Nee hoor, ik hoor ze gewoon.quote:
aar ik zag Da Police niet, ik hoorde ze. Wat nu?quote:
De ogen opendoen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
M
[..]
aar ik zag Da Police niet, ik hoorde ze. Wat nu?
Out there on the street?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De ogen opendoen?
Misschien zie je ze down on the corner.
En ook hier zeg ik: correct.quote:
quote:
Hier was het in elk geval Anny.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vader die Evergreen top zoveel luister dan doen we altijd het spelletje: is het Anny of Carola
Je wordt mamma?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
Ik word een beetje misselijk
Al zou dat ook met andere dingen te maken kunnen hebben
Neequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh heerlijk dit. Sowieso een van de meest geweldige albums ooit![]()
![]()
Goed voor drie noteringen in de lijst in elk geval.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh heerlijk dit. Sowieso een van de meest geweldige albums ooit![]()
![]()
Goeie timingquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer terug,
Goedemiddag menschen
Ik hou niet meer van jouquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind de cover van Blue Aeroplanes stiekem leuker
Het enige nummer van de Village People mag er van mij ook uitquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, het was het enige overgebleven nummer van BZN, dat mag er best in blijven
Zelfs pearlydummm...dummm...dumm... haalde het niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, het was het enige overgebleven nummer van BZN, dat mag er best in blijven
quote:
Vandaar alleen stemrecht voor ouder dan 35 jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige nummer van de Village People mag er van mij ook uit
Doe ik wel voor je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
Misschien moet ik mezelf gaan quoten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:35 schreef Fred_B het volgende:
3 jaar terug zaten we in een matig Spaans hotel waar een nog matigere Elvis-imitator elke avond dit nummer nogal vals inzette. Sindsdien ben ik er niet zo'n fan meer van
Want? Wat heeft YMCA te zoeken in een lijst met de 2000 BESTE liedjes?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar alleen stemrecht voor ouder dan 35 jaar.
Dat breekt het tenminste nog een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt dat geouwehoer van Jerry McGuire er ook doorheen?
Worden we hierna weer wakker geschrikt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:37 schreef nipeng het volgende:
Ik ben mezelf al aan het voorbereiden op het volgende nummer.
Pet Shop Boys zijn het niet met je eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Want? Wat heeft YMCA te zoeken in een lijst met de 2000 BESTE liedjes?
In zekere zin wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Worden we hierna weer wakker geschrikt?
We worden heel wreed wakker geschud.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Worden we hierna weer wakker geschrikt?
Als dat het criterium was kan de helft er wel uit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Het was iemand die in een stampvolle discotheek toch niemand naast zich had zitten.quote:
Ohquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was iemand die een stampvolle discotheek toch niemand naast zich had zitten.
Vanwege de dranklucht natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was iemand die een stampvolle discotheek toch niemand naast zich had zitten.
Wat? Komt YMCA Marina nu?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En grootsponsor van Heineken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhMeneer wijlen de volkszangert?
Klopt, en ik vind het sentimentele aan de lijst leuk, maar we moeten niet doen alsof van die cultplaten erin 'moeten'.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als dat het criterium was kan de helft er wel uit.
Alles wat die zingt, komt recht uit zijn hart.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Die snik in zijn stem, prachtig toch?
Tranen schieten ervan in m'n ogenquote:
Zoals ik ook blij was dat Vader Abraham weer terugkwam. Heb niets met zijn muziek, helemaal niet, maar Het Kleine Café hoort m.i. gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
Totaal niet mijn muziek dit, maar het hoort toch wel thuis in de top hoor
Zeker, dat gaat over een café hierquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals ik ook blij was dat Vader Abraham weer terugkwam. Heb niets met zijn muziek, helemaal niet, maar Het Kleine Café hoort m.i. gewoon in de lijst.
Vooral dat zebrapad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in het café gaat ook helemaal los
Guiltyquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
En toch kan iedereen dit woord voor woord meezingen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
N00bie komt uit Hoorn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker, dat gaat over een café hier
Het is ook een leuke meeblèrplaatquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
quote:
I knew itquote:
Nederlandse cultuur hequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
quote:
Daarom kent iedereen het ook natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is ook een leuke meeblèrplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |