Zou wel doen.quote:
De Next Tot Me die jij in gedachten had is trouwens het hoogstgenoteerde nummer van vorig jaar dat eruit is gekukeld.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De stagair had een lollige bui.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Martinello het volgende:
De Laura Jansen-hype is ook weer een beetje over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar kwam ik achter.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Next Tot Me die jij in gedachten had is trouwens het hoogstgenoteerde nummer van vorig jaar dat eruit is gekukeld.
Ik vind dit eigenlijk best een lekker nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
Oh, DIT is Queen of Elba.
Ik vroeg me al weken af hoe dat liedje dan ging als mensen het er weer eens over hadden![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik vraag me altijd als ik je naam lees af hoe je er nu op bent gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Deels, maar daar vind ik dan weer niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je de korte serie gezien?
Mwah, nee...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het gek dat ik dit nummer niet ken, of..?
Mijn vader is ook fanquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Grutsk het volgende:
Blofdan gaat de radio hier standaard op het hoogste volume, want mijn moeder is er helemaal gek van
Ik probeer altijd de gedachte van hun nummers te raden. Dat is nog best een pittige uitdaging.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Grutsk het volgende:
Blofdan gaat de radio hier standaard op het hoogste volume, want mijn moeder is er helemaal gek van
Jammer dat je act wat vermoeiend wordt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig hierna 2 ijzersterke nummers.
En of ze inmiddels een toetsenbord heeft waar alle letters het op doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd als ik je naam lees af hoe je er nu op bent gekomen.
Zat je na je skinperiode bij de Bhagwan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels, maar daar vind ik dan weer niet veel aan.
Ik heb Shaffy in het echt meegemaakt en daar kan niet veel tegenop...
Idem.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk best een lekker nummer.
Samen bij de bagwhan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels, maar daar vind ik dan weer niet veel aan.
Ik heb Shaffy in het echt meegemaakt en daar kan niet veel tegenop...
Dit is geen act, ik houd van Top 40 muziek uit mijn jeugd. Torn zong ik altijd mee op de radio.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat je act wat vermoeiend wordt.
Je lijkt wel een FC Groningen-fan wat dat betreft.
Heb respect voor de mening van Mani, Mexquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat je act wat vermoeiend wordt.
Je lijkt wel een FC Groningen-fan wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |