Ja hoor, ik zou hem alleen nhiet zo snel zelf opzettenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk best een lekker nummer.
Doe geen moeite, die is er nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de gedachte van hun nummers te raden. Dat is nog best een pittige uitdaging.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd als ik je naam lees af hoe je er nu op bent gekomen.
Iets van de brugklasquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat was iets van de brugklas geloof ik
En essnhills is altijd vrij dus online gebruik ik deze maar voor het gemak
Deze is taaltechnisch nog wel te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Martinello het volgende:
Nu de gezongen cryptogrammen van pascal.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets van de brugklas
Nu zie ik ineens een bepaalde interpretatie in je naam
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zat je na je skinperiode bij de Bhagwan?
Elfje, volgens ons was het een rare versie gisteren van Go Westquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
Pfffff.... ik kom wel op een moment binnenvallen zeg.
Ik ga brood smeren.
MUZ / De poëtische pretenties van Bløfquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de gedachte van hun nummers te raden. Dat is nog best een pittige uitdaging.
Veel te weinig blof in de top idd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef laxus13 het volgende:
Staan jammer genoeg maar 19x genoteerd, hadden er 10 meer moeten zijn![]()
Ik naar hotel california.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef het_fokschaap het volgende:
We tellen af naar Eternal Flame
nouja, zolang dit maar tussen ons blijft ben je nog veiligquote:
Oh Gerard, met z'n mooie sokkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb hem via Gerard Alderliefste in z'n laatste jaren mogen ontmoeten.
Vond dat wel indrukwekkend, aimabele man...
Dat heb ik stiekem eigenlijk bij meerdere nummers van blofquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik geen heel vervelend nummer. Ook niet boeiend, maar ik stoor me er niet aan.
Had eigenlijk op 1 moeten staan maar de wansmaak van de Nederlanders is dat Hotel California gewordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel te weinig blof in de top idd.
Al die oude nummers van Blof zijn gewoon heerlijk. Ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik stiekem eigenlijk bij meerdere nummers van blof![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja, zolang dit maar tussen ons blijft ben je nog veilig
Dit dus. Erg generiek. Blof heeft zonder meer een paar prachtige nummers gemaakt, maar dit nummer is gewoon middle of the road pop-rock. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef 4-elements het volgende:
Zo, de radio kan weer even een stukje zachter.
Een van de dertien in een dozijn nummers van Blof. Heb je er eentje gehoord, dan heb je ze allemaal gehoord.
Ik zou niet weten hoe zijn sokken zijn...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh Gerard, met z'n mooie sokken
Dat heb ik met alle nummers wel, het kan prima opstaan, maar ik ga er niet naar zitten luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik geen heel vervelend nummer. Ook niet boeiend, maar ik stoor me er niet aan.
Jquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Had eigenlijk op 1 moeten staan maar de wansmaak van de Nederlanders is dat Hotel California geworden
Ja echt he? Hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Had eigenlijk op 1 moeten staan maar de wansmaak van de Nederlanders is dat Hotel California geworden
Ja, dat was eerder en reden om niet te gaan luisterenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand die top 2000 reclame op tv nog gespot, wat ís dat?
19 keer Coldplay en 1 keer Kyteman.
Susanna Hoffsquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:16 schreef het_fokschaap het volgende:
We tellen af naar Eternal Flame
Dansen aan zee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle nummers wel, het kan prima opstaan, maar ik ga er niet naar zitten luisteren.
Gewoon niet teveel over de tekst nadenken en lekker meeblèrenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die oude nummers van Blof zijn gewoon heerlijk. Ik kan er niks aan doen.
Oh echt!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Susanna Hoffs Eternal flame naakt heeft ingezongen
Die begreep ik vroeger al niet nee, ik ga er nu ook geen moeit meer voor doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef essnhills het volgende:
Gewoo
[..]
Gewoon niet teveel over de tekst nadenken en lekker meeblèren
Gelukkig dachten ze er dit jaar wel aan en is het toch nog goed gekomen!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef Ferdo het volgende:
Dit nummer waren ze jarenlang vergeten om ook de Top 20000 binnen te sneaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |