zou een Hummels of Sokratis zoveel geld kosten?
Bedoelde meer dat Louis vandaag met dezelfde basis start als twee dagen geleden.quote:Op zondag 28 december 2014 12:16 schreef Reddead het volgende:
[..]
Zou een Hummels of Sokratis zoveel geld kosten?
Als ze geen goede centrale verdedigers gaan halen kunnen ze de titel vergeten.quote:Op zondag 28 december 2014 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Vooral Hummels gaat een vermogen kosten, naast dat hij zelf heeft aangegeven niet per se weg te willen. Zeker in de winter niet.
Heel veel spelers heeft hij ook niet om dat te veranderen hèquote:Op zondag 28 december 2014 12:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat Louis vandaag met dezelfde basis start als twee dagen geleden.
Ik denk wel dat Louis graag een centrale verdediger wil, alleen in de winter is dat wel lastig voor elkaar te boksen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:20 schreef Reddead het volgende:
[..]
Als ze geen goede centrale verdedigers gaan halen kunnen ze de titel vergeten.
Wat jammer zou zijn, aangezien ze zo'n goede voorhoede hebben.
Hij zal wel Vlaar halen, schiet 'ie alsnog niet veel mee op.quote:Op zondag 28 december 2014 12:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Louis graag een centrale verdediger wil, alleen in de winter is dat wel lastig voor elkaar te boksen.
Dan kan hij net zo goed niets halen. Vlaar is hetzelfde type als Smalling en Jones en niet beter dan die twee.quote:Op zondag 28 december 2014 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal wel Vlaar halen, schiet 'ie alsnog niet veel mee op.
Tsja, hij haalt ook Blind dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vlaar is nog steeds een beetje een hype op het moment.quote:Op zondag 28 december 2014 12:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed niets halen. Vlaar is hetzelfde type als Smalling en Jones en niet beter dan die twee.
Ja, ik snap nog steeds niet waarom hij Blind kochtquote:Op zondag 28 december 2014 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hij haalt ook Blind dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vlaar is nog steeds een beetje een hype op het moment.
Opvolger van De Gea?quote:Op zondag 28 december 2014 12:32 schreef Downwards het volgende:
"Tottenham's substitute goalkeeper Michel Vorm is deep in conversation with Manchester United boss Louis van Gaal on the White Hart Lane pitch. Perhaps reliving their World Cup adventures together with the Netherlands from the summer?"
Ik denk dat Van Goal niet zo dom is om Blind er weer in te zetten als hij fit is. Zijn balletjes breed worden niet gemist volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet waarom hij Blind kocht![]()
Wel grappig om te zien dat United begonnen is met veel winnen toen Blind geblesseerd raakte.
Dat weet je maar nooit, maar zolang hij Carrick laat staan, zit hij wel goed.quote:Op zondag 28 december 2014 12:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Goal niet zo dom is om Blind er weer in te zetten als hij fit is.
Hij is GekkeGerrit- niet.quote:Op zondag 28 december 2014 12:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Goal niet zo dom is om Blind er weer in te zetten als hij fit is. Zijn balletjes breed worden niet gemist volgens mij.
Nog even geduld en je kunt kijken naar QPR - Palace.quote:Op zondag 28 december 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is GekkeGerrit- niet.
Wel lekker zo'n wedstrijd tussen 2 K clubs, ik gun ze beiden hetzelfde
Daar kijken we allemaal naar uit natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 12:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nog even geduld en je kunt kijken naar QPR - Palace.
Dan zullen de tranen ook zo wel weer komen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:49 schreef Sked het volgende:
Toine praat alsof zijn moeder net is overleden
Limburgersquote:Op zondag 28 december 2014 12:55 schreef Zipportal het volgende:
Die vieze kut Limburger is er ook weer.
straks ad van gamergod bij dartsquote:Op zondag 28 december 2014 12:55 schreef Zipportal het volgende:
Die vieze kut Limburger is er ook weer.
Davies speelt i.p.v. Rose. Dat scheelt al behoorlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
hopelijk verdedigt spurs weer zo drámatisch als vrijdag
Jammer.quote:Op zondag 28 december 2014 12:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Davies speelt i.p.v. Rose. Dat scheelt al behoorlijk.
Dat wordt een potje zappenquote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks ad van gamergod bij darts
Oh neequote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks de hele dag lang oefententamens maken.quote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan walst United er overheen. De tering, dat was echt slecht.quote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
hopelijk verdedigt spurs weer zo drámatisch als vrijdag
Volgens Lange_Lans kan hij er niks van.quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel een beetje fanboy van die Kane.
Klopt. Maar hij werkt zo lekker hard.quote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Lange_Lans kan hij er niks van.
Groot. Sterk. Doorzettingsvermogen. Scorend vermogen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel een beetje fanboy van die Kane.
Ja, dat is dus te hopen.quote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan walst United er overheen. De tering, dat was echt slecht.
Die heeft daar gelijk in al maak ik er dan weinig vanquote:Op zondag 28 december 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Lange_Lans kan hij er niks van.
Goedemiddag iedereen. Terwel ik jou onderbreek, Sjak, maakt Baxter 3-1. Krijgen we een 4e 180'er te zien? (Stand 181 overquote:Op zondag 28 december 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt enorm dat Southampton gaat winnen. Zou prachtig zijn.
Ahh, dan snap ik het. Op zich ook wel een veilige betquote:Op zondag 28 december 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik gun Saints normaal het beste maar ik heb op Chelsea to win geld staan dus.
Combi met Man U to win.quote:Op zondag 28 december 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ahh, dan snap ik het. Op zich ook wel een veilige bet
quote:Harry Piekema stopt als gezicht van AH
Paul 28-12-2014 12:59 print 250 views 3 reacties
We hebben 10 jaar kunnen genieten van meneer van Dalen. Zo heette hij in de commercials van de Albert Heijn. Hij gaat wat anders doen. hebben we van hem genoten. Gelukkig hebben we de beste beelden nog. *traantje wegpinkt*.
Ik hoop het voor ze maar geef ze weinig kans. Chelsea is dit seizoen bijna onverslaanbaar! Wellicht dat er een gelijkspel inzit?quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt enorm dat Southampton gaat winnen. Zou prachtig zijn.
Toch zijn ze dit seizoen al 4 keer tegen puntverlies aangelopen in uitwedstrijden. Het kan ook zomaar in Southampton gebeuren.quote:Op zondag 28 december 2014 13:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze maar geef ze weinig kans. Chelsea is dit seizoen bijna onverslaanbaar! Wellicht dat er een gelijkspel inzit!
De bal is rond.quote:Op zondag 28 december 2014 13:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toch zijn ze dit seizoen al 4 keer tegen puntverlies aangelopen in uitwedstrijden. Het kan ook zomaar in Southampton gebeuren.
Zeker Paulinho is al lang uit beeld als basisspeler voor in de competitie. Bentaleb en Mason spelen daar het meest.quote:Op zondag 28 december 2014 13:12 schreef Ramboetan het volgende:
Wat is er gebeurd met het middenveld van Tottenham? Ik dacht dat Dembele en Paulinho vaste basiskrachten waren.
Hm, oké. Ik vond Paulinho vaak wel aardig ballen. Maar ik volg het te weinig om het echt te weten.quote:Op zondag 28 december 2014 13:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zeker Paulinho is al lang uit beeld als basisspeler voor in de competitie. Bentaleb en Mason spelen daar het meest.
Paulinho kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hm, oké. Ik vond Paulinho vaak wel aardig ballen. Maar ik volg het te weinig om het echt te weten.
Lekker overdreven.quote:Op zondag 28 december 2014 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Paulinho kan er echt helemaal niks van.
Hij wordt nu tenminste in zijn kracht gebruiktquote:Op zondag 28 december 2014 13:19 schreef Pedroso het volgende:
Die Young leek een miskoop maar doet het onder Van Gaal prima.
Overtreding schijnbaar. Van wie weet bijna niemand.quote:
Was een overtreding ergens, geen buitenspel. Zal wel geduwd zijnquote:Op zondag 28 december 2014 13:25 schreef TheGeneral het volgende:
Dat leek me gewoon een geldige goal.. Ik zag nergens buitenspel hoor.
White - Huybrechtsquote:Op zondag 28 december 2014 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Andy Hamilton (12) v Kyle Anderson
Cristo Reyes v Kevin Painter (20)
Ian White (15) v Kim Huybrechts (18)
Het zijn snelle gooiers, dat is al genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
White - Huybrechts![]()
![]()
![]()
Beide totaal geen uitstraling
Klopt. Jammer dat ik er al een paar jaar niet meer ben geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef Pedroso het volgende:
Eriksen is echt de vlag op het strontschip daar bij Tottenham. Mooie club maar een matig team.
dat zagen wij ookquote:
Altijd nog maar de vraag of het een leuke wedstrijd gaat worden.quote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hierna Southampton v Chelsea, topper van de dag.
Tempo van Anderson - Klaasen is ongeëvenaardquote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het zijn snelle gooiers, dat is al genoeg.
Davy ?quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tempo van Anderson - Klaasen is ongeëvenaard
Ja, en die technologie zei goal.quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar ondertussen ook doellijn technologie toepasten?
Kijken er nog steeds mensen naar darts?quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was al afgefloten dus had geen zin meer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar ondertussen ook doellijn technologie toepasten?
1-3quote:Op zondag 28 december 2014 13:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hierna Southampton v Chelsea, topper van de dag.
quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij jou is het glas altijd half leeg?quote:Op zondag 28 december 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd nog maar de vraag of het een leuke wedstrijd gaat worden.
Nee, maar ik vind dit wel een lekkere wedstrijd. Dat er dan nog een topper op het programma staat zegt me niet zoveel.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij jou is het glas altijd half leeg?
Ook lekker snel jaquote:
Hij heeft wel een vollere haardos gekregen. Haartransplantatie ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Vasion het volgende:
Eriksen kan wel een goeie knipbeurt gebruiken.
Ik zal jou eens in een spoiler zetten.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet dit in het vervolg in een spoiler.
quote:Op zondag 28 december 2014 13:33 schreef Vasion het volgende:
Eriksen kan wel een goeie knipbeurt gebruiken.
Daar zullen ze niet van terug hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een spoiler zetten.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een spoiler zetten.
Lekker PL kijken met mijn broekje uit en dan gaat Davy me ook nog eens in een spoiler zetten. Ik maak nog eens wat meequote:
Dat verknalt mijn toto. Dus doe maar nier.quote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Man United winnen en Chelsea straks verliezen zou leuk zijn
quote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verknalt mijn toto. Dus doe maar nier.
Daarom, ik ben de moeilijkste niet.quote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Dat hadden we nog niet gezien.
Meh, grootste kans van de wedstrijd kwam uit een vrije trap die hij versierde.quote:
Klassebak.quote:Op zondag 28 december 2014 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom, ik ben de moeilijkste niet.
Klopt maar komt verder weinig in het spel voor. Kansje nu...quote:Op zondag 28 december 2014 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, grootste kans van de wedstrijd kwam uit een vrije trap die hij versierde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |