Zo'n lekker originele groep ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel het origineel van UB40 trouwens, een van mijn favoriete groepen zoals jullie weten
Ze heeft vast niet snel gestudeerd dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sandra van N. Is ook muziek wetenschapper, begreep ik.
Ik mag hopen dat het origineel er ook nog in staat. Van Killing Me Softly is dat er ook al uitquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo'n lekker originele groep ook
Nope die is er al lang en breed uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het origineel er ook nog in staat. Van Killing Me Softly is dat er ook al uit
Wij gaan straks ook gourmettenquote:
In het begin zowaar nog wel. Maar ja, toen kregen ze succes met een coveralbum....quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo'n lekker originele groep ook
dit vind ikw el 1 van haar beterequote:
Oh, daar heb ik dan weer helemaal niks meequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit stukken minder dan Bad Romance, dat vind ik echt een leuk liedje
Hmmm, eerder andersom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die komt dan ook nog.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou geef mij dit maar ipv Bad Romancequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaga heeft beter dan dit. Bad Romance vooral
Tja, er is op gestemd dus het is "waardig".quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Stickertje het volgende:
lady gaga is niet top 2000 waardig imo.. een gimmick die allang passé is
Oh gelukkig ik ben niet de enigequote:
I want your bad romancequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer helemaal niks mee
I won't tell you that I love you kiss or hug you 'cause I'm bluffing with my muffin I'm not lying I'm just stunning with my love glue .... {wat zegt ze daar?quote:
Heel Lady Gaga is een jaren 80-gimmick. Tesamen met Ladyhawke doorgebroken - die veel beter wasquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Bad Romance is gewoon gejat uit de jaren 80
iets origineels bedenken is moeilijk voor lady gaga.. wat jammer is want zingen kan ze welquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Bad Romance is gewoon gejat uit de jaren 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |