Zo blijf je alleen jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Om mensen weg te jagen, ja.
Alles eerlijk delen toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn hier ook mistletoes?
ik heb een koortslip
Jij ookquote:
quote:
quote:
Hier niet hoor Tjackie, ze verwachten ten noorden van de lijn Alkmaar Zwolle nauwelijks tot neitsquote:
Sneeuw niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier niet hoor Tjackie, ze verwachten ten noorden van de lijn Alkmaar Zwolle nauwelijks tot neits
a dat welquote:
Ik ben de lieve versie van Scrooge.quote:
quote:
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gehad? Deel maar op!quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben de lieve versie van Scrooge.
[..]
Ik ben cheesecake aan het maken, die deel ik graag met je.
Een goedgemaakte cheesecake is heerlijk johquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gehad? Deel maar op!
Kan best, maar heb 't nog nooit gehadquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een goedgemaakte cheesecake is heerlijk joh
Ik heb een keer een bayleys cheesecake gemaakt
Cheesecake is vaak (slag)room met een roomkaas en iets er door, in dit geval bayleysquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan best, maar heb 't nog nooit gehad.
Bayleys cheesecake.. das dus kaas, cake, en drank?
Ah kijk. Dat maakt het alweer duidelijk. Ik zou nu een cake kopen en een plakje kaas erop leggen. Cheesecakequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cheesecake is vaak (slag)room met een roomkaas en iets er door, in dit geval bayleys![]()
(ohja, het heeft ook nog een bodem)
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah kijk. Dat maakt het alweer duidelijk. Ik zou nu een cake kopen en een plakje kaas erop leggen. Cheesecake
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie pakjes philadelphia, een pakje monchou, eieren en suiker gebruikt.De topping is van crème frache?. Hij zit nu in de oven.
En bodem van bastognekoekjes uiteraard.![]()
Klinkt goed! Plaats straks maar 'n foto. Smullen we met z'n allen mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb drie pakjes philadelphia, een pakje monchou, eieren en suiker gebruikt.De topping is van crème frache?. Hij zit nu in de oven.
En bodem van bastognekoekjes uiteraard.![]()
Hij moet wel ridicuul lang in de oven blijven.quote:
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed! Plaats straks maar 'n foto. Smullen we met z'n allen mee.
Hah, dat blijkt jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cheesecake heeft vrij weinig met cake te maken zegmaar
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij moet wel ridicuul lang in de oven blijven.1 uur en 45 minuten op 100 graden.
[..]
Zal ik doen!Is mn eerste keer boh.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:35 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, pepper.nl is vernieuwd. Hier gaat mijn vrijgezellen bestaan
Grapje.
Ahh vandaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Het is meer drogen dan bakken idd
Niet dat ik zelf bizar veel ervaring met cheesecake hebquote:
Jij kan dat hequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef essnhills het volgende:
Mijn toetje gister was zó goed gelukt dat ze niet geloofden dat er niks kant en klaars bij zat
Jaquote:
Ohja. Nou, klinkt logisch allemaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf bizar veel ervaring met cheesecake hebMaar dat meen ik ergens gelezen te hebben. De eieren moeten net aan stollen
Het zal vast heerlijk zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja. Nou, klinkt logisch allemaal.
had gister aardappelkoekjes gemaakt. Die waren echt heerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil een keer maïskoekjes maken. Zó lekker, mits goed gedaan.
Is dat net zoiets als aardappel pannekoeken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
had gister aardappelkoekjes gemaakt. Die waren echt heerlijk
ik hoop het ja!quote:
Dat ken ik dan weer niet geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil een keer maïskoekjes maken. Zó lekker, mits goed gedaan.
Ik heb geen idee wat een aardappelpannenkoek is, maar die ik gister had gemaakt was gewoon aardappels schillen en raspen, klein beetje bloem en melk erdoor, zout erdoor, lepeltje van het mengsel pakken en dat in de olie bakken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als aardappel pannekoeken?
Ik de cheesecake, jij de maiskoekjes. Jammiequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hoop het ja!
Jij had gisteren een foto gemaakt van je toetje toch? Dat zag er echt geniaaal uit.
[..]
Dat ken ik dan weer niet geloof ik.
Gister niet, wel van eerder van diverse onderdelen ervan, die staan ergens in het Kerstdinertopic en KSC verspreidquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik hoop het ja!
Jij had gisteren een foto gemaakt van je toetje toch? Dat zag er echt geniaaal uit.
[..]
Dat ken ik dan weer niet geloof ik.
Tekenend voor de echte chef! Oplossingen zoeken op de meest mooie plekjes, in plaats van problemen zien in een beperkte ruimtequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:50 schreef essnhills het volgende:
Het toetje gister hebben we opgemaakt in de badkamer en de gang
Het was een beetje vol in de keuken, en ik had natuurlijk wel ruimte nodig om de panna cotta goed uit de vormpjes te krijgen enzo
Dus we hadden alles maar mee genomen naar de badkamer en als er een bordje klaar was die in de gang op de grond gezet![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tekenend voor de echte chef! Oplossingen zoeken op de meest mooie plekjes, in plaats van problemen zien in een beperkte ruimte![]()
Oh dat ziet er wel lekker uitquote:
Is ook, maar moeten wel goed gekruid zijn (het deeg zeg maar, wat er tussendoor zit). Als ze te flauwtjes zijn vind ik het niets.quote:
Ja maar dat is met veel dingen zo hè?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook, maar moeten wel goed gekruid zijn (het deeg zeg maar, wat er tussendoor zit). Als ze te flauwtjes zijn vind ik het niets.
Met alles eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat is met veel dingen zo hè?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met alles eigenlijk.Koning open deuren intrappen, dat ben ik!
Nergens voor nodig ook toch? Zoals het hoort. Wie veel geeft of heeft gegeven, mag ook ontvangen. Geniet er vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
Iedereen hier is nu aan het voorbereiden voor het eten zo, en ik zit hier lekker op de bank te niksen, en ik voel me na gister niet eens schuldig
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook toch? Zoals het hoort. Wie veel geeft of heeft gegeven, mag ook ontvangen. Geniet er van. En zo strakjes ook met het eten!
Gewoon doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou! Ovenwerk zit er op, nu af laten koelen.
Stomme cheesecake, ik wil hem gewoon proeven!
Nee, we moeten wel het recept volgens he. Anders gaat alles mis, zo gaat dat namelijk altijd. Wijk ik één keer van het padje af en meteen BOEM alles gaat de andere kant op.quote:
Mijn recepten lukken vaak juist beter als ik van het recept afwijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, we moeten wel het recept volgens he. Anders gaat alles mis, zo gaat dat namelijk altijd. Wijk ik één keer van het padje af en meteen BOEM alles gaat de andere kant op.![]()
Mja een cheesecake hoort toch af te koelen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn recepten lukken vaak juist beter als ik van het recept afwijk
Staat er een proefverbod in het recept? Nee, mooiquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja een cheesecake hoort toch af te koelen?
Straks komen ze me halen omdat ik eerder geproefd heb dan de bedoeling wassss!!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staat er een proefverbod in het recept? Nee, mooi
Nja Cheesecake is koud het lekkerstquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja een cheesecake hoort toch af te koelen?
Vaak doe ik wel een beetje hier en daar wat andere dingetjes hoor, daar niet van. maar met afkoelen weet ik het niet?
Ja daarom!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja Cheesecake is koud het lekkerst
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat trouwens geen handige gesprekscombinaties zijn?
Bakken en mails.
Toen ik muffins aan het bakken was vroeg m'n moeder op een gegeven moment of ik die ene meel nog had. En ik keek haar niet begrijpend aan, want ik gebruikte helemaal geen meel in de muffins?
Bleek ze het over een mail te hebben![]()
En dat ze toen de naam zei van wie het mailtje was, moest mijn brein dat echt even verwerken voordat ik doorhad dat diegene niets met meel en mijn muffins te maken hadquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja daarom!
[..]
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me!![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat ze toen de naam zei van wie het mailtje was, moest mijn brein dat echt even verwerken voordat ik doorhad dat diegene niets met meel en mijn muffins te maken had
De chocolademuffins voor het toetje van gisteravondquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha![]()
! Echt prachtig.
Zie je zo al zitten.. wat voor muffins was je aan het maken?
Oh, nom!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De chocolademuffins voor het toetje van gisteravond
Zekerquote:
Klinkt echt lekker, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
En ik had ze dus gevuld met vanille ijs, en nog chocolade botercrème erop gespoten
Het klinkt veel ingewikkelder dan dat het isquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt echt lekker, ja.Hoe vul je zoiets eigenlijk? Ik heb wel eens een recept gezien waar ze bevroren bolletjes nutella in de muffin staken en dan in de oven ermee.. Maar vanille ijs?!
Oh dat valt nog mee inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het klinkt veel ingewikkelder dan dat het isIk heb eerst de muffins gebakken, vervolgens horizontaal doorgesneden, een beetje uitgehold, ijs in de holletjes gedaan en de top weer op de bodem gezet, en in de vriezer gedaan
Zie je wel, dat laatste plaatje heb je gisteren geplaatst in top2000 topic geloof ik!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat zou kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je wel, dat laatste plaatje heb je gisteren geplaatst in top2000 topic geloof ik!
Nu heb ik spijt dat ik niet gewoon muffins gemaakt heb, zit ik met een cheesecake die ik niet mag eten.
Van wie mag dat niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je wel, dat laatste plaatje heb je gisteren geplaatst in top2000 topic geloof ik!
Nu heb ik spijt dat ik niet gewoon muffins gemaakt heb, zit ik met een cheesecake die ik niet mag eten.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnenDat ik die muffins wel geplaatst heb
Dinsdag oid geloof ik oid?
Mn autisme houdt me tegen!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JA!
Tenminste, ik weet zeker dat ik die gezien heb eerder, geen idee of het dinsdag was of woensdag.
[..]
Mn autisme houdt me tegen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JA!
Tenminste, ik weet zeker dat ik die gezien heb eerder, geen idee of het dinsdag was of woensdag.
[..]
Mn autisme houdt me tegen!![]()
![]()
waarom probeer je zo'n slechte invloed op me te hebben!?quote:
hgahaha dat zijn nog eens goede dagenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
Wat erg ditIk heb de afgelopen dagen zo veel in de keuken gestaan dat ik niet eens meer weet wat ik welke dag heb gedaan
![]()
Slechte invloed?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom probeer je zo'n slechte invloed op me te hebben!?
[..]
hgahaha dat zijn nog eens goede dagen![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slechte invloed?
Autisme (of in ieder geval een klein element daarvan) overwinnen is toch niet slecht?
Behandel de cheesecake zoals je een man zou behandelen: wachten, wachten, wachten, langzaam eerst oogcontact, wegkijken *poef*, en dan weer wachten, wachten, weer oogcontact, maar dit keer blijvend. Je kijkt de cheesecake aan, doordringend, je laat weten dat je hem wil (de cheesecake), en kijk vervolgens weer koudjes van je af. De cheesecake is hierdoor in verwarring, maar wil graag opgegeten worden en zal hierdoor een keertje puffen, waardoor de geur van de cheesecake langzaam naar je neus rolt.. Door deze 'prik' zul je weer kijken naar de cheesecake, de cheesecake weet dat zijn missie geslaagd is. Jij kijkt weer, dit keer vol verlangen wachtend op iets wat niet lang meer zal gaan duren. Je kijkt, je komt dichter bij, je doet je ogen dicht, je mond iets open, en *hap*. Je eerste hapje cheesecake. Straks dus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]in het geval van cheesecake wel! je had me beter goede tips kunnen geven om mezelf te beheersen.
jij superheld.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Behandel de cheesecake zoals je een man zou behandelen: wachten, wachten, wachten, langzaam eerst oogcontact, wegkijken *poef*, en dan weer wachten, wachten, weer oogcontact, maar dit keer blijvend. Je kijkt de cheesecake aan, doordringend, je laat weten dat je hem wil (de cheesecake), en kijk vervolgens weer koudjes van je af. De cheesecake is hierdoor in verwarring, maar wil graag opgegeten worden en zal hierdoor een keertje puffen, waardoor de geur van de cheesecake langzaam naar je neus rolt.. Door deze 'prik' zul je weer kijken naar de cheesecake, de cheesecake weet dat zijn missie geslaagd is. Jij kijkt weer, dit keer vol verlangen wachtend op iets wat niet lang meer zal gaan duren. Je kijkt, je komt dichter bij, je doet je ogen dicht, je mond iets open, en *hap*. Je eerste hapje cheesecake. Straks dus.
Kijk, je kan hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
toch maar bezweken voor de verleiding bohhhh lekkkerrrrrr
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
toch maar bezweken voor de verleiding bohhhh lekkkerrrrrr
Kan ik jou inhuren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |