jij superheld.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Behandel de cheesecake zoals je een man zou behandelen: wachten, wachten, wachten, langzaam eerst oogcontact, wegkijken *poef*, en dan weer wachten, wachten, weer oogcontact, maar dit keer blijvend. Je kijkt de cheesecake aan, doordringend, je laat weten dat je hem wil (de cheesecake), en kijk vervolgens weer koudjes van je af. De cheesecake is hierdoor in verwarring, maar wil graag opgegeten worden en zal hierdoor een keertje puffen, waardoor de geur van de cheesecake langzaam naar je neus rolt.. Door deze 'prik' zul je weer kijken naar de cheesecake, de cheesecake weet dat zijn missie geslaagd is. Jij kijkt weer, dit keer vol verlangen wachtend op iets wat niet lang meer zal gaan duren. Je kijkt, je komt dichter bij, je doet je ogen dicht, je mond iets open, en *hap*. Je eerste hapje cheesecake. Straks dus.
Kijk, je kan hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
toch maar bezweken voor de verleiding bohhhh lekkkerrrrrr
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
toch maar bezweken voor de verleiding bohhhh lekkkerrrrrr
Kan ik jou inhuren?quote:
quote:
Ja is goed, alleen je moet dus wel veel geduld hebben. Zullen we in de tussentijd monopoly gaan spelen ofzo?quote:
Tof!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja is goed, alleen je moet dus wel veel geduld hebben. Zullen we in de tussentijd monopoly gaan spelen ofzo?
Oh dat is tof hoor! Spelletjeskasten zijn ook gaaaaf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof!
Mijn zoon heeft twee verschillende versies van monopoly gekregen voor kerst, komt goed. En zo niet dan heb ik nog een kast vol bordspellen
Dezequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is tof hoor! Spelletjeskasten zijn ook gaaaaf.welke twee versies en waarom twee?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Omdat mensen niet met elkaar praten voordat ze kerstcadeaus kopen.
Old-school is domweg de bestequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wij hebben hier een heule oude monopoly, van m'n vaderIets van 40 jaar oud oid
Met 'echt' geld leren omgaan, niet alleen met elektronischquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Old-school is domweg de beste![]()
Dat electronische bankgedoe haalt een stuk van het nut van het spel weg naar mijn mening. Kinderen moeten gewoon leren hoofdrekenen.
Het speelt heel erg snel (10-15 minuten), maar het is net als het origineel erg op geluk gebaseerd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monopoly Empire ziet er loik uit!
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 'echt' geld leren omgaan, niet alleen met elektronisch
God straft meteen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb de hik. Zie je wel, had niet die cheesecake moeten aansnijden.
ook van mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Schatjes ik ben er misschien niet zo vaak maar ik hou van jullie.
Dank je pikkie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Warschau?
Barcelona?
Stockholm?
Riga?
Veel toffe steden in Europa man
Barcelona is helemaal te gek.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je pikkie.
IS barca echt tof ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |