Alles wat die zingt, komt recht uit zijn hart.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Die snik in zijn stem, prachtig toch?
Tranen schieten ervan in m'n ogenquote:
Zoals ik ook blij was dat Vader Abraham weer terugkwam. Heb niets met zijn muziek, helemaal niet, maar Het Kleine Café hoort m.i. gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
Totaal niet mijn muziek dit, maar het hoort toch wel thuis in de top hoor
Zeker, dat gaat over een café hierquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals ik ook blij was dat Vader Abraham weer terugkwam. Heb niets met zijn muziek, helemaal niet, maar Het Kleine Café hoort m.i. gewoon in de lijst.
Vooral dat zebrapad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen in het café gaat ook helemaal los
Guiltyquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
En toch kan iedereen dit woord voor woord meezingen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
N00bie komt uit Hoorn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker, dat gaat over een café hier
Het is ook een leuke meeblèrplaatquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
quote:
I knew itquote:
Nederlandse cultuur hequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
quote:
Daarom kent iedereen het ook natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is ook een leuke meeblèrplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |