Al is het maar vanwege het origineel van Bert Heerink.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Long Train Runnin' kent ze wel.
Straks wel hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Je kent wel heel veel niet Essnhills![]()
Ieder uur weer even alle kwartjes op rapen, ik word rijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Ess gaan straks weer veel kwartjes vallen
Och ja das waar ook, titels zeggen je niet veelquote:
Ja, die ging z'n zelfd zijn eigen hit ook nog eens verkrachtenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al is het maar vanwege het origineel van Bert Heerink.
Er gaat bij deze wel ergens in de verte een belletje rinkelen, maar de muziek begint nog net niet te spelen in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Long Train Runnin' kent ze wel.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Och ja das waar ook, titels zeggen je niet veel
Je kunt al bijna 15 jaar niet meer met kwartjes betalen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ieder uur weer even alle kwartjes op rapen, ik word rijk
Sssst, verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt al bijna 15 jaar niet meer met kwartjes betalen.
Je bent vrij, als een vogel zo vrij,quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaat bij deze wel ergens in de verte een belletje rinkelen, maar de muziek begint nog net niet te spelen in m'n hoofd.
Stukje tekst?
Without looooooooohoooooohooohooove.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaat bij deze wel ergens in de verte een belletje rinkelen, maar de muziek begint nog net niet te spelen in m'n hoofd.
Stukje tekst?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bent vrij, als een vogel zo vrij,
Je bent vriiiiiiiiiiijjjjjjjjhhhiiiiiijjjjjjjjhhhhhiiiijjjjjjj
En dan een Heineken erbij.
Ehmmm...quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Without looooooooohoooooohooohooove.
Nog geen kwartje rijker?quote:
Nee nog nietquote:
En Maurice al flink kalend, en dat op nog maar 29-jarige leeftijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Barry was in de jaren 70 echt megasexy
Als 10 jarige vond ik trouwens Mo de liefste. Later zag ik pas hoe sexy Barry wasquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Maurice al flink kalend, en dat op nog maar 29-jarige leeftijd.
Aha mooi. Bikkel, lijkt me moeilijk om door te gaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er leeft er nog een hoor, en hij treedt nog op
Hij huilt ook bij ieder optredenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:09 schreef nipeng het volgende:
[..]
Aha mooi. Bikkel, lijkt me moeilijk om door te gaan.
Barry leeft nog.quote:
Dit dus...ik ken eigenlijk nauwelijks een nummer uit dit uurquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een matig uur.
quote:
ik zat me net af te vragen wie het ook al weer verkracht hadquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:16 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van de 2 broers van de 4e verdieping.
ik vind dit ook niet veel. zwijmelzooi.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zat me net af te vragen wie het ook al weer verkracht had![]()
Hoho, die zangeres heeft het conservatorium cum laude afgerond (dat zegt ze werkelijk overalquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zat me net af te vragen wie het ook al weer verkracht had![]()
Ach af en toe zwijmelen hoort er bijquote:
kan je goed merken aan de liedjes die ze gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, die zangeres heeft het conservatorium cum laude afgerond (dat zegt ze werkelijk overal).
Sandra van N. Is ook muziek wetenschapper, begreep ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, die zangeres heeft het conservatorium cum laude afgerond (dat zegt ze werkelijk overal).
Dat mag hoor, we zullen aan je denkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur komt I Got U Babe, aangezien ik dan aan het gourmetten ben wil ik hierbij even een ode doen aan Beavisgod en Buttheadgod.
Had ze het maar bij de wetenschap gehoudenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sandra van N. Is ook muziek wetenschapper, begreep ik.
Sterkte in deze zware tijden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur komt I Got U Babe, aangezien ik dan aan het gourmetten ben wil ik hierbij even een ode doen aan Beavisgod en Buttheadgod.
Zo'n lekker originele groep ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel het origineel van UB40 trouwens, een van mijn favoriete groepen zoals jullie weten
Ze heeft vast niet snel gestudeerd dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sandra van N. Is ook muziek wetenschapper, begreep ik.
Ik mag hopen dat het origineel er ook nog in staat. Van Killing Me Softly is dat er ook al uitquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo'n lekker originele groep ook
Nope die is er al lang en breed uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het origineel er ook nog in staat. Van Killing Me Softly is dat er ook al uit
Wij gaan straks ook gourmettenquote:
In het begin zowaar nog wel. Maar ja, toen kregen ze succes met een coveralbum....quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo'n lekker originele groep ook
dit vind ikw el 1 van haar beterequote:
Oh, daar heb ik dan weer helemaal niks meequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit stukken minder dan Bad Romance, dat vind ik echt een leuk liedje
Hmmm, eerder andersom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die komt dan ook nog.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou geef mij dit maar ipv Bad Romancequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaga heeft beter dan dit. Bad Romance vooral
Tja, er is op gestemd dus het is "waardig".quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Stickertje het volgende:
lady gaga is niet top 2000 waardig imo.. een gimmick die allang passé is
Oh gelukkig ik ben niet de enigequote:
I want your bad romancequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer helemaal niks mee
I won't tell you that I love you kiss or hug you 'cause I'm bluffing with my muffin I'm not lying I'm just stunning with my love glue .... {wat zegt ze daar?quote:
Heel Lady Gaga is een jaren 80-gimmick. Tesamen met Ladyhawke doorgebroken - die veel beter wasquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Bad Romance is gewoon gejat uit de jaren 80
iets origineels bedenken is moeilijk voor lady gaga.. wat jammer is want zingen kan ze welquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Bad Romance is gewoon gejat uit de jaren 80
Heb ik ook een zwak voor, sws AORquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
dit soort muziek kan ik altijd goed waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |