Hij huilt ook bij ieder optredenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:09 schreef nipeng het volgende:
[..]
Aha mooi. Bikkel, lijkt me moeilijk om door te gaan.
Barry leeft nog.quote:
Dit dus...ik ken eigenlijk nauwelijks een nummer uit dit uurquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een matig uur.
quote:
ik zat me net af te vragen wie het ook al weer verkracht hadquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:16 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van de 2 broers van de 4e verdieping.
ik vind dit ook niet veel. zwijmelzooi.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zat me net af te vragen wie het ook al weer verkracht had![]()
Hoho, die zangeres heeft het conservatorium cum laude afgerond (dat zegt ze werkelijk overalquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zat me net af te vragen wie het ook al weer verkracht had![]()
Ach af en toe zwijmelen hoort er bijquote:
kan je goed merken aan de liedjes die ze gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, die zangeres heeft het conservatorium cum laude afgerond (dat zegt ze werkelijk overal).
Sandra van N. Is ook muziek wetenschapper, begreep ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, die zangeres heeft het conservatorium cum laude afgerond (dat zegt ze werkelijk overal).
Dat mag hoor, we zullen aan je denkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur komt I Got U Babe, aangezien ik dan aan het gourmetten ben wil ik hierbij even een ode doen aan Beavisgod en Buttheadgod.
Had ze het maar bij de wetenschap gehoudenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sandra van N. Is ook muziek wetenschapper, begreep ik.
Sterkte in deze zware tijden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur komt I Got U Babe, aangezien ik dan aan het gourmetten ben wil ik hierbij even een ode doen aan Beavisgod en Buttheadgod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |