Zo blijf je alleen jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Om mensen weg te jagen, ja.
Alles eerlijk delen toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn hier ook mistletoes?
ik heb een koortslip
Jij ookquote:
quote:
quote:
Hier niet hoor Tjackie, ze verwachten ten noorden van de lijn Alkmaar Zwolle nauwelijks tot neitsquote:
Sneeuw niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier niet hoor Tjackie, ze verwachten ten noorden van de lijn Alkmaar Zwolle nauwelijks tot neits
a dat welquote:
Ik ben de lieve versie van Scrooge.quote:
quote:
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gehad? Deel maar op!quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben de lieve versie van Scrooge.
[..]
Ik ben cheesecake aan het maken, die deel ik graag met je.
Een goedgemaakte cheesecake is heerlijk johquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik dat nog nooit heb gehad? Deel maar op!
Kan best, maar heb 't nog nooit gehadquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een goedgemaakte cheesecake is heerlijk joh
Ik heb een keer een bayleys cheesecake gemaakt
Cheesecake is vaak (slag)room met een roomkaas en iets er door, in dit geval bayleysquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan best, maar heb 't nog nooit gehad.
Bayleys cheesecake.. das dus kaas, cake, en drank?
Ah kijk. Dat maakt het alweer duidelijk. Ik zou nu een cake kopen en een plakje kaas erop leggen. Cheesecakequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cheesecake is vaak (slag)room met een roomkaas en iets er door, in dit geval bayleys![]()
(ohja, het heeft ook nog een bodem)
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah kijk. Dat maakt het alweer duidelijk. Ik zou nu een cake kopen en een plakje kaas erop leggen. Cheesecake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |